Dunedain Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg har kjøpt pakken med alle seks filmene på Blu-Ray og ifølge coveret på pakken er det både norsk, svensk, tysk og danske tekster, med mange fler. Nok å velge blant med andre ord Hadde jeg tenkt litt fremover, så hadde jeg heller kjøpt denne, istedet for å svi av 16 pund på 6'ern. Jaja, gjort er gjort. Og siden det er norsk tekst her, er det kanskje det på de andre enkeltvise også? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Rett og slett imponerende! Veldig, veldig trist historie, men mengden arbeid som ligger bak er ikke annet enn veldig slående. Godt skrevet, og tar for seg et tema jeg ikke trodde var aktuelt i vår tid. Hvem var det til? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Trege meg. Den var til Dagbladet-artikkelen nevnt på forrige side. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det var da godt ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 On another note, denne siden kan fort hjelpe deg. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Da er det leggetid for meg, and with that I bring you Romantically Apocalyptic #9; Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Delightfull. Brygger på en forkjølelse, så jeg legger meg og prøver å sove det av meg. God natt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Les "På vegne av venner" av Kristopher Schau. Den artikkelen føles mest som en slags "Hei, nå har det blitt skrevet en bok om ensomme menneskers begravelser, la oss kaste oss på bølgen". Er det jeg har sagt til alle som har linket den fordømte artikkelen. Nå skal alle legge merke til folk som ikke har noen ja. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Aldri vært noen stor fan av dype taktikk RPGer som Baldur's Gate og Icewind Dale, men i dag ga jeg Baldur's Gate en sjanse. Startet ca. 2200 Deretter så jeg på klokken for litt siden. Jeg sa "wow" Endret 26. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Nå skal alle legge merke til folk som ikke har noen ja. Har gjort det i mange år jeg, men synes allikevel at det var en god artikkel. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 "Vil gi klagere elektrosjokk" "- Hva om du bruker våpenet på folk som er hjertesyke? - Det er trist om dette får tragiske konsekvenser, men har de problemer, må de holde seg unna krangling, sier Skaar." Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hele brøytegreien burde vært outsourcet til noen som vet hva de driver med. Folk klager ikke fordi det er så jævla gøy å klage, folk klager fordi Brøyteboy Thomas Skaar og hans kolleger er udugelige. Hadde han vært gatefeier hadde det ikke vært så nøye - når det er hans oppgave å sørge for å veier og fortau er farbare vinterstid, blir det litt annerledes. Mass Effect 2 på PC eller Xbox? :| Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Mass effect 2 for 1kr ved bytte av 2 xbox spill, eller me2 med et styresett og whatnot som du sikkert liker bedre x] ? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det hadde vært en enkel avgjørelse hvis jeg for tiden hadde stabil tilgang på en PC jeg var sikker på kunne kjøre det. Spilte forrige ME på PC, så jeg kommer garantert ikke til å like Xbox-styringen noe særlig. Dyrere er det også. VI FÅR SE PÅ TORSDAG. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg får ikke sove og jeg har vondt inni meg. Herregud, jeg klarer ikke dette. ._. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hei å hå! Naturfagsprøven var vanskelig Endret 27. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei å hå! Naturfagsprøven var vanskelig Hehe, fikk 6'er på min muntlig eksamen når jeg hadde om stråling. Piece of cake! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Matten holder på å ta livet av meg. Forstår ingenting. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har R.L.E og ei blondine i klassen skal svare på hva holocaust er og sier det er et moteshow..... Gruer meg selv til resten av skoledagen, har to timer med dansing. I dag er det swing og polka... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Uff, hadde dans i går. Føler med deg. :b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå