Error Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 http://www.slightlywarped.com/crapfactory/curiosities/2009/weird_tatoos.htm Alt på den siden er awesome! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 http://www.slightlywarped.com/crapfactory/curiosities/2009/weird_tatoos.htm Alt på den siden er awesome! Den der sammengrodd-tå tatoveringen var rett og slett gjennomført. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Haha at det går ann. Han siste der hadde virkelig øyne i nakken. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 http://www.slightlywarped.com/crapfactory/curiosities/2009/coinstacking.htm o_____O Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 http://www.slightlywarped.com/crapfactory/curiosities/2009/crazymodifiedconsoles.htm God natt! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Do want! Oh Lawd >_< Endret 24. januar 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Oh Lawd >_< Utrolig! :o Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Da sier jeg takk for meg og God Natt! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Forumtreff Time: Stemmer det! Stemmer for og stemme! Gir stadige latterkamper som ingen andre forstår! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei å hå og God Morgen Det er ikke sunt å være oppe så sent :o Legg dere tidlig og få mye søvn :rolleyes: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Pizza er bestilt til klokken 14. Digg. Nå blir det en ultra-slim frokost. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Vi skal ha ribbe i dag ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Ehm.. Var det ikke AltF4 som lurte på det der, da? Blir litt forvirret her jeg. God natt. Jo faktisk, nå var det jeg som blingset litt. Det jeg lurte på var om muligheten for å starte spillet når jeg skrur på konsollen, det dere snakker om der er at konsollen starter når du setter inn disken, altså på mange måter det motsatte problemet av det samme som jeg lurer på. Fikk forøvrig mitt første sølvtrofè i sta, fikk to stykker samtidig faktisk! ^_^ Endret 24. januar 2010 av AltF4 Slight difference i å "snu på" og "skru på" en konsoll Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 En hel helg uten skjerm, pepsi max, bannskap og mobil... komfirmasjonsleiren var ikke så forferdelig som det høres ut tough. Fornøyd med å være hjemme. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Pizzaen er levert, Moon er satt inn i spilleren og Seven Up brusen var sukkerfri. BUMMER! Sukkerfri brus smaker møøø. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Pizzaen er levert, Moon er satt inn i spilleren og Seven Up brusen var sukkerfri. BUMMER! Sukkerfri brus smaker møøø. Snakker du dritt om Pepsi Max? :o Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Pizzaen er levert, Moon er satt inn i spilleren og Seven Up brusen var sukkerfri. BUMMER! Sukkerfri brus smaker møøø. Hvilken pizza gikk du for? SevenUp sukkerfri er brus som gjør at man ikke drikker mye brus. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 En hel helg uten skjerm, pepsi max, bannskap og mobil... komfirmasjonsleiren var ikke så forferdelig som det høres ut tough. Fornøyd med å være hjemme. Konfirmasjonsleier er jo noe av det beste i konf tia, som egentlig ikke er så fryktelig som folk skal ha det til. Er selv konfirmant og var på konfirmasjonsleier tidligere i høst og det var overraskende bra! Derimot kan jeg ikke si det samme om gudstjenesten jeg har komme hjem fra. Var ministrant og måtte lese opp en laaang salme, og skal vel nå ta en fototur før det blir avslapping på sofaen. Btw, kristelig eller borglig konf, Lexiboji? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Tror jeg må ta noen grep anngående min videre utdanning nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå