Lexiboij Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Laudates omnes gentes. Laudate Dominom. Jeg har den på hjernen, hva er det med kristne sanger? Også Kyrie Eleison er stuck i hodet! Endret 24. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvis det er èn sang du vil ha på hjernen, så er det denne. Prøv å synge eller nynne det i mellom refrengene uten å høres ut som en som mangler litt vett ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg tror jeg er avhengig av Civilization 4. For et sinnsykt awesome spill! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei å hå Har fri første økt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg må vekke mamma før jeg drar, og må på skolen for et foredrag. Eneste grunnen til at jeg drar på skolen i dag. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Så teit. Spillverket la ut anmeldelse av Mass Effect 2 i dag morges. Den er borte nå :o Søk på google etter "Spillverket - Mass effect 2" så kommer denne linken www.spillverket.no/artikler/mass_effect_2/74476 som bare fører deg til hovedsiden.. Litt for kjapt ute kanskje Endret 25. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Trenger raskt svar. Er det noen som vet om det er mulig å søke arbeidsuke hos eanorge? Har forresten folkekjære gamer.no kontor og er det mulig å søke der også, eller gjøres alt hjemmefra? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ring dem og spør? Finnes kontaktinfo for begge deler ute på nettet, liksom. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Lykke til! Er sikkert bra kult å jobbe hos EA selv om du må pendle til Oslo da. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Morsom start på denne. Trollhammaren - Finntroll Finnene kan det med god musikk (sikter også til Korplikaani (elns.))' Fikk presset "en ukes" engelsk arbeid inn i en liten halvtime mens jeg var passe ukonsentrert å så på The Simpson. Engelsk er alt for lett i 9. Har lest litt i den flotte boka Revelation i dag (Mass Effect) Fantastisk bok. Go Cpt. David Anderson! Vurderer å sette inn en ny skjerm da min 24" ikke er stor nok til kreativ skapning med UDK. Endret 25. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fikk presset "en ukes" engelsk arbeid inn i en liten halvtime mens jeg var passe ukonsentrert å så på The Simpson. Engelsk er alt for lett i 9. Så utrolig sant! Det eneste man må gjøre for å få en av toppkarakterene er å skrive en middels god tentamen i løpet av et år.. Lykke til! Er sikkert bra kult å jobbe hos EA selv om du må pendle til Oslo da. Pendle til oslo må jeg uansett, da det mest trolig blir et sted der. Om ikke jeg går for ravn studio AS som jo laget englekræsj og flåklypa, de har sitt studio i drammen så da er det kun en liten busstur... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Engelsk er generelt veldig lett når man kommer over kneika. Med en gang man skjønner hvordan stavelser og bøyninger fungerer kan man som regel skrive seg til både femmere og seksere rimelig enkelt. Det er tross alt ikke noe annet enn norsk - på engelsk - og norsk er et rimelig lett fag å få god karakter i. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Flåklypa <3 Stjel en boks til meg plz. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Morsom start på denne. Trollhammaren - Finntroll Finnene kan det med god musikk (sikter også til Korplikaani (elns.))' Finntroll er good stuff! Jaktens Tid er det beste albumet synes eg, men Midnattens Widunder og Nattfödd er bra dei også. Visor om Slutet er litt annerledes, men bra. Stort sett berre folk, ikkje veldig hardt og blei vel laga delvis som ein hyllest til gitaristen som tok kvelden. Mykje styr rundt den tida, vokalisten måtte gi seg også. Høyrt lite på Finntroll etter Nattfödd egentlig. (Children of Bodom dedikerte forøvrig "Everytime I Die" (ein uforskamma feit song!) til Teemu/Somnium på Gods of Metal i 2003) Sånn halvvegs relevant (er i alle fall musikkrelatert): Maggot Brain! Fantastisk song/solo! Og på Spotify: Funkadelic – Maggot Brain (Think It Ain't Illegal Yet) (Edit: Forumet likte ikkje spotify URIs så godt. Http it is...) Endret 25. januar 2010 av Einride Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Fikk presset "en ukes" engelsk arbeid inn i en liten halvtime mens jeg var passe ukonsentrert å så på The Simpson. Engelsk er alt for lett i 9. Så utrolig sant! Det eneste man må gjøre for å få en av toppkarakterene er å skrive en middels god tentamen i løpet av et år.. Engelsk er generelt veldig lett når man kommer over kneika. Med en gang man skjønner hvordan stavelser og bøyninger fungerer kan man som regel skrive seg til både femmere og seksere rimelig enkelt. Det er tross alt ikke noe annet enn norsk - på engelsk - og norsk er et rimelig lett fag å få god karakter i. Problemet er at jeg har en lærer som vet at jeg er flink i engelsk. Derfor stiller hun store krav og jeg får lett middel måloppnåelse på ting som jeg eller ville ha fått over middels på. (sammenlignet med andre i klassen) Derfor havner jeg alltid mellom 4-5 på tentamen og ettersom at jeg ikke er så veldig kjent for å jobbe hardt i timene blir det 4 i skriftlig. 6 på en muntlig prøve + svært aktiv muntlig = 5 på arket. Life of Brian er temmelig awesome. Verdt å se. Endret 25. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Engelsk er generelt veldig lett når man kommer over kneika. Med en gang man skjønner hvordan stavelser og bøyninger fungerer kan man som regel skrive seg til både femmere og seksere rimelig enkelt. Det er tross alt ikke noe annet enn norsk - på engelsk - og norsk er et rimelig lett fag å få god karakter i. Det varierer veldig fra lærer til lærer da. Og ifløge diverse lærere jeg har hatt på vgs og universitetet så er nivået i grunnskolen alt for lavt, ligger enkelte steder 2-3 karakterer høyere enn det det burde være. Edit: Det er mer fokus på innhold på vgs da. Men det skal også sies at de fleste vokser nærmest opp med engelsk nå for tiden, så da fremstår det fort som lett. Endret 25. januar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Engelsk er og blir awesome. Har fått det pepret inn i skolten i alle år (vi snakker tekst-spill på Windows 3.11 fra fødselen av) og behersker det veldig bra, føler jeg selv. Noe som ikke er fullt så awesome, derimot, er fransk. Gjorde nettopp min første lekse i det faget på fuglene vet hvor lenge. *barehalvtårigjen, barehalvtårigjen, barehalvtårigjen* Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noe som ikke er fullt så awesome, derimot, er fransk. Gjorde nettopp min første lekse i det faget på fuglene vet hvor lenge. *barehalvtårigjen, barehalvtårigjen, barehalvtårigjen* Vi har ikke helt samme oppfatning der ser jeg. Skulle ønske jeg hadde hatt muligheten til å velge fransk på vgs jeg, spansk også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Vi skal ikke bytte da? Jeg hadde lyst på italiensk, men neida. Spansk er ikke noe for meg, jeg ønsker ikke å lære tysk (alle Der Üntergang parodiene hadde blitt kjedelige) og jeg valgte fransk kun fordi jeg måtte velge. Å tvinge et annet fremmedspråk på elever synes jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå