Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem vet hva som skjer på det internforumet. :ph34r:

EDIT: Bare sånn btw, folkens; Jeg holder på med et språkprosjekt, oppgavene er etymologi, altså språkets forandring, ords opprinnelse osv.

Noen som har noen gode konkrete eksempler på ord som vi kan spore litt bakover i tiden?

Det finnes det ganske mange eksempler på. Er det fritt eller har du flere begrensninger enn dem du har listet opp?

Hvis ikke har du jo ord som video, det er jo egentlig det latinske ordet for å se. Eller så har du uttrykket "i lige måde" som mange i Norge fremdeles bruker, det er en etterlevning fra tiden da Danmark styrte over Norge.

Lenke til kommentar

Jeg hoppet rundt i kanaleldoradoet til dama mi (ingen grisetanker takk) og vi stoppet på det jævligste programmet i verden "Middag med Kjendis klokka 8"(eller hva det heter). Jeg bare lurer på, hvis dere fikk 1 mill seere for å vise en hest ***** på fjeset til kanalsjefen i TvNorge, ville dere vist det? For jeg kan skaffe den millionen seere OG hesten, hvis dere ALDRI viser det programmet igjen. Og ikke Tommy Sharif heller(som jeg hadde en viss sans for før idag).

360.000 så premieren på programmet sier dere sikkert, men er seertall virkelig det eneste dere bryr dere om? Isåfall gleder jeg meg til å se en **** i fjeset ditt!

-- - -- - - -- - -- -

Utdrag fra min mail til TvNorge

Lenke til kommentar

"Vil du gifte deg meg meg?" tenkte han i det det gikk opp for ham; neivent! Jeg er hetero!

:(

Litt ulogisk setning, hvordan kunne han tenke "Vil du gifte deg meg meg?" samtidig som det gikk opp for ham at han var hetero? :huh:

Jeg går ut ifra at det der er et utdrag fra en samtale på internforumet? ;)

Dagens House episode faktisk, om ikke så er det i alle fall rimelig tilfeldig at det passer så bra.

Lenke til kommentar

Litt ulogisk setning, hvordan kunne han tenke "Vil du gifte deg meg meg?" samtidig som det gikk opp for ham at han var hetero? :huh:

Jeg går ut ifra at det der er et utdrag fra en samtale på internforumet? ;)

Det har ikke noe med internforumet å gjøre. Mine kjærlighetserklæringer er offentlige.

Han tenkte det, og når han tenkte det, gikk det opp for ham at han ikke liker gutter - det er det som gjør det morsomt!

Edit: Det er tilfeldig. Awesome.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Det har ikke noe med internforumet å gjøre. Mine kjærlighetserklæringer er offentlige.

Han tenkte det, og når han tenkte det, gikk det opp for ham at han ikke liker gutter - det er det som gjør det morsomt!

Edit: Det er tilfeldig. Awesome.

Hehe skjønner, men den er fremdeles ulogisk. Norsklæreren min var grusomt streng når det gjaldt slike ting, har smittet litt over på meg også. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...