Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nesten hjerteinfarkt nå nyss.

Skulle bestille Heavy Rain special edition fra elkop.no (349) og tenkte jeg måtte forte meg litt siden tilbudet stengte midnatt, og jeg klarte å skrive inn feil passord og dermed ble passordet sperret. Siden det er mutterns kort trudde jeg at hele kortet ble sperret og at det måtte fikses i banken, men heldigvis var det bare å endre passord i nettbank.

Lettelse over at jeg fikk kjøpt det før fristen ja..:)

Lenke til kommentar

Deres folkekjære el presidente ... kremt moderator ... har kjøpt seg samlepakke med Heroes of Might and Magic 3 (+ ekspansjoner) og Heroes of Might and Magic 4. Noen andre som har gode minner fra disse spillene?

Mange flotte minner fra nr. 3, men ikke nr. 4 Den var bare en eneste stor flopp. (det er et norsk ord? :unsure: )

Incoming moar pictures!

Link

Link

Link

Med det sier jeg god natt godtfolk. Sove nå. -_-

Lenke til kommentar

FUCK STYGGE NISSER!

Jeg ble nødt til å starte hele siste bane (Ilos) på nytt fordi spillet ikke lar meg ta heisen videre fra der jeg savet... Okey. Jeg spilte gjennom halve banen, lagret etter å ha kommet til et trygt sted og kjørte videre. Rett før jeg kjørte inn i relayen (vi snakker centimeter!) døde jeg og måtte loade, men nå vil ikke heisen i det rommet komme, selv ikke etter en restart av spillet så jeg blir nødt til å laste en save fra starten av banen.

FUCK STYGGE NISSER!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...