Laland Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Samme sosiale regler som Eplefe nevner, antall personer og fokus, er selvfølgelig like relevant i filmsammenheng. Følger jeg dem i tillegg til dem jeg nevnte kan jeg klistre deg på YouTube, Break og 4chan så mye jeg ønsker ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) His Most Resent Superpower Endret 12. januar 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Shampoo, hit the internforum. *high five* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nå skal de ha seg. Koselig. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Så akkurat den nyeste episoden av Chuck og endingen var "OMFG I SO CAN'T BELIEVE THAT HAPPENED!" Awesome dør Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har religion. Vi snakker om Jesus. Koselig å ha eventyrlesning i en skoletime da. faen, hvor er +1 knappen? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvem vet hva som skjer på det internforumet. EDIT: Bare sånn btw, folkens; Jeg holder på med et språkprosjekt, oppgavene er etymologi, altså språkets forandring, ords opprinnelse osv. Noen som har noen gode konkrete eksempler på ord som vi kan spore litt bakover i tiden? Det finnes det ganske mange eksempler på. Er det fritt eller har du flere begrensninger enn dem du har listet opp? Hvis ikke har du jo ord som video, det er jo egentlig det latinske ordet for å se. Eller så har du uttrykket "i lige måde" som mange i Norge fremdeles bruker, det er en etterlevning fra tiden da Danmark styrte over Norge. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Men, screw all of it. Jeg fikk Star Trek Online betanøkkel nå! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg hoppet rundt i kanaleldoradoet til dama mi (ingen grisetanker takk) og vi stoppet på det jævligste programmet i verden "Middag med Kjendis klokka 8"(eller hva det heter). Jeg bare lurer på, hvis dere fikk 1 mill seere for å vise en hest ***** på fjeset til kanalsjefen i TvNorge, ville dere vist det? For jeg kan skaffe den millionen seere OG hesten, hvis dere ALDRI viser det programmet igjen. Og ikke Tommy Sharif heller(som jeg hadde en viss sans for før idag). 360.000 så premieren på programmet sier dere sikkert, men er seertall virkelig det eneste dere bryr dere om? Isåfall gleder jeg meg til å se en **** i fjeset ditt! -- - -- - - -- - -- - Utdrag fra min mail til TvNorge Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 "Vil du gifte deg meg meg?" tenkte han i det det gikk opp for ham; neivent! Jeg er hetero! Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg tror ikke de kommer til å ta deg helt seriøst. Dessverre Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Gamer plays Monopoly ^^ http://www.break.com/index/online-gamer-plays-monopoly.html Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 "Vil du gifte deg meg meg?" tenkte han i det det gikk opp for ham; neivent! Jeg er hetero! Litt ulogisk setning, hvordan kunne han tenke "Vil du gifte deg meg meg?" samtidig som det gikk opp for ham at han var hetero? Jeg går ut ifra at det der er et utdrag fra en samtale på internforumet? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Men, screw all of it. Jeg fikk Star Trek Online betanøkkel nå! Hvor da fra? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 HCG: Etter å ha sett bildet jeg jeg fornyet respekten ovenfor deg. Du er ikke lenger en liten unge, men en av de store tøffe gutta! Eller... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): LilleSvein Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 "Vil du gifte deg meg meg?" tenkte han i det det gikk opp for ham; neivent! Jeg er hetero! Litt ulogisk setning, hvordan kunne han tenke "Vil du gifte deg meg meg?" samtidig som det gikk opp for ham at han var hetero? Jeg går ut ifra at det der er et utdrag fra en samtale på internforumet? Dagens House episode faktisk, om ikke så er det i alle fall rimelig tilfeldig at det passer så bra. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Litt ulogisk setning, hvordan kunne han tenke "Vil du gifte deg meg meg?" samtidig som det gikk opp for ham at han var hetero? Jeg går ut ifra at det der er et utdrag fra en samtale på internforumet? Det har ikke noe med internforumet å gjøre. Mine kjærlighetserklæringer er offentlige. Han tenkte det, og når han tenkte det, gikk det opp for ham at han ikke liker gutter - det er det som gjør det morsomt! Edit: Det er tilfeldig. Awesome. Endret 12. januar 2010 av Laland Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) http://www.stumbleup...ntions-0113718/ Edit: God natt! Endret 12. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg skal sove nå ^_^ Nighty nightitus!! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det har ikke noe med internforumet å gjøre. Mine kjærlighetserklæringer er offentlige. Han tenkte det, og når han tenkte det, gikk det opp for ham at han ikke liker gutter - det er det som gjør det morsomt! Edit: Det er tilfeldig. Awesome. Hehe skjønner, men den er fremdeles ulogisk. Norsklæreren min var grusomt streng når det gjaldt slike ting, har smittet litt over på meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå