Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke det er mulighet for å starte spillet med en gang om platen allerede står i maskinen, men om du setter inn cden og er logget inn, så starter spillet automatisk.

Menyene til ps3 er egentlig ganske enkle og oversiktlige, og printer innstillingen er nyttig!

Har de ikke greid å legge inn den mest enkle funksjonen på en spillkonsoll?

Jeg ser ikke helt nytteverdien i å kunne koble til en skriver. Tor det er få mennesker som har kjøpt seg en skriver uten å ha en PC. Men for all del, lag gjerne skriverinnstillinger men da kan du med fordel sørge for å ha med autostart av disk også.

Jeg vil heller ha muligheten til å kunne starte spill automatisk enn å ha muligheten til å koble til printer, absolutt, og det er rart at dette ikke er mulig når man jo kan logge inn automatisk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logge inn automatisk, da snakker dere om PSN? Det tror jeg nemlig jeg har klart å finne. Har i hvert fall klart å synke PSN-ID'en min med Facebook :p

Nei, de snakker om muligheten til å la PS3 starte spill automatisk idet du forer plata inn :)

Lenke til kommentar

Ah. Det fant jeg fort.

Nei, nå er det på tide å hente seg litt mat og fyre opp en ny epside med The Wire. Kommet meg 2 episoder uti andre sesong nå. Litt artig, for denne sesongen husker jeg jeg fulgte litt med på når det gikk på NRK.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hahaha genialt, likte spesielt godt det flyve bildet og det med titanic.

Han er virkelig utrolig god med Photoshop. Det talentet i kombinasjon med en god fantasi kan skape mye rart. :D

edit; Haha, jeg innså nettopp nå at det toget som braser inn i 'kultmøtet' i stripe 8, er det samme toget fra stripe 7... >_>

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...