Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Æsj, måtte restarte PC'en 7 ganger før jeg kom meg inn i dag :( To ganger kom det opp en helt sort skjerm, en gang kom den seg bare til "Welcome" og så stoppet det og etter det fikk jeg tre bluescreens.

Pc'en har hatt litt problemer i det siste, men nå tipper den virkelig over. Jeg tror nok ikke det bare er en T-skjorte som går rett i dass for tiden :cry:

Men, over til dagens Wulffmorgenthaler-stripe:

post-200-1099999009_thumb.jpg

Sånn går det når man velger feil kiste!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med mokko jeg også, selvom jeg ikke er noen fan av Ipod, Iphone eller Mac.

Ser bare ut som et billig forsøk på å lage noe som liksom skal være ''revelusjonerende'', selvom det bare er den samme gammle dritten.

Det med flash var da bare på en Ipad en reporter fikk leke seg med? Om det er sånn, så har den antageligvis støtte for flash når den kommer.

Lenke til kommentar

Man gjør vel alt i dag for å fylle opp lommene, er jo en god del som er i luksusfella å vil ha alt mulig som er nytt.

De lanserer jo forskjellige modeller av Iphone nesten hver uke, skulle ikke forundre meg om at et par stykker har alle sammen.

Har ikke noe som står Apple eller I på, og blir ikke å skaffe meg det heller.

Lenke til kommentar

Det har derimot ikke dukket opp noen ord om noe nytt iPhone OS så jeg lurer på om jeg ikke skal jailbreake telefonen i kveld. Hvordan er det med jailbreak og ting som allerede er på telefonen? Vil bilder og video bli borte? Hva med apps? Meldinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...