Craxmerax Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg og 4 andre skal ha ringenes herre maraton med extended neste fredag ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Guilty pleasure indeed. Er ikke i så mange sammenhenger jeg legger ut om mitt forhold til Ringenes Herre for å si det sånn. Det har en tendens til å bringe frem runde øyne og skritt som går sakte bakover Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg vil ha Star Wars maraton, jeg! Så nylig episode IV og har ikke sett I eller III. Har ikke hørt mye pent om de, men må se dem! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Du kan vel egentlig bare hoppe over I og II iallefall. Lite nyttig som skjer der. Den tredje kan du se om du vil se Emo-Anakin bli sint og gå på ragespree. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Jeg synes I'ern er verdt å se, men II'ern kan du holde deg unna. I den er det fint lite nyttig som skjer. III'ern er til bare for å se Anakin bli pwnet av Obi Wan og at han blir til Darth Vader. Ikke for noe annet. Endret 13. januar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Eneste guilty pleasure jeg har i forhold til Ringene Herre er at jeg syns filmene var så grenseløst kjedelige. Gode filmer, men historien er jo fullstendig uinteressant. Og ja, jeg har lest bøkene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 AltF4: ... Hva skjer med den Twitter knappen i innleggseditoren? Det er bare Twitter på hele den linja. Burde vel vært blant andre YouTube, Spotify, Xbox Live Gamertag og PLaystation ID der også iallefall. Litt stuslig med bare Twitter alene. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Eneste guilty pleasure jeg har i forhold til Ringene Herre er at jeg syns filmene var så grenseløst kjedelige. Gode filmer, men historien er jo fullstendig uinteressant. Og ja, jeg har lest bøkene. Bra at du synes de er gode filmer iallefall da. Kjæresten til søstera mi syns de er noe av det dårligste av all film som noen gang er laget. Han synes alt var dårlig. Alt fra skuespillere til kostymer og whatnot. <_< Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvordan kan dere like å se sånne filmer som Star Wars og Ringenes Herre? De er jo noen av filmhistoriens mest oppskrytte filmer! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 <----- Awesomeness of avatar! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvordan kan dere like å se sånne filmer som Star Wars og Ringenes Herre? De er jo noen av filmhistoriens mest oppskrytte filmer! De er kanskje skrytt opp i skyene, men grunnlaget er ikke så dårlig som enkelte skal ha det til. Mye det samme som Halo eller Killzone. De er ikke i nærheten av så gode som enkelte påstår, men de er alikevel vannvittig gode spill. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Godt argument, Håkon. I samme innlegg sier jeg: God natt! B) Lenke til kommentar
Einride Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 God natt? Klokka er jo ikkje tre ein gong* (*Central time/GMT-6) I går var det rundt 15 grader og sol i Houston, men overskya og kaldare i dag. Still, mykje betre enn dårleg luft og minusgrader i Bergen ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Sjekk ut Mythbusters nuh! De lader en kanon med alt mulig dritt Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Ringenes Herre filmene oppskrytte? Nei, det vil jeg overhodet ikke si. Svært få filmer har kunnet nærme seg i underholdningsverdi som LotR. For meg uansett, og mange flere basert på anmeldelser og de 15+ Oscars de 3 filmene vant. Jeg vil heller si at dønn kjedelige filmer som Gudfaren/Good Fellas er oppskrytte. Endret 13. januar 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Så nettopp den nyeste The Big Bang Theory episoden og det er så inderlig deilig å se på Sheldon kveile seg gjennom det vi andre kaller hverdag. Tidenes karakter! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 "Alle" avatarene på diskusjon.no samlet i ett stort hjerte. Den første jeg så var HCG sin ^^ Advarsel: Stooort bilde! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ringenes Herre filmene oppskrytte? Nei, det vil jeg overhodet ikke si. Svært få filmer har kunnet nærme seg i underholdningsverdi som LotR. For meg uansett, og mange flere basert på anmeldelser og de 15+ Oscars de 3 filmene vant. Jeg vil heller si at dønn kjedelige filmer som Gudfaren/Good Fellas er oppskrytte. Gudfaren er lol. For meg var det noe makkverk av en annen verden. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Makkverk vil jeg ikke si, det blir for dumt. Det er tross alt en grunn til at filmen havnet øverst på IMDBs "Top 250 movies of all time" liste. Jeg vil heller kalle den "forbeholdt de spesielt interesserte". Det er en dialogfilm som viser tildels svært gode skuespillerprestasjoner, dessverre er den så hinsides *gjesp* at jeg aldri kunne tenke meg å sette meg ned og se den en kveld for underholdningens skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå