Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Kondolerer Eplefe! Fryktelig trist..

Akkurat nå er jeg utrolig trøtt, jeg var på konfirmasjons nattcup (samler 400 konfirmanter og spiller fotball, innebandy og håndball hele natten i drammenshallen, for de drammenserne som vet hvor det er) i hele natt fra klokken 22.00 til 0800 og selv med 6 timers søvn etter at jeg kom hjem, merker jeg at det klokken 08 var 30 timer siden sist jeg hadde sovet.

Dagen i dag skal bare brukes til spilling, film og forhåpentligvis en ny runde av band of brothers

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan stiller jeg inn en PS3 til å starte spillet med en gang jeg skrur på konsollen?

Herregud for en innvikla greie, det er 16 menyer under Settings og det er 20 menyer under system settings (som er en underkategori). Jeg ler meg ihjel mens jeg gråter.

Printer settings? Hva faen?

Lenke til kommentar

Peppes Pizza har internettdeal igjen, for dere som ville ha det idag.

Jeg har egentlig for lite penger til det, men det er nok en fare for at middagen i morgen blir en pizza fra Peppes. 199 kroner for en pizza er jo egentlig latterlig dyrt, men nå som man får med en gratis brus på kjøpet høres det ut som et røverkjøp :p

@AltF4: Aner ikke. Jeg har kun beveget meg inn i Playstation 3 sine undermenyer to ganger og jeg våger ikke å dra tilbake igjen.

Lenke til kommentar

Peppes Pizza har internettdeal igjen, for dere som ville ha det idag.

Jeg har egentlig for lite penger til det, men det er nok en fare for at middagen i morgen blir en pizza fra Peppes. 199 kroner for en pizza er jo egentlig latterlig dyrt, men nå som man får med en gratis brus på kjøpet høres det ut som et røverkjøp :p

@AltF4: Aner ikke. Jeg har kun beveget meg inn i Playstation 3 sine undermenyer to ganger og jeg våger ikke å dra tilbake igjen.

Hvis du kjøper den dyreste velg selv saken sparer(?) man mye iforhold til deres vanlige priser. Det er nesten så en ønsker en var litt redusert på sånne søndager, bare for å ha søt søt elskov med pepsimaxen som følger med.

Edit: Visste du forresten at pcene som brukes i NASAs romprogrammer har windows 95?

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Ja, det føles nesten slik, jeg aner liksom ikke hva det er jeg sier ja til alltid. Ikke er det særlig logisk heller, hadde regnet med at funksjonen jeg leter etter ville ligge under spillinnstillinger men dengang ei.

Jeg må si det er litt rart å se en 'gamer' si slikt. Skulle tro det var ei bestemor som nylig hadde fått seg laptop til å lese VG med.

"Du trykker på den røde knappen med hvit 'X' for å lukke internett."

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er mulighet for å starte spillet med en gang om platen allerede står i maskinen, men om du setter inn cden og er logget inn, så starter spillet automatisk.

Menyene til ps3 er egentlig ganske enkle og oversiktlige, og printer innstillingen er nyttig!

__

Hva pokker skjer med at priser på bærbare pc'er øker med tusenlapper grunnet mva? Pokker heller, må man betale det om man kjøper i fysisk butikk?

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er mulighet for å starte spillet med en gang om platen allerede står i maskinen, men om du setter inn cden og er logget inn, så starter spillet automatisk.

Menyene til ps3 er egentlig ganske enkle og oversiktlige, og printer innstillingen er nyttig!

Har de ikke greid å legge inn den mest enkle funksjonen på en spillkonsoll?

Jeg ser ikke helt nytteverdien i å kunne koble til en skriver. Tor det er få mennesker som har kjøpt seg en skriver uten å ha en PC. Men for all del, lag gjerne skriverinnstillinger men da kan du med fordel sørge for å ha med autostart av disk også.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...