Lakus Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Skolen jeg gikk på hadde ikke spansk så da dreit jeg regelrett i de andre språkene. Spansk er det eneste språket jeg kunne tenke meg å lære da vi har leilighet og bekjente i Spania som jeg stadig besøker. Dessverre er jeg for slapp til å lære meg språket på egen hånd og da jeg fant ut at skolen sluttet med spansk året før vi startet der fikk jeg blod på tann. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) @Laland: Du er heldig, vi fikk ikke velge. Vi måtte ta tysk, men vi hadde en fantastisk god tysklærer, kanskje den beste læreren jeg har hatt, så det var ganske chill. Hvis du ønsker å lære nye språko og kulturer å kjenne så kan jeg tipse deg om denne siden. Endret 25. januar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Always look on the bright side of life fi fu. fi fu fu. If life's jolly rotten da da da da da da. Always look on the bright side of life. (snip) Always look on the briiight side of lifeeeeeee! Monty Python sine filmer er definasjonen på awesome! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg hadde tysk i 5 år, og strøyk så det holdt andre og gjelde året på videregående. Scheisse. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Jeg hadde tysk i 2,5 år og endte opp i helt motsatt ende av karakterskalaen. ^_^ Edit: Så mye har altså nivået på læreren å si. Endret 25. januar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Vi har en rett og slett fantastisk fransklærer, har absolutt ingenting negativt å si om ham, men når det gjelder faget eier jeg verken interesse, egenskaper eller engasjement. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noe som ikke er fullt så awesome, derimot, er fransk. Gjorde nettopp min første lekse i det faget på fuglene vet hvor lenge. Hm... kanskje jeg skal vurdere å gjøre det samme... ehm.. nei. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 i 8. hadde jeg den verste læreren noen gang. I 9. har vi fortsatt 8. klasseboka i spansk... Tross alt fikk jeg fire. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fransklæreren min er på topp 5 over verste gjennom tidene, jeg tror hun har hatt ganske mye å si for min oppfatning av språket og motivasjonen for å lære det. Da jeg valgte det var jeg rimelig positiv, men så kom denne læreren inn i bildet og da gikk alt i dass. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Samme skjedde med meg og spansk. Og matte også, for den saks skyld, men logikk er logikk, så lenge en har kontroll på de forskjellige begrepene. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Matte, det er det faget som er laget for å ødelegge for folk som ikke har sans for tall. (meg) Sitter å drømmer om å jobbe med programmering, matte. De fleste andre jobber som du får tjener en del fra, matte. Pilot. Ikke fullt så mye. Whoo hoo! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Ehm.. jeg fikk nettopp FB-venneforespørsel fra en kar fra Sfax, Tunisia, har ingen felles venner og aldri sett eller hørt om duden før. Mon tro hvor han har meg fra... Endret 25. januar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Vi har en rett og slett fantastisk fransklærer, har absolutt ingenting negativt å si om ham, men når det gjelder faget eier jeg verken interesse, egenskaper eller engasjement. Ja det har selvsagt også mye å si. Der er jeg heldigvis velsignet med et godt språkøre. ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Legge seg nå? Gamer sin anmeldelse av Mass Effect 2 kommer jo om to minuter. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 When life's jolly rotten, there's something you've forgotten. (tror det blir en liten snip) Life's a piece of shit, when you look at it. Sooo look on the bright side of life! Med det sier jeg god natt. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Heisann folkens, og samtidig god natt Ser dere diskuterer fremmedspråk i skolen. Har selv spansk, greit fag men har ingen interesse for det å derfor går det ikke så bra. Læreren vi har er grei han, er sønnen til Max Manus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Anmeldelsen av rompemoset er oppe og nå som jeg har lest den kan jeg si god natt, forumtroll. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Burde vel legge meg snart jeg også, men først. Gratulerer med dagen Error! Måtte du ha en flott og feilfri dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå