AltF4 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Støtter den langt på vei! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Grønn iste slår alt av drikker uten kullsyre. (det finnes noen få drikker somer bedre, men de er lite utbredt) BTW: Kullsyre var et ord som ikke høres sunt ut Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Den eneste tanken jeg satt igjen med på slutten av filmen var at mennesker er noen kalde og ufortjente jævler. Koselig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Var den jeg stemte på i den aktuelle tråden, så Avatar kan ta seg en bolle. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvorfor limte du det inn i Word om du skulle ha det som et .jpg? Hvorfor ikke bare lime inn i Paint? Så ferdig District 9 nå. Gjennomført film *randomsmiley* Haha, har ikke anelse, men gjør det nå! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Grønn iste slår alt av drikker uten kullsyre. (det finnes noen få drikker somer bedre, men de er lite utbredt) BTW: Kullsyre var et ord som ikke høres sunt ut Jeg har en sånn stor kartong med grønn iste i kjøleskapet. Forhåpentligvis får jeg ha den i fred. Søstera mi kan fort finne på å stjele den. I det siste har hun begynt å stjele Burn'en min. WTF! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Haha, burn ass. Edit: Sorry, kunne ikke dy meg Endret 21. januar 2010 av Laland Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Haha, burn ass. Edit: Sorry, kunne ikke dy meg Og så lo alle til de datt av stolen... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Vet ikke helt jeg.. sitter i en ganske dyp stol. Jeg ler ikke så mye uten videre :-/ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Nå skal craxegutten sove ^_^ Nighty night Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Samme bør vel jeg. Brodern har bursdag i morgen så skal vel opp drit tidlig og vekke han med boller og kakao. Kanskje jeg faktisk rekker skolen i morgen siden jeg må drit tidlig opp (halv 7)... God Natt! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hihi nå føler jeg meg litt farlig. Må nyte antall innlegg en stund nå. ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er så jævlig morsomt å få omgangssyken dagen før jeg har glattkjøring. Har fortsatt et lite håp om at det ikke er det, men føler at det ikke er så lenge til jeg må sette meg ned på golvet foran do igjen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hihi nå føler jeg meg litt farlig. Må nyte antall innlegg en stund nå. ^_^ You aint' never gonna post again, that's fo sho'. Det er så jævlig morsomt å få omgangssyken dagen før jeg har glattkjøring. Har fortsatt et lite håp om at det ikke er det, men føler at det ikke er så lenge til jeg må sette meg ned på golvet foran do igjen. Prøv å drikke et vanlig glass med vann. Hvis det ikke er oppe igjen i løpet av en halvtime kan du håpe på at du har noe annet. Hvis det kommer opp, så.. :-/ Samme skjedde med meg for noen uker siden, latterlig kjipt. Måtte drikke vannvittig(harrharr) små mengder væske for å slippe å se det i retur. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Og da sier jeg god natt. Jeg starter sent i morgen (dvs. 09.10).. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Jeg fant et veldig vakkert theme her om dagen og det virker passende å dedikere denne til vår kjære moderator ShampooMacTavish. Edit: Samme som jeg postet i Hør på og kommenter sangen over deg-tråden. Endret 21. januar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Damn! Jeg har kanskje Laland, men han har Shampoo Planet! You win this round, Shampoo. God natt! ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Meh, jeg har lyst på Mass Effect 2, men samtidig så har jeg ikke lyst på det likevel. Eneren klarte aldri å fenge.. Ble litt for kjedelig rett og slett. Banene var ekstremt lange, men likevel var de ofte kjedelige (grå, mørkegrå, lysegrå og det var det.) Men, samtidig fikk jeg aldri med meg hele historien siden jeg ikke ble ferdig med spillet, og siden folk sier at historien er så sinnsykt god så frister det jo å gi spillet en sjanse til.. I alle fall nå som ME2 kommer straks, og har fått strålende kritikker. Vel, uansett. Jeg stikker til sengs nå - God natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå