Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AltF4: ...

Hva skjer med den Twitter knappen i innleggseditoren? Det er bare Twitter på hele den linja. Burde vel vært blant andre YouTube, Spotify, Xbox Live Gamertag og PLaystation ID der også iallefall. Litt stuslig med bare Twitter alene.

Lenke til kommentar

Eneste guilty pleasure jeg har i forhold til Ringene Herre er at jeg syns filmene var så grenseløst kjedelige. Gode filmer, men historien er jo fullstendig uinteressant. Og ja, jeg har lest bøkene.

Bra at du synes de er gode filmer iallefall da. Kjæresten til søstera mi syns de er noe av det dårligste av all film som noen gang er laget. Han synes alt var dårlig. Alt fra skuespillere til kostymer og whatnot. <_<

Lenke til kommentar

Hvordan kan dere like å se sånne filmer som Star Wars og Ringenes Herre? De er jo noen av filmhistoriens mest oppskrytte filmer!

De er kanskje skrytt opp i skyene, men grunnlaget er ikke så dårlig som enkelte skal ha det til. Mye det samme som Halo eller Killzone. De er ikke i nærheten av så gode som enkelte påstår, men de er alikevel vannvittig gode spill. ;)

Lenke til kommentar

Ringenes Herre filmene oppskrytte? Nei, det vil jeg overhodet ikke si. Svært få filmer har kunnet nærme seg i underholdningsverdi som LotR. For meg uansett, og mange flere basert på anmeldelser og de 15+ Oscars de 3 filmene vant.

Jeg vil heller si at dønn kjedelige filmer som Gudfaren/Good Fellas er oppskrytte. :)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Ringenes Herre filmene oppskrytte? Nei, det vil jeg overhodet ikke si. Svært få filmer har kunnet nærme seg i underholdningsverdi som LotR. For meg uansett, og mange flere basert på anmeldelser og de 15+ Oscars de 3 filmene vant.

Jeg vil heller si at dønn kjedelige filmer som Gudfaren/Good Fellas er oppskrytte. :)

Gudfaren er lol. For meg var det noe makkverk av en annen verden. :whistle:

Lenke til kommentar

Makkverk vil jeg ikke si, det blir for dumt. Det er tross alt en grunn til at filmen havnet øverst på IMDBs "Top 250 movies of all time" liste. Jeg vil heller kalle den "forbeholdt de spesielt interesserte". Det er en dialogfilm som viser tildels svært gode skuespillerprestasjoner, dessverre er den så hinsides *gjesp* at jeg aldri kunne tenke meg å sette meg ned og se den en kveld for underholdningens skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...