Laland Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Så du er 140, jeg er 52. Har 16-17 timer, tror jeg.. Men med det sier jeg nok! Og god natt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Uff, du har visst tatt meg igjen, HCG. Jeg er "bare" i lvl 65, 1. prestige. EDIT: Oi, er det så sent? På tide å finne loppekassa, da.. Endret 17. januar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ahh. Sto opp 13:15 i går og 11:15 i dag. Klarer jeg 09:15 i morgen og deretter 07:15 på tirsdag kan jeg være stolt over meg selv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Haitidamacy. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Smakløst? I think not! Dårlig kildekunnskap, en slik katamari må være mye større enn 22 cm. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva er greien med prestige egentlig? Jeg er sånn, level 30-noe, så jeg får ikke engang se hva det handler om. Er det sånn "tilbake til start men med ekstra emblemer og sånt for å vifte med e-penisen"-modus? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ligger vel i den gata, ja. God morgen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Also, hvilke våpen får man lov til å bruke uten at man er noob? I begynnelsen var det "amagad 1887 akimbo noob", "omg tac knife noob" og "zamg noobtube", nå er det plutselig "amagad AUG (eller hva det het) noob wep", "thermal is for noobs", "omg p90 is for noobs", "omg teh shotgunz noob", osv. Så langt har ingen erklært at SCAR-greien min er et noob-våpen, jeg burde vel være fornøyd med det. Dette til tross for at SCAR virker veldig mye mer noob-friendly enn f.eks. thermal eller p90 (som jeg faktisk har prøvd som våpen for den klassen min som skal springe rundt veldig fort). Endret 17. januar 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Om noen begynner å gine fordi jeg dreper dem med et bestemt våpen bytter jeg bare til noobtube, dreper dem noen ganger med den og spør dem om det var bedre. Som regel er det bare idioter som ikke takler å dø som klager på våpen, men det er jo utrolig mange av dem. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Lakus, det er like før jeg trygler en admin om å gi oss +1 knappen i SO. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Also, hvilke våpen får man lov til å bruke uten at man er noob? I begynnelsen var det "amagad 1887 akimbo noob", "omg tac knife noob" og "zamg noobtube", nå er det plutselig "amagad AUG (eller hva det het) noob wep", "thermal is for noobs", "omg p90 is for noobs", "omg teh shotgunz noob", osv. Så langt har ingen erklært at SCAR-greien min er et noob-våpen, jeg burde vel være fornøyd med det. Dette til tross for at SCAR virker veldig mye mer noob-friendly enn f.eks. thermal eller p90 (som jeg faktisk har prøvd som våpen for den klassen min som skal springe rundt veldig fort). Joa, folk har sagt det og Scar også.. Det er vel rett og slett whining i de fleste tilfellene. OG jeg gikk en prestige for å få en ekstra Custom Class. Og angrer, men nå er jeg 60 så da blir det ikke mer prestige på meg. Og e-penisen ble jaggu ikke mye lenger heller. Endret 17. januar 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva f... er det dere prater om? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har du ikke hørt om custom classen man får etter å ha unlocket 1. prestige eller? Noob. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg er hjemme fra hytta Deilig å komme i kontakt med sivilisasjon igjen!! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg er hjemme fra hytta Deilig å komme i kontakt med sivilisasjon igjen!! WB! Har du ikke hørt om custom classen man får etter å ha unlocket 1. prestige eller? Noob. PLZA, random Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det er ny custom class annenhver prestige, ikke sant? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Noen som kan anbefale meg et filmredigeringsprogram som har støtte for HD-film og kan gjøre de vanligste tingene som å legge inn tekst, kutte videoer, lage overganger osv? Er lei av wmw. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Er det noen som husker hva den derre organsisasjonen som er i Star Trek, den som vanlige mennesker som er i hæren er med i?? Det ligger på tunga, men kan bare ikke huske det!! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Uff, du har visst tatt meg igjen, HCG. Jeg er "bare" i lvl 65, 1. prestige. Jeg har 30 venner på PSN, så jeg prøvde å komme meg til topp 5. Yay!Btw, er 2. prestige, lvl 15 nå. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Also, hvilke våpen får man lov til å bruke uten at man er noob? I begynnelsen var det "amagad 1887 akimbo noob", "omg tac knife noob" og "zamg noobtube", nå er det plutselig "amagad AUG (eller hva det het) noob wep", "thermal is for noobs", "omg p90 is for noobs", "omg teh shotgunz noob", osv. Så langt har ingen erklært at SCAR-greien min er et noob-våpen, jeg burde vel være fornøyd med det. Dette til tross for at SCAR virker veldig mye mer noob-friendly enn f.eks. thermal eller p90 (som jeg faktisk har prøvd som våpen for den klassen min som skal springe rundt veldig fort). Bruk det våpenet du selv vil, gi faen i hva andre sier. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det er ny custom class annenhver prestige, ikke sant? Jepp. 1,3,5,7,9. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Noen som kan anbefale meg et filmredigeringsprogram som har støtte for HD-film og kan gjøre de vanligste tingene som å legge inn tekst, kutte videoer, lage overganger osv? Er lei av wmw. Sony Vegas. Fisk litt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Det er ny custom class annenhver prestige, ikke sant? Jepp. Tralalalal skriver noe mer får og skrive noe mer. Edit: SKribelif galore... Endret 17. januar 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Nevermind jeg fant ut at det var Starfleet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå