Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Also, hvilke våpen får man lov til å bruke uten at man er noob? I begynnelsen var det "amagad 1887 akimbo noob", "omg tac knife noob" og "zamg noobtube", nå er det plutselig "amagad AUG (eller hva det het) noob wep", "thermal is for noobs", "omg p90 is for noobs", "omg teh shotgunz noob", osv.

Så langt har ingen erklært at SCAR-greien min er et noob-våpen, jeg burde vel være fornøyd med det.

Dette til tross for at SCAR virker veldig mye mer noob-friendly enn f.eks. thermal eller p90 (som jeg faktisk har prøvd som våpen for den klassen min som skal springe rundt veldig fort).

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Om noen begynner å gine fordi jeg dreper dem med et bestemt våpen bytter jeg bare til noobtube, dreper dem noen ganger med den og spør dem om det var bedre. Som regel er det bare idioter som ikke takler å dø som klager på våpen, men det er jo utrolig mange av dem.

Lenke til kommentar

Also, hvilke våpen får man lov til å bruke uten at man er noob? I begynnelsen var det "amagad 1887 akimbo noob", "omg tac knife noob" og "zamg noobtube", nå er det plutselig "amagad AUG (eller hva det het) noob wep", "thermal is for noobs", "omg p90 is for noobs", "omg teh shotgunz noob", osv.

Så langt har ingen erklært at SCAR-greien min er et noob-våpen, jeg burde vel være fornøyd med det.

Dette til tross for at SCAR virker veldig mye mer noob-friendly enn f.eks. thermal eller p90 (som jeg faktisk har prøvd som våpen for den klassen min som skal springe rundt veldig fort).

Joa, folk har sagt det og Scar også.. Det er vel rett og slett whining i de fleste tilfellene. OG jeg gikk en prestige for å få en ekstra Custom Class. Og angrer, men nå er jeg 60 så da blir det ikke mer prestige på meg. Og e-penisen ble jaggu ikke mye lenger heller.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Uff, du har visst tatt meg igjen, HCG. Jeg er "bare" i lvl 65, 1. prestige. :cry:

Jeg har 30 venner på PSN, så jeg prøvde å komme meg til topp 5. Yay!

Btw, er 2. prestige, lvl 15 nå. :D

Bruk det våpenet du selv vil, gi faen i hva andre sier.

Det er ny custom class annenhver prestige, ikke sant?

Jepp. 1,3,5,7,9. :)

Noen som kan anbefale meg et filmredigeringsprogram som har støtte for HD-film og kan gjøre de vanligste tingene som å legge inn tekst, kutte videoer, lage overganger osv? Er lei av wmw.

Sony Vegas. Fisk litt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...