Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hehe. Jeg vet ikke. Legger det i spoiler jeg.

Jeg skjønner ikke hvor den plutselige "magien" kommer fra. Og jeg skjønte i grunnen ikke så mye, jeg datt litt av historien omtrent halvveis. Jeg syns det var fiffig å bryte den fjerde skjermen med et slikt budskap og la Minerva snakke til meg som spiller og forklè det som en beskjed til Desmond, dog jeg skjønner ikke helt hvordan det kunne være Desmond som ble snakket til.

Desmond opplever dette kun som minner, og en etterfølger av Desmond kan få se akkurat de samme minnene senere, men da vil det jo ikke angå etterfølgeren i samme grad. Med mindre det er noe jeg ikke har forstått

Det jeg savnet aller mest var å kunne gå ut av animus når som helst. Assissin's Creed var morsomst når jeg visste at jeg spilte en fyr som var en annen fyr, og denne følelsen var ikke tilstede i AC2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå tenker jeg automatisk på Snorre hver gang jeg hører på Tom Waits. Tenker også på Tom Waits hver gang jeg ser Snorre. Det er litt kult og samtidig litt irriterende.

Just so you (nobody) knows.

Edit: Om noen vet hvor jeg kan kjøpe denne plakaten så si ifra. Den ville gjort underverker.

large_posterwaits.jpg

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Rider of Reason, hvordan går det med boka di? Får vi en forhåndsprøve? :lol:

Joda, når jeg har lovet at dere skal få det, så skal dere få det. Når er derimot ikke avgjort ennå.

Jeg begynner å lure på om det faktisk er en bok...

Det kan jeg skjønne. :) Det går ikke så fort frem. Jeg er litt perfeksjonistisk når det kommer til skrivingen min, så jeg blir nesten aldri fornøyd. Lurer på om jeg skal legge ut litt først, for så å oppdattere etter hvert som jeg skriver. :)

Lenke til kommentar

Joda, når jeg har lovet at dere skal få det, så skal dere få det. Når er derimot ikke avgjort ennå.

Nekter å tro at du ikke minst én gang før har oppgitt et tidspunkt, om enn et relativt vagt et (type "innen et par måneder"). Men du har sagt noe sånt før, og du vil si det igjen. :p

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Du har vel lånt klokka til Valve.

I'm the dude playing the dude disguised as another dude?

Ja, noe slikt. Men seriøst, jeg syns det var litt synd at jeg ikke når som helst kunne forlate animusen. Selv om jeg jo innser at de ikke har putta så fryktelige mange timer inn i designet av stedet der animusen står.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Les dette med en britisk aksent: Beer can.

Gratulerer, du sa nettopp bacon med en jamaicansk aksent.

Det. Var. Awesome.

Å kopiere fjesboken min er ikke awesome! :<

Forøvrig har jeg hatt en av de vondeste dagene noensinne. Svigerinnen min døde i en bilulykke i natt. Det er så vondt. ._.

Lenke til kommentar

Må også kondolere, selv om jeg ærlig talt ikke vet hvordan det er. Er så heldig at ingen i familien har mistet livet enda (bortsett fra oldemor, men jeg var veldig liten da) så jeg klarer ikke helt å forestille meg det.

Men, det må jo være forferdelig. Det er jo det værste marerittet, å miste noen i en ulykke.. :(

Endret av Error
Lenke til kommentar

Så fælt Eplefe. Kondolerer. :(

Kondolerer, Eplefe. Har vært i tre begravelser på 1,5 år, så jeg vet hvordan det er.

:(

På din alder er det ganske utrolig. Pappa og mamma var i 8 begravelser på ett år.

Her er det party i kveld. Mamma og pappa skal ha gjester, så de blir 8 stk. Jeg kommer vel til å spise godteri og spille hele kvelden tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...