Rider of Reason Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg ville foretrukket en stol, men hver sin smak. ^_^ Har sett at byggevareforetninger har datamaskiner, men trodde ikke det var internett på de maskinene. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Når jeg skal ha jobb igjen, skal jeg ha muligheten til å sette meg ned på en stol eller lignende. Litt slitsomt å stå i 6 timer uten muligheten til å sette seg innimellom. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg ville foretrukket en stol, men hver sin smak. ^_^ Har sett at byggevareforetninger har datamaskiner, men trodde ikke det var internett på de maskinene. Hihi, da trodde du feil! (Men nå er jeg altså hjemme igjen) Endret 19. januar 2010 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Sveisa plast. Oh how I fucking hate thee. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 I morges da jeg skulle til å sette meg inn i bilen, sklei føttene mine under døra og jeg falt med baken først i bakken. Jeg har hatt vondt i halebenet i hele jævla dag. Glarholke, oh how I hate thee. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Glarholke, oh how I hate thee. Den er jeg helt enig i. Og det er mye av den i Tromsø. Synes synd på deg, det er virkelig ikke behagelig å slå halebenet. Husker jeg bristet det en gang på barneskolen, og da kunne jeg ikke sitte skikkelig på flere dager. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg kvestet også halebenet på barneskolen. Jeg måtte bruke pute når jeg skulle sitte. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Husker jeg sto slalom og traff en stein med stor fart midt mellom bena (traff halebenet, og heldigvis ikke nøttene). Kunne seriøst ikke sitte på minst én uke.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det verste med å slå halebenet er den kvalme følelsen du får av det. Det er for mye merkelige nerver dere nede Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Evt. å få en halvfull isté slengt i skrittet. Jeg har hatt bedre dager. :-/ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Evt. å få en halvfull isté slengt i skrittet. Jeg har hatt bedre dager. :-/ Fikk plutselig lyst på iste jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg liker å tro at det er verre å få skikkelig te slengt i fanget enn iste. Isteen er i hvert fall kald. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg tror kanskje han mente at han fikk en kartong som var halvfull med iste i fanget. Endret 19. januar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 De-et.. Nei, jeg tror jeg fremdeles foretrekker kartongen fremfor isteen. Dette er deprimerende. :< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg tror kanskje han mente at han fikk en kartong som var halvfull med iste i fanget. Dingdingding! Det var bare det at det var i skrittet, type er oppreist og får den slengt godt og hardt inn på en halvmeters avstand. Don't ask. Oh, and, Eplefe.. Ikke post sånne linker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvem var sur på deg, Laland, og hva hadde du gjort henne? Imagine your daughter and her seven friends came over and you knew that one of them would definitely be pregnant. If your daughter went to Robeson High School in Chicago, this would be the case: of 800 girls, 115 of them are pregnant or have had a child. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Hun var ikke sur og jeg hadde ikke gjort noe. Har ikke svart tilbake enda, vet ikke om jeg skal "turn the other cheek" eller gå for "an eye for an eye". Eller noe helt annet. Skjønte forøvrig ikke det utsagnet der. Endret 19. januar 2010 av Laland Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det er en skole der i overkant av 1/7 jenter er gravide eller har barn. En videregående (ca). Å bære nag for en kartong i ballene er litt teit om du har planer om å være venner med henne. Jenter er flinkere på å være langsint enn gutter. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jenter er flinkere på å være langsint enn gutter. Hehe, det vet jeg altfor godt. Eplefe har helt rett i det, du bør følge det rådet Laland. De har også en ubegripelig logikk når det kommer til hva som gjør dem sur. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det er jeg fullstendig klar over. Skal ikke komme med livshistorien min her, men vi har et.. annerledes forhold! That said, forgive and forget blir fort den mest effektive løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå