Vaenas Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Bøh! Morgen. Jeg er asosial i dag. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Jeg er asosial generelt... Edit: Eller kanskje det blir rettere å si "pleide", har forbedret meg litt den siste tiden... Endret 20. januar 2010 av Ehtram Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Zealuu har plutselig dårlig tid til forelesningen sin om han skal ha klær og frokost. 8D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Og jeg er på koffeinrus. Makan til trøtt dag har jeg ikke opplevd på lenge. Godt det ikke er noe stress på jobb. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg er fortsatt syk og ser på Kim Possible ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har ordnet det slik at jeg har vinterferie fra 8. mars og utover uka, det vil si den uka FFXIII kommer ut. Digg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tre timer med provosering av læreren etterfulgt av den danske "Jeppe På Berget" fra 1981 på VHS gjorde dagen i dag til en ytterst fornøyelig affære. Nå er det Mass Effect tiem. Awesome. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Alle er jo i Mass Effect humør Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=lJ9m1an-pQ8 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Mass Effect er awesome. Bare synd det trengs en oppfølger til for at folk skal huske det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=kQi5sh0lfvs&feature=player_embedded Betaen er i hendene til dem med håndholdte kameraer! :o Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ohh, det kan jeg like. Men skjønner ikke hvorfor den skal komme til 3G men ikke iPhone. Makes no sense. Sikker på at den ikke bare kommer på 3GS på grunn av at den har dobbelt så rask prossesor++? Om den er til vanlig 3G og så gir det ingen mening. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har en jævla språkoppgave om etymologi. Har virkelig ikke lyst til å begynne på den. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Vet dere hva som er festelig? Å spille av musikk i Windows Media Player og sette avspillingen på rask. Ytterst festelig. Endret 20. januar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hmm. Restartet explorer.exe, altså det programmet du bruker for å kunne se i mapper osv. (det svarte ikke). Nå har jeg ingen iconer på skrivebordet eller taskbaren Kan ta alt-tab mellom programm da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 restartet du, eller avsluttet du? En restart av pc-en er forøvrig alltid første tingen man forsøker når sånt skjer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Evt. å avslutte explorer.exe på "noobs" sine maskiner. Alltid funny. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hmm. Restartet explorer.exe, altså det programmet du bruker for å kunne se i mapper osv. (det svarte ikke). Nå har jeg ingen iconer på skrivebordet eller taskbaren Kan ta alt-tab mellom programm da. Explorer.exe er ikkje berre "for å kunne se i mapper osv", det er ein vital komponent i Windows Shell, som stort sett tar seg av det meste av Start-meny, taskbar, vindu etc. Derfor skjer sånt når du avslutter den prosessen Uansett, start task manager -> File -> New task (run...) -> explorer.exe. Om det heller ikkje fungerar tar du metoden til Eplefe; restart Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg hadde et liknende problem på min skolepc den første dagen. Jeg lastet ned et program som kunne avslutte explorer.exe helt på en måte. Altså hele prossesstreet, tror det var http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html Jeg måtte kjøre noen scans først og så kunne jeg avslutte hele greia ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 explorer.exe svare ikke så jeg tok start på nytt. Den startet på nytt også etter 5 min. Det var med viten og vilje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå