Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg flytter for meg selv skal jeg ha stasjonær pc med stor skjerm. Den jeg har nå er jo helt latterlig. Tilogmed bestemor og bestefar har større pcskjerm enn det jeg har. :angry:

Bor du i Drammen? SKal få skjermen min for 100 kr, bilderørskjermen altså.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Billigste jeg har funnet er denne fra komplett.no til 2795. Slim 120 GB. Står ingen ting om hvilken håndskontroll som følger med. Kan ingen ting om de, men det er slik at DualShock 3 er veien å gå til fordel for sixaxis?

Elkjøp har samme modellen til 2495. Mulig jeg satser på hente den på mandag? Hmmm

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Når jeg flytter for meg selv skal jeg ha stasjonær pc med stor skjerm. Den jeg har nå er jo helt latterlig. Tilogmed bestemor og bestefar har større pcskjerm enn det jeg har. :angry:

Tror jeg står over, men takk for tilbud. Jeg bruker nesten ikke den stasjonære lenger så trenger ikke påkoste den noe egentlig.

@Vaine: Hvor forhåndsbestilte du FFXIII? Jeg lurte på om jeg kanskje skulle vente og se litt rundt omkring om det kanskje kom en pakke med nnoe stæsj som plakater eller noe som fulgte med spillet.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Done!

Lenke til kommentar

Play-Asia har to plakater en kan få kjøpt, men den ene av Lightning ser så rar ut p.g.a. låret hennes.

Jeg liker sånn stuff. Soundtracket eller en liten figur kanskje kunne følge med?

Jeg ser nå at de plakatene er Out of stock... :(

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...