Lakus Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Min tur til å ha hatt en drøm hvor et forummedlem også var med Jeg tror vi hadde avtalt her på forumet en slags lek hvor to random brukere skulle møtes og bo sammen i noen dager før et foruntreff eller hva det var. Husker iallefall at Rider of Reason skulle bo sammen med Toman. I drømmen brydde jeg meg ikke så mye om det hele og dro ut på byen istedenfor å følge med på hvem som skulle bo hos meg. Da jeg våknet dagen etter var jeg både fyllesjuk, forsinket til jobb og undrende på hvem som sov på sofaen i stua. Eplefe lå og sov helt til jeg skulle på jobb, da hun plutselig våknet, forklarte at hun var redd for en eller annen mann med en hjelm. Jeg husker bare at hun så ble rolig igjen og gikk opp i andre etasje og la seg ett eller annet sted. Jeg gikk så på jobb. Noe litt småsmorsomt er at jeg faktisk er forsinke til jobb i dag Du er forresten hot i en stor t-skjorte Endret 15. januar 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Okei, det der er creepy. Jeg drømte at en mann med hjelm og trønderdialekt hylte "Æ SKA DRÆP DÆ" til meg gjentatte ganger gjennom vinduet der jeg satt. xD Edit: Og takk, alltid kjekt å bli kalt heit i stor t-skjorte. Var det Cowbell Hero t-skjorten min? Endret 15. januar 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er ikke kjekt å være totalt blakk etter jul, og virkelig se frem til den dagen når pengene endelig kommer inn på konto. Men når dagen kommer er det ikke noe penger på kontoen fordi man ikke har fått med seg at man måtte sende inn papirene. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Hvor provoserende må ikke det her være for haitiere. :/ Endret 15. januar 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Bøh! Morgen. Skulle ha et 4 timer langt foredrag, det endte 3 timer før. Morsomt så fin tidsplanlegning hu dama hadde. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Var det Cowbell Hero t-skjorten min? I is sanndrømt. Jeg lover. Men jeg aner ikke hva slags t-skjorte det var. Husker faktisk ikke fargen engang. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Hei hei, jeg har samfunn igjen med kjedelig lærer :wacko: Endret 15. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Skal ha matteprøve neste time, og med mine mattekunnskaper håper jeg virkelig på en 2er. ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Får håpe du får en toer da, om det er det du ønsker deg. Jeg er bare glad for at jeg ikke har hatt matte siden første året på videregående. Greit nok, jeg er evneveik på enkelt områder, men jeg hadde blitt så frustrert at jeg hadde dratt ned resten av karakterene mine også. Men du får ha lykke til. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Fluanxol hjelper meg med å dempe tankekjør og den fungerer som en slags sovepille. Er du schizofren, eller har du "bare" langtidspsykoser av en annen sort? Hva faen!?! Jeg er hverken schizofren eller har psykoser. Jeg sliter med mye tanker som ikke gir meg ro når jeg skal sove. Hadde du visst hva slags liv jeg har hadde du ikke spurt meg om den slags tåpelige ting. :rolleyes: Enkelte ganger virker det som om du hakker unødvendig på meg. Hva pokker har jeg gjort deg? Om dette ikke er tilfelle så vær så snill si ifra, for når jeg får sånne ting servert, som går på meg og min psykiske helse, synes jeg det er svært fornærmende. Endret 15. januar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Endelig er helgen her. Kjære vene som jeg har ventet på dette! Med mindre noen onde personer kommer i veien for det, så har jeg planer om å spille masse Mass Effect de kommende dagene. Pardon the pun. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 I is sanndrømt. Jeg lover. Men jeg aner ikke hva slags t-skjorte det var. Husker faktisk ikke fargen engang. Det der er nesten småcreepy. x) Hva faen!?! Jeg er hverken schizofren eller har psykoser. Jeg sliter med mye tanker som ikke gir meg ro når jeg skal sove. Hadde du visst hva slags liv jeg har hadde du ikke spurt meg om den slags tåpelige ting. :rolleyes: Enkelte ganger virker det som om du hakker unødvendig på meg. Hva pokker har jeg gjort deg? Om dette ikke er tilfelle så vær så snill si ifra, for når jeg får sånne ting servert, som går på meg og min psykiske helse, synes jeg det er svært fornærmende. Det er fluanxol behandler! Langtidsbehandling av schizofreni og psykoser. Jeg vet det fordi en av de beste vennene mine tok dem mot sine psykoser ganske lenge før hun byttet til en annen medisin. Det er ikke et tåpelig spørsmål, det er et legitimt spørsmål, og at du blir fornærmet er ikke særlig hyggelig mot de som faktisk tar fluanxol mot det det behandler! Jeg ble ikke sur da folk spurte om jeg hadde epilepsi da de så at jeg tok lamictal, for eksempel. Du har ikke gjort meg noenting, og jeg prøver ikke å hakke på deg i det hele tatt. Beklager hvis det virker sånn på deg, men sånn er det faktisk ikke. Jeg beklager at det er fornærmende, jeg er bare vant til at folk er mer åpne om psykiske problemer enn du er, tydeligvis. Hei, jeg heter Eplefe, jeg er bipolar (tidligere kalt manisk-depressiv), selvskader m.fl. diagnoser, og jeg skammer meg ikke over dem. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Fikk pc delene i dag Bygge på lørdag. Jeg er lat. Hvilke deler har du fått? EDIT: OMOMOMOG Technologic har kommet på iDaft appen Endret 15. januar 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Awesome. Techonolgic er awesome. Awesome. Awesome.... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Jeg må støvsuge teppegulvet i stua mi og på badet igjen pga fotspor etter murere og whatnot som har henta vann fra dusjen min de siste dagene(byggeprosjekt rett vet siden av -_-). edit: det var et fint innlegg lenger oppe på den siden her. Endret 15. januar 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Her drar jeg til byen for å fornye studentkortet mitt som jeg ble bedt om å gjøre på Trafikanten. Når jeg derimot kommer hit får jeg beskjed om at jeg må fornye det hos NSB siden det er de som har gitt meg kortet mitt. Det er langt på andre siden av byen. Typisk at de ikke klarer å samkjøre seg selv om de begge bruker det samme systemet. Jaja, får ta en tur på Expert Platekompaniet da når jeg først er her. Endret 15. januar 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Fuck som jeg hater Frankrike og Franskmenn. Jeg hadde bestilt Gran Torino BD Steelbook, men fikk idag kun vanlig versjon. Ser ut som de har gitt meg vanlig istedenfor steelbook, ellers er jeg det jeg som har rotet med bestillingen. Uansett er det kjedelig å ha betalt 200 for en film som kun koster 120... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 I is sanndrømt. Jeg lover. Men jeg aner ikke hva slags t-skjorte det var. Husker faktisk ikke fargen engang. Det der er nesten småcreepy. x) Hva faen!?! Jeg er hverken schizofren eller har psykoser. Jeg sliter med mye tanker som ikke gir meg ro når jeg skal sove. Hadde du visst hva slags liv jeg har hadde du ikke spurt meg om den slags tåpelige ting. :rolleyes: Enkelte ganger virker det som om du hakker unødvendig på meg. Hva pokker har jeg gjort deg? Om dette ikke er tilfelle så vær så snill si ifra, for når jeg får sånne ting servert, som går på meg og min psykiske helse, synes jeg det er svært fornærmende. Det er fluanxol behandler! Langtidsbehandling av schizofreni og psykoser. Jeg vet det fordi en av de beste vennene mine tok dem mot sine psykoser ganske lenge før hun byttet til en annen medisin. Det er ikke et tåpelig spørsmål, det er et legitimt spørsmål, og at du blir fornærmet er ikke særlig hyggelig mot de som faktisk tar fluanxol mot det det behandler! Jeg ble ikke sur da folk spurte om jeg hadde epilepsi da de så at jeg tok lamictal, for eksempel. Du har ikke gjort meg noenting, og jeg prøver ikke å hakke på deg i det hele tatt. Beklager hvis det virker sånn på deg, men sånn er det faktisk ikke. Jeg beklager at det er fornærmende, jeg er bare vant til at folk er mer åpne om psykiske problemer enn du er, tydeligvis. Hei, jeg heter Eplefe, jeg er bipolar (tidligere kalt manisk-depressiv), selvskader m.fl. diagnoser, og jeg skammer meg ikke over dem. Greit det, men jeg skrev etterpå at jeg tok det fordi jeg hadde problemer med tankekjør og at det hjalp meg med å sove, ikke fordi jeg hadde schizofreni eller psykoser. Hadde jeg hatt schizofreni eller psykoser hadde jeg sagt at det var derfor jeg tok de pillene. Hei, jeg heter Cloudemyx, jeg har hatt en dyp depresjon i 6 år nå, har slitt med selvskading, har høytfungerende autisme og begynner å grine når jeg ser meg naken i speilet, og jeg skammer meg svært mye. @Paisley: Har du ikke muligheter til å sende den tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå