Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Så, det er liv i deg ja?

Det er såvidt liv i meg, men jeg har iste, internett og god musikk. Jeg kan ikke klage.

Jaaa. Er stort sett det. Bare vært litt i overkant afk i det siste.

Åh. Nå fikk jeg lyst på iste. Er du fortsatt med i morra, btw? Jeg sparer de siste 45 kronene mine til å leie skøyter :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*jeeeeeessssssp* Er sååå trøøt...

Gleder meg til å komme hjem å sove, men har til min store fortvilelse oppdaget at disse såkalte "etterskolelurene" varer like lenge/om ikke lengre enn min daglige nattessøvn. Må få vendt meg av det. -_-

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Er du fortsatt med i morra, btw? Jeg sparer de siste 45 kronene mine til å leie skøyter :p

Det var i morgen det ja? Selvfølgelig er jeg med.

Lenke til kommentar

Noen som har noen anelse om hvorfor UTorrent laster ned filmer i ca. 10 kbs, mens den innebygde torrentclienten i Ubuntu laster ned i noen hundre kbs? Gidder ikke ha Ubuntu på hele tiden.

Edit: Kom nettop på et spørsmål til. Hvor i gule hellvette får jeg tak i en SLI-kabel? Trenger det for å koble skjermkortene mine sammen, og jeg har vært over hele byen og sjekket maaaange nettsider uten å finne det.

Har du gul, rød eller grønn ting nede?

Lenke til kommentar

Hm... noen som vet hvorfor det blir ræva kvalitet når jeg skal redigere en "screenshot-film" jeg har filmet med Snapz Pro X, i iMovie? Kvaliteten er tipp-topp når den spilles av med Quicktime, men når jeg skal redigere den med iMovie blir den veldig kornete. Eventuelt et annet program jeg kan gjøre opptak fra skjermen med på Mac?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...