Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roccat Taito musematte er jaggu meg suveren!

Bare såvidt den fikk plass på pulten men størrelsen er virkelig noe for seg selv (40 x 32 cm) i forhold til de standard ti-krones mattene jeg har hatt før og den er akkurat passe myk. Jeg er helt forelska.

At komplett.no greier å sende en musematte pakket inn i 1 meter med bobleplast er derimot litt overraskende.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Bare såvidt den fikk plass på pulten men størrelsen er virkelig noe for seg selv (40 x 32 cm) i forhold til de standard ti-krones mattene jeg har hatt før og den er akkurat passe myk. Jeg er helt forelska.

At komplett.no greier å sende en musematte pakket inn i 1 meter med bobleplast er derimot litt overraskende.

For oss som ikke har bil(du har ikke det såvidt jeg vet du heller)er det ikke spesiellt kult når noe som egentlig kunne vært pakket så man lett kunne ta det i en pose/sekk med hjem, blir pakket slik.. Men så har vi jo sikkert noen på posten som skriker "GO DEEP" og pælmer pakkene til folk 40 meter med en touchdown på postsentralen også, så jeg er vel egentlig glad for det:) Jeg har en kjempesvær Steelseries matte og det er virkelig sjef med sånne store matter.

Lenke til kommentar

Men så har vi jo sikkert noen på posten som skriker "GO DEEP" og pælmer pakkene til folk 40 meter med en touchdown på postsentralen også, så jeg er vel egentlig glad for det:)

Sendte den bærbare PCen på rep, fikk den tilbake dårlig pakket og med et svært hakk i froten. Har sendt den tilbake igjen å venter på retur nå, er vel 3 eller 4 gang den er inne med bare få dagers mellomrom...

Lenke til kommentar

For oss som ikke har bil(du har ikke det såvidt jeg vet du heller)er det ikke spesiellt kult når noe som egentlig kunne vært pakket så man lett kunne ta det i en pose/sekk med hjem, blir pakket slik.. Men så har vi jo sikkert noen på posten som skriker "GO DEEP" og pælmer pakkene til folk 40 meter med en touchdown på postsentralen også, så jeg er vel egentlig glad for det:) Jeg har en kjempesvær Steelseries matte og det er virkelig sjef med sånne store matter.

Jepp, det er akkurat det som er problemet, de glemmer liksom oss. Samtidig stusser jeg litt på at PC-høytalerne kom i originalesken uten noen form for ekstra beskyttelse.

Lenke til kommentar

Artikkelen var jo trist og fin og flott og alt det der, men skribenten vare veldig glad i å bruke komma og pene ord. Alt for glad i det. Jeg tok meg selv i å hoppe over et par linjer både i tide og utide for å slippe mye av den unødvendige formuleringen og fikk fremdeles med meg hele historien.

Lenke til kommentar

Hallais folkens.

Noen her som eier Harry Potter 1-5 på Blu-ray, kjøpt på Play.com?

Har lyst på HP på BD, og £9 pr stk er ikke så galt. Men frøkna vil, på død og liv, ha norsk tekst på disse - så noen som kan bekrefte/avkrefte om disse har norsk tekst? Vet det ikke står noe tekst på de på siden, men det samme gjør det på HP6 fra Play - og den har norsk tekst.

=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...