Cloudemyx Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 For meg er filmer jeg ser enten makkverk eller dritbra. Jeg synes aldri at noe er midt i mellom. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Håper det ikke gjelder spill også, anmelderspiret Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kanskje bedre med en som gir enten topp- eller bunnkarakter enn en som bare gir midt på treet karakterer, eller? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Håper det ikke gjelder spill også, anmelderspiret Nei. Det gjelder ikke spill. Jeg kan like et spill selvom det kanskje ikke gir meg helt hakeslepp. Jeg hadde vært flink til å bruke hele skalaen hvis jeg var spillanmelder. Jeg hadde vært flink til å se kritisk på ting til tross for at spillet kanskje er hypet opp til de grader og at folk forventer en bra karakter på anmeldelsen. Uncharted 2 anmeldelsen her på Gamer er et bra eksempel på det. Endret 13. januar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kanskje bedre med en som gir enten topp- eller bunnkarakter enn en som bare gir midt på treet karakterer, eller? Jeg vet ikke helt, jeg tror jeg foretrekker de som vet å gi den karakteren som passer uansett hvor den er på treet Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 "Alle" avatarene på diskusjon.no samlet i ett stort hjerte. Den første jeg så var HCG sin ^^ Advarsel: Stooort bilde! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Klem til den som finner min Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Det blir iallefall feil å gi et spill bare toppkarakterer eller bare bunnkarakterer. Grunnen til at jeg gjør det med filmer er at jeg vil ha noe som er underholdene i en time eller to som kan underholde meg hele veien. Jeg har ikke lyst til å sitte i en time og kjede meg også den neste timen er intenst interessert. Om et spill underholder meg hele veien gjennom er det konge, men jeg kan godt kjede meg igjennom en time eller to av et spill som har kanskje rundt 20 timer eller mer gameplay. Endret 13. januar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hehe det er selvfølgelig best. Erik, er det den? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Eh.. suss til den som finner min..? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg mener søvn er en mer vettug bruk av min tid enn å lete etter avatarer på det bildet det, så God Natt folkens Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vaine har et godt poeng som jeg velger å ignorere i noen timer til. I morgen skal jeg hente den nye tven min, så blir det en flott helg før studiehverdagen starter igjen for fullt neste uke. Nå skal jeg se videre på D Gray Man. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Samme som du kjøpte. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 What do manbearpig-droppings look like? Similar to pig-droppings, but more manbear-like. God natt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 I was on my way to not being on the internet when I found this. I'll just leave this here. http://www.imdb.com/news/ni1409718/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Samme som du kjøpte. Da tror jeg du kan glede deg Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det tror jeg også, men jeg hadde jo en 32" plasma så overgangen blir kanskje ikke like stor for meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Plasma, altså. Jeg tror jeg skal sove nå. Med eller uten Zealuu. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Da var den halv ett allerede ja.. God natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå