Cloudemyx Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kommet hjem fra bursdag. Sliten... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sær på en herlig måte hva? Kan du gi en kort oppsummering av plottet? Amerikansk hemmelig gruppe i forsvaret lager en gruppe "jediriddere", soldater som kan gjøre ting bare ved å stirre på dem. Med mildt sagt varierende resultater. Det som er så spennende er at det er sant. Ikke nødvendigvis alt i filmen, men noe av det er hentet fra virkeligheten. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Tror jeg går og legger meg nå. Dere får passe på dere selv, og ikke drikke for mange energidrikker! God natt! Endret 17. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det er helt utrolig hvor elendige EA er til å lage patch executables. Henger seg opp og bruker hinsides med minne. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg har jo faktisk forstått selv at man kan bruke nøyaktig hvilket våpen man vil i MW2, HCG. Men alle sitatene var faktisk genuine, fra gårsdagens kvelds-session med spilling. Det er alltid en fyr som sutrer noe helt vanvittig når han dør, og det er alltid fordi han ble drept med et våpen som på en eller annen måte er kjempeurettferdig. Dakar. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Kan noen fortelle meg hvorfor/hvordan i helvete en PC kan oppføre seg som om all prosessorkraft brukes og alt av minne er brukt opp, uten at det vises i Task Manager? Skulle tro MS kunne kode denne dritten litt bedre. Endret 17. januar 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Erik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 JLC just made my day, again: http://www.youtube.com/watch?v=L9OXpbHprN4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg prater med en norsk homo som ikke har hørt om bad romance. Dette er en sensasjon som må dokumenteres. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) JLC just made my day, again: http://www.youtube.com/watch?v=L9OXpbHprN4 Hva er morsomt med det der? Sånn helt seriøst? Det finnes ikke noe jeg misliker mer her i verden enn folk som går inn for å være drittsekker, uansett hvor og hvordan det måtte være. Endret 17. januar 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg lurte litt på om det som var selve vitsen, var fyren som snakka og la den ut på youtube. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Gah i morgen forsvinner det penger til pensumbøker og busskort. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kjenner til den. Takket være at jeg har rotet bort skattekortet mitt og må vente på ett nytt et fikk jeg kun et forskudd før helgen på 3000 kr. Mye av det har gått bort til telefonregninger og busskort allerede. Men nå har Mass Effect, som vanlig, tatt alt for mye av tiden min og det er under 6 imer til jeg skal opp og på jobb igjen. God natt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Skjønner ikke hvordan de kan rettferdiggjøre at man får "alle" ulempene ved å bli eldre som regel som 16. åring (voksenpris på alle typer billetter osv) mens man først for fordelene (alkohol, bil, "offisielt voksen") som 18. åring. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fordi oss 17-åringer skal ha det jævlig. Oh, and, det finnes noen goder ved å være 16 også. Båt, moped og sex. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Random?(Advarsel! Inneholde Avatar og Pocahontas spoilere) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 I posted dat long long time ago. Lololoolllololllooll. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Bøh! Morgen, har ikke vært på nett i helga. Soooooo, wuts hapnin'? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei hei Jeg skal fremføre dikt nå!! ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg er "sjef" på jobb her nå. Skal jeg kreve høyere lønn? ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg er alltid "sjef". I'm my own man and I alone decide my salary. It's awesome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå