Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Selge deg selv for penger sier du?nett Er ikke rart du er en fattiglus da. Btw, finnes ikke noe verre enn å høre en 70 år senil man sitte på internett å finne fram info om nordlys..... Hvertfall ikke når man er dautrøtt, og føler for å ta hoppe ut vinduet. Sorry for leifer, må late som jeg følger med på det han viser samtidig som jeg skriver, ergo jeg ser ikke på skjermen eller pcn eller tastaturet når jeg skriver. Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Heldig du, Lakus. Jeg er dævvtrøtt, men er gira på ideen om å lage podcast. Norsk podcast altså. Kunne vært dødsfett. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tja av alle på forumet så er det vel du som har mest tid til overs? Go for it! Nesumar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Podcast er omtrent som å holde en forskjellig tale hver dag. Stress med andre ord. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Klarer ikke å gjøre flere ting om jeg skal høre på podcast. Birger Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bli med å lage da? "Nol1fers of Gamer.no" Trøtte jævler med allslags dialekter som skravler om spill og nyheter. Jeg hadde hørt på det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei takk, da ville jeg heller hørt på en flokk seler som blir slaktet. Om Gamer ordner en Podcast er det greit, da det vil være kvalitet over det, men å lage en podcast med trøtte jævler med allslags dialekter som skravler om spill og nyheter? no thanks. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 "Æ HEITE NESUMAR Å Æ E EN HARDBASKA NORDLÆNDING! VELKOMMEN TE GAMERPODCAST! IDAG TENKT EG AT EG SKU SNAKK OM WÅRLD ÅFF WÅRCRAAFT!" Jaja, da har jeg hatt noe å holde på med i timene. Sovnet nettopp midt i, våknet at alle så på meg og lo. Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei takk, da ville jeg heller hørt på en flokk seler som blir slaktet. Om Gamer ordner en Podcast er det greit, da det vil være kvalitet over det, men å lage en podcast med trøtte jævler med allslags dialekter som skravler om spill og nyheter? no thanks. Playa-hata >_> @nesumar: Haehaehaehae Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er mat nå, hakje lunsj, har ikke penger.... Hvor svarte blir det av Chilli con carne?!?!?! Nesumar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Pizza var godt til lunch! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 You are now officially on my hate-list Nå er det spansk igjen, så to timer med deilig gym, så ferdig! Oh jeg dirrer av spenning på hva helgen kan bringe.... HANGOVER!!!! Nesumar Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nå er det gym!!! endelig det jeg har ventet på i hele skoledagen! Cya later peeps! Nesumar Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Føler at massiv posting fører til dårligere kvalitet på forumet. For tiden er det mere jatta enn informativ posting. Edit: selv småprat delen av forumet er trist. *gjemme seg for å ikke bli steinet til døde* Endret 6. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Føler at massiv posting fører til dårligere kvalitet på forumet. For tiden er det mere jatta enn informativ posting. *gjemme seg for å ikke bli steinet til døde* MASSIVE ATTACK! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Synes det er litt ekstremt at visse brukere har fått 2-300 innlegg over natta, men jeg har ikke lest dem, så skal ikke uttale meg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tja jeg prøver å holde det noe informativt i haverfall i den tråd da... Men her i småprat tråen er det generelt lite informativt som blir diksutert ja! har vel en tendens til å bli sånn tenker jeg. Hva skal man ellers små prate om her da? Men fra alvor til spøk! Hva dikker dere i helgene da? Jeg selv er en sucker for en drink som heter for gimlet!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Her er det jo greit, men det burde ikke være greit ellers i forumet. For meg blir det ikke noe mer avansert enn en pils i sofaen ^^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) hehe gimlet består av limejuice cordial og gin med knust is så er vel ikke noe mer vanskelig enn å ta seg en pils:-)!! Flasken med lime juicen ser slik ut! Endret 6. februar 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tja jeg prøver å holde det noe informativt i haverfall i den tråd da... Men her i småprat tråen er det generelt lite informativt som blir diksutert ja! har vel en tendens til å bli sånn tenker jeg. Hva skal man ellers små prate om her da? Men fra alvor til spøk! Hva dikker dere i helgene da? Jeg selv er en sucker for en drink som heter for gimlet!! Deler drikking opp i tre faser jeg: 1) God øl. Dette er gjerne litt mørkere ølsorter slik som Newcastle, Guinnes og Kilkenney. 2) Full-øl. Tuborg, Dahls eller lignende. 3) Whisky. Sort varierer. Denne tas når rusen er godt på vei ned, og jeg ønsker noe godt i ganen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå