Vaine Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) http://www.slightlywarped.com/crapfactory/curiosities/2009/doortohell.htm Zomg http://www.slightlywarped.com/crapfactory/curiosities/2010/star_trek_star_wars_crossover.htm Herregud, det der må jeg prøve å se etter neste gang jeg setter Star Trek i PS3en. Endret 24. januar 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Bah! Kjeder meg. Skjer det noe interessant andre steder i verden? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 For å glede mr. Rider of Reason gjør jeg som Error å linker til en side (den samme, men ikke samme bildene) Link Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) OMG it's dendrophilia! :o Kami-sama is very pleased with you Lexiboij. Endret 24. januar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Det er meget morsomt når slikt hender. :rolleyes: Link yay, Kami-sama er fornøyd meg meg! Endret 24. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Pikk. Jeg skulle sprenge Kaidan i lufta, men trykket feil og sprengte Ashley. Jaja. Sånn er nå livet. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det er verdt å se disse bildene selv om de er mange. Fikk meg en god latter, men nå må jeg bli ferdig med litt Special Ops før jeg finner veien til bingen. http://www.slightlywarped.com/crapfactory/curiosities/2009/betweentheseconds.htm Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Vakkert! Edit: Passet utmerket til de bildene du linket til Lexiboij. Endret 24. januar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Deres folkekjære el presidente ... kremt moderator ... har kjøpt seg samlepakke med Heroes of Might and Magic 3 (+ ekspansjoner) og Heroes of Might and Magic 4. Noen andre som har gode minner fra disse spillene? Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 HoMM 3 ftw! Spilte en god del hotseat i det spillet Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Fikk nesten hjerteinfarkt nå nyss. Skulle bestille Heavy Rain special edition fra elkop.no (349) og tenkte jeg måtte forte meg litt siden tilbudet stengte midnatt, og jeg klarte å skrive inn feil passord og dermed ble passordet sperret. Siden det er mutterns kort trudde jeg at hele kortet ble sperret og at det måtte fikses i banken, men heldigvis var det bare å endre passord i nettbank. Lettelse over at jeg fikk kjøpt det før fristen ja.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg skal sove nå :rolleyes: Natta Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 HoMM 3 ftw! Spilte en god del hotseat i det spillet Homm3 var artig med hot Seat ja. Jeg digger dungeon-folka. Black dragon eide jo Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Deres folkekjære el presidente ... kremt moderator ... har kjøpt seg samlepakke med Heroes of Might and Magic 3 (+ ekspansjoner) og Heroes of Might and Magic 4. Noen andre som har gode minner fra disse spillene? Mange flotte minner fra nr. 3, men ikke nr. 4 Den var bare en eneste stor flopp. (det er et norsk ord? :unsure: ) Incoming moar pictures! Link Link Link Med det sier jeg god natt godtfolk. Sove nå. -_- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 HoMM3 er det beste i serien. Lett. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 FUCK STYGGE NISSER! Jeg ble nødt til å starte hele siste bane (Ilos) på nytt fordi spillet ikke lar meg ta heisen videre fra der jeg savet... Okey. Jeg spilte gjennom halve banen, lagret etter å ha kommet til et trygt sted og kjørte videre. Rett før jeg kjørte inn i relayen (vi snakker centimeter!) døde jeg og måtte loade, men nå vil ikke heisen i det rommet komme, selv ikke etter en restart av spillet så jeg blir nødt til å laste en save fra starten av banen. FUCK STYGGE NISSER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå