Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Windows 7 er fantastisk i forhold til sine forgjengere, men jeg kan uansett ikke se for meg at jeg vil bytte tilbake igjen på noen par år. OSX er så enkelt og elegant at det føles utrolig tungvindt å gå tilbake til en laptop eller PC uten. Multi-touch touchpaden (seriøst, jeg klikker nesten i vinkel hver gang det ikke virker på mamma sin laptop. Er det mulig å ikke ha det liksom?) er også så deilig at jeg ikke kan gå fra denne til en vanlig en.

Lenke til kommentar

Lei av stasjonær PC og savner det ikke det dugg. Den står fremdeles tilkoblet til TV´en, men har ikke blitt brukt siden jeg kjøpte bærbar. Kan jo tross alt nå ta den med meg overalt. Blir lite spilling på den da, men Heroes of Newerth, Diablo 2 og Stronghold flyter fint så da er jeg fornøyd. Spilte uansett ekstremt lite på PC fra før.

Lenke til kommentar

Spiller knapt på den jeg også, men det er lite relevant. Å synkronisere filer og programmer er null problem, og det å ha en maskin med litt futt i som "alltid er der" ser jeg bare moroting med. Særlig når den er like sprek, nå tre år senere ^_^

Lenke til kommentar

Noen som har lyst ti å gi meg et ferdig oppvarmet drivhus til hagen min? Kunne trengt det når jeg står ute og røyker. Er ikke så ille nå om dagen, men i forrige uke med -20/25 grader var det rimelig lame å ta seg en sigg.

+1 til bærbare forresten for å være en siggebuddy.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker å bruke den stasjonære pcen selv når jeg har muligheten, men det er vel fordi jeg foretrekker å spille pc fremfor konsoll. Xboxen er litt fucka og har ikke noen bra spill til PS3 :( og pluss at det er broren min sine konsoller og han sitter med pcen i stua der de er, mesteparten av tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...