Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt pakken med alle seks filmene på Blu-Ray og ifølge coveret på pakken er det både norsk, svensk, tysk og danske tekster, med mange fler. Nok å velge blant med andre ord :p

Hadde jeg tenkt litt fremover, så hadde jeg heller kjøpt denne, istedet for å svi av 16 pund på 6'ern. Jaja, gjort er gjort. Og siden det er norsk tekst her, er det kanskje det på de andre enkeltvise også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les "På vegne av venner" av Kristopher Schau. Den artikkelen føles mest som en slags "Hei, nå har det blitt skrevet en bok om ensomme menneskers begravelser, la oss kaste oss på bølgen".

Er det jeg har sagt til alle som har linket den fordømte artikkelen. skal alle legge merke til folk som ikke har noen ja.
Lenke til kommentar

Hele brøytegreien burde vært outsourcet til noen som vet hva de driver med. Folk klager ikke fordi det er så jævla gøy å klage, folk klager fordi Brøyteboy Thomas Skaar og hans kolleger er udugelige. Hadde han vært gatefeier hadde det ikke vært så nøye - når det er hans oppgave å sørge for å veier og fortau er farbare vinterstid, blir det litt annerledes.

Mass Effect 2 på PC eller Xbox? :|

Lenke til kommentar

Det hadde vært en enkel avgjørelse hvis jeg for tiden hadde stabil tilgang på en PC jeg var sikker på kunne kjøre det. Spilte forrige ME på PC, så jeg kommer garantert ikke til å like Xbox-styringen noe særlig. Dyrere er det også. VI FÅR SE PÅ TORSDAG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...