Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann godtfolk! :)

Jeg tillater meg selv å være litt lykkelig i dag, fikk jo endelig en positiv beskjed ang. min bærbare PC som er på reperasjon.

Trodde først de skulle bare fikse de eksterne skadene, altså skadene på dekslene rundt PCen. Men det viser seg faktisk nå at de også fikser noe av det interne som jeg meldte skader om, siden de sa i dag at de har fått de fleste delene utenom hovedkortet.

Sitter nå bare å venter på at de skal skru inn de nye delene, nå som jeg vet dette kan de gjerne bare bruke en uke ekstra :D

Litt merkelig at de ikke bare sender en helt ny bærbar PC, siden mye av komponentene jeg meldte skadet vil til slutt koste like mye som en ny. Men det er deres valg, nå vil jeg bare ha den uskadet tilbake.

Så, hvordan går det med folket idag? Flere som er litt ekstra glade idag?

Lenke til kommentar

Har R.L.E og ei blondine i klassen skal svare på hva holocaust er og sier det er et moteshow.....

Gruer meg selv til resten av skoledagen, har to timer med dansing. I dag er det swing og polka...

Lawld!

Fikk Voddler invite i dag, det gikk egentlig jævli fort. God start på dagen sånn bortsett fra at jeg mista en t-skjorte i dass :D

I juni satte jeg meg opp på maillisten! JUNI!!!!!!!!!!!!!!! I can haz massive rage!

Fikk 4 på norsktentamen :)

EDIT: http://www.slightlywarped.com/crapfactory/curiosities/2009/onemanstrash.htm

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Hvordan klarte du det, egentlig? :p

Jeg skulle sparke den opp fra gulvet og så ta den imot med hendene :blush:

Har R.L.E og ei blondine i klassen skal svare på hva holocaust er og sier det er et moteshow.....

Gruer meg selv til resten av skoledagen, har to timer med dansing. I dag er det swing og polka...

Lawld!

Fikk Voddler invite i dag, det gikk egentlig jævli fort. God start på dagen sånn bortsett fra at jeg mista en t-skjorte i dass :D

I juni satte jeg meg opp på maillisten! JUNI!!!!!!!!!!!!!!! I can haz massive rage!

Fikk 4 på norsktentamen :)

EDIT: http://www.slightlywarped.com/crapfactory/curiosities/2009/onemanstrash.htm

Jeg tror jeg satt meg opp på lista etter nyttårsaften...

Lenke til kommentar

I dag er det swing og polka...

Tror på at polka ikke er så flott, men swing er awesome om du får det til og ikke har ei burugle* som partner. Selv har jeg danset i *teller litt for seg selv* 4 år. Jeg slapp buruglene hver gang.

Ser noen snakket om en vanskelig prøve? Hadde spanskprøve der ca. 70% bestod av noe vi ikke har gått igjennom enda. <_<

* Definasjon

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

I dag er det swing og polka...

Tror på at polka ikke er så flott, men swing er awesome om du får det til og ikke har ei burugle* som partner. Selv har jeg danset i *teller litt for seg selv* 4 år. Jeg slapp buruglene hver gang.

Det viste seg at det var swing og linedans, og i morgen polonese, vals og polka.

Begge dansene vi hadde i dag gikk overraskende bra, husket dem fra i fjor og kom på 1 plass på de begge.

Morgendagen er awsome, tre timer med dansing og så sette opp bord og stoler i gymsalen da vi har nyttårsball i morgen kveld. :)

Lenke til kommentar

Absolutt! For å lade stemningen tok jeg turen innom alle apple forhandlerne i byen og pratet litt om konferansen og sitter nå klar til å følge konferansen.

Er spent på å se om det blir en ny oppdatering av proen og macbooken, i tillegg til mer info rundt denne tavlen:)

Lenke til kommentar

Ikke noen videostreaming nei, Apple vil jo ikke at folk skal kunne se det hjemmefra live. Det er skummelt det. Mye bedre å la folk måtte lese stygge blogger eller vente på keynote video, som igrunn ikke er noe vits da det uansett blir spoilet hva som skjer og da forsvinner moroa med å se på arrangementet i ettertid.

Lenke til kommentar

Det er mer som en forvokst iPod Touch.

For min del kunne det vært hva de ville den skulle være da jeg uansett ikke skulle ha en, men nå er jeg glad for at jeg ikke var like hypet som mange andre. Jeg mener, seriøøøst? "With he iPad you can use your fingers to tap the links and it´s based on the iPhone". Skal det liksom være nok til å lage en ny dings?

Jeg ser bare ikke hva slags rolle en iPad skal fylle. Jeg har en iPhone, en iPod og en MacBook Pro. Det jeg trenger er jo ikke enda sak mellom iPod og MacBook. Det har jeg allerede: En mMacBook og en iPod. PLUSS en iPhone. Jeg kan mer eller mindre gjøre det samme med alle disse tre som det de vil folk skal gjøre med iPad´en.

Meh. Gi meg en oppdatering i OS´et til iFone plox?

Edit: Live-blog med masse bilder osv: http://live.gizmodo.com/

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...