Vaine Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Storm! Weeeee Blåsbortdagen er vel mer beskrivende. I dag beveget man seg to skritt til siden for hvert skritt frem. Jeg satt faktisk å vurderte om jeg skulle kjøre meg en tur rundt kvaløya for å sjekke ut været på 'yttersia'. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Takk for gratulasjonene Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Grattis med dagen Error! Har henta min nye 24" Widescreen som jeg bestilte i full tillstand Den er rett og slett rå! Benq med eller uten LED? Fikk 8300 3dmark 06 - Ble sur - Bytta Cpu - Fikk 16 - ble glad Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/01/26/magasinet/ensomhet/familie/dod/10105099/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Roccat Taito musematte er jaggu meg suveren! Bare såvidt den fikk plass på pulten men størrelsen er virkelig noe for seg selv (40 x 32 cm) i forhold til de standard ti-krones mattene jeg har hatt før og den er akkurat passe myk. Jeg er helt forelska. At komplett.no greier å sende en musematte pakket inn i 1 meter med bobleplast er derimot litt overraskende. Endret 26. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Roccat Taito musematte er jaggu meg suveren! Bare såvidt den fikk plass på pulten men størrelsen er virkelig noe for seg selv (40 x 32 cm) i forhold til de standard ti-krones mattene jeg har hatt før og den er akkurat passe myk. Jeg er helt forelska. At komplett.no greier å sende en musematte pakket inn i 1 meter med bobleplast er derimot litt overraskende. For oss som ikke har bil(du har ikke det såvidt jeg vet du heller)er det ikke spesiellt kult når noe som egentlig kunne vært pakket så man lett kunne ta det i en pose/sekk med hjem, blir pakket slik.. Men så har vi jo sikkert noen på posten som skriker "GO DEEP" og pælmer pakkene til folk 40 meter med en touchdown på postsentralen også, så jeg er vel egentlig glad for det:) Jeg har en kjempesvær Steelseries matte og det er virkelig sjef med sånne store matter. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Men så har vi jo sikkert noen på posten som skriker "GO DEEP" og pælmer pakkene til folk 40 meter med en touchdown på postsentralen også, så jeg er vel egentlig glad for det:) Sendte den bærbare PCen på rep, fikk den tilbake dårlig pakket og med et svært hakk i froten. Har sendt den tilbake igjen å venter på retur nå, er vel 3 eller 4 gang den er inne med bare få dagers mellomrom... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Roccat Taito musematte er jaggu meg suveren! Bare såvidt den fikk plass på pulten men størrelsen er virkelig noe for seg selv (40 x 32 cm) i forhold til de standard ti-krones mattene jeg har hatt før og den er akkurat passe myk. Jeg er helt forelska. At komplett.no greier å sende en musematte pakket inn i 1 meter med bobleplast er derimot litt overraskende. For oss som ikke har bil(du har ikke det såvidt jeg vet du heller)er det ikke spesiellt kult når noe som egentlig kunne vært pakket så man lett kunne ta det i en pose/sekk med hjem, blir pakket slik.. Men så har vi jo sikkert noen på posten som skriker "GO DEEP" og pælmer pakkene til folk 40 meter med en touchdown på postsentralen også, så jeg er vel egentlig glad for det:) Jeg har en kjempesvær Steelseries matte og det er virkelig sjef med sånne store matter. Jepp, det er akkurat det som er problemet, de glemmer liksom oss. Samtidig stusser jeg litt på at PC-høytalerne kom i originalesken uten noen form for ekstra beskyttelse. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/01/26/magasinet/ensomhet/familie/dod/10105099/ Fy, ikke post slikt er du snill. Det der var bare så utrolig trist, kjente det kom et par tårer i øyekroken. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Da stikker jeg til sengs! Fikk ikke sove før langt på natt i går (i dag egentlig) så har litt søvn å hente inn igjen. God natt! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/01/26/magasinet/ensomhet/familie/dod/10105099/ Fy, ikke post slikt er du snill. Det der var bare så utrolig trist, kjente det kom et par tårer i øyekroken. Setter ting i perspektiv. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Sant nok. Synd at det skal gå slik. Er forresten første gang jeg leser en så god artikkel fra dagbladet. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg fikk vondt i magen av dette jeg. En virkelig trist tilværelse. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Les "På vegne av venner" av Kristopher Schau. Den artikkelen føles mest som en slags "Hei, nå har det blitt skrevet en bok om ensomme menneskers begravelser, la oss kaste oss på bølgen". Endret 26. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Artikkelen var jo trist og fin og flott og alt det der, men skribenten vare veldig glad i å bruke komma og pene ord. Alt for glad i det. Jeg tok meg selv i å hoppe over et par linjer både i tide og utide for å slippe mye av den unødvendige formuleringen og fikk fremdeles med meg hele historien. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Er forresten første gang jeg leser en så god artikkel fra dagbladet. Ja, samme her. Er faktisk den beste artikkelen jeg har lest i en avis noensinne. Endret 26. januar 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hallais folkens. Noen her som eier Harry Potter 1-5 på Blu-ray, kjøpt på Play.com? Har lyst på HP på BD, og £9 pr stk er ikke så galt. Men frøkna vil, på død og liv, ha norsk tekst på disse - så noen som kan bekrefte/avkrefte om disse har norsk tekst? Vet det ikke står noe tekst på de på siden, men det samme gjør det på HP6 fra Play - og den har norsk tekst. =) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Jeg har kjøpt pakken med alle seks filmene på Blu-Ray og ifølge coveret på pakken er det både norsk, svensk, tysk og danske tekster, med mange fler. Nok å velge blant med andre ord ( http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/10852079/Harry-Potter-Complete-Box-Set-1-6/Product.html ) Endret 26. januar 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Naturfagsprøve i morra :wacko: Jeg gruer meg. Kan noen forklare hva gamma, beta og alfa stråling er? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Rett og slett imponerende! Veldig, veldig trist historie, men mengden arbeid som ligger bak er ikke annet enn veldig slående. Godt skrevet, og tar for seg et tema jeg ikke trodde var aktuelt i vår tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå