Lakus Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvilken jailbreak er det du kjører da, Lalalalalalanda? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg fikk voddler invite O.o Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hmm. Skal bestille en macbook nå, anbefales det å gjøre det på nettet om en ikke trenger den med en gang, eller er det FARLIG (store ødeleggelser) ved å kjøpe den på det fantastiske nettet? Btw, gøy å se at ipad er inne for forhåndsbestilling. Spent på prisen:) Endret 27. januar 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Apple skuffet, Modern Warfare 2 herjer og det samme gjøre House. Awesome. God natt! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hmm. Skal bestille en macbook nå, anbefales det å gjøre det på nettet om en ikke trenger den med en gang, eller er det FARLIG (store ødeleggelser) ved å kjøpe den på det fantastiske nettet? Btw, gøy å se at ipad er inne for forhåndsbestilling. Spent på prisen:) 3 uten 3G, 5k med. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Btw, gøy å se at ipad er inne for forhåndsbestilling. Spent på prisen:) 3 uten 3G, 5k med. Nå ja, $499 for billigaste i USA. Greit nok at det er ca. 3000 kr om du går direkte frå USD til NOK. At den endelege prisen i Noreg blir det derimot? Not a chance... Som vanleg vil vel prisen i USD ganga med ti gi omtrent den prisen det hamnar på her i landet. Med andre ord rundt 5000 kr for den billigaste med WiFi. Og med mindre dei får på plass multi-tasking i iPhone OS, vil iPad vere totalt fail for min del. Men, det kjem vel testar av den etter kvart. Så får me sjå kva Apple har klart eller ikkje klart å få til... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei å hå ^_^ Nå er det naturfag igjen Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Godt dei har gratis WLAN på ferga, hadde vore ein ufatteleg kjedeleg tur utan Litt meiningar frå folka i Ars Technica om Apple sin nye tablet: http://arstechnica.com/apple/news/2010/01/ars-ipad-reax.ars/3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har aldri forsovet meg så mye til jobb før. Nå er jeg ikke på jobb før 10:15. Skulle vært der 08. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det skjer med meg litt for ofte. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Da drar jeg på ringenes herre maraton Vi snakkes i morgen! kan jeg bli med??? er det forresten extender version? så extended av eneren igår, samt litt av commentary på disk2 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tror nok du er litt sent ute. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hjelp får ikke postet! Bøh! Morgen. Fungerte det nå? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hehey, Bad Company 2 demo ute på Xbox Marketplace Dagens lunsj bestod i dag av eit beger cottage cheese, no trengst det berre kaffi. Store mengder kaffi trur eg, firmware-flashing av seismikksensorar (som ligg på 35 meters havdjup) går veeeldig seint. Litt skremmande seint, faktisk Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg fikk voddler invite O.o BRENN! Det verste med iTablet var 3:4 formatet. Der fucket de til win streaken deres. De har jo bare hatt awesome thus far. Nei og nei... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Mpff, litt for mye smoothie på en gang. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg fikk voddler invite jeg også, 2 uker etter jeg sendte inn. Sikker på du har skrevet alt riktig Backstabber? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå