Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sær på en herlig måte hva? Kan du gi en kort oppsummering av plottet?

Amerikansk hemmelig gruppe i forsvaret lager en gruppe "jediriddere", soldater som kan gjøre ting bare ved å stirre på dem. Med mildt sagt varierende resultater.

Det som er så spennende er at det er sant. Ikke nødvendigvis alt i filmen, men noe av det er hentet fra virkeligheten.

Lenke til kommentar

Jeg har jo faktisk forstått selv at man kan bruke nøyaktig hvilket våpen man vil i MW2, HCG. :p

Men alle sitatene var faktisk genuine, fra gårsdagens kvelds-session med spilling. Det er alltid en fyr som sutrer noe helt vanvittig når han dør, og det er alltid fordi han ble drept med et våpen som på en eller annen måte er kjempeurettferdig. Dakar.

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvorfor/hvordan i helvete en PC kan oppføre seg som om all prosessorkraft brukes og alt av minne er brukt opp, uten at det vises i Task Manager? Skulle tro MS kunne kode denne dritten litt bedre.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Kjenner til den. Takket være at jeg har rotet bort skattekortet mitt og må vente på ett nytt et fikk jeg kun et forskudd før helgen på 3000 kr. Mye av det har gått bort til telefonregninger og busskort allerede.

Men nå har Mass Effect, som vanlig, tatt alt for mye av tiden min og det er under 6 imer til jeg skal opp og på jobb igjen. God natt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...