Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Selge deg selv for penger sier du?nett

 

Er ikke rart du er en fattiglus da.

 

 

Btw, finnes ikke noe verre enn å høre en 70 år senil man sitte på internett å finne fram info om nordlys.....

Hvertfall ikke når man er dautrøtt, og føler for å ta hoppe ut vinduet.

 

Sorry for leifer, må late som jeg følger med på det han viser samtidig som jeg skriver, ergo jeg ser ikke på skjermen eller pcn eller tastaturet når jeg skriver.

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei takk, da ville jeg heller hørt på en flokk seler som blir slaktet. Om Gamer ordner en Podcast er det greit, da det vil være kvalitet over det, men å lage en podcast med trøtte jævler med allslags dialekter som skravler om spill og nyheter? no thanks.

 

Playa-hata >_>

 

@nesumar: Haehaehaehae

Lenke til kommentar

Tja jeg prøver å holde det noe informativt i haverfall i den tråd da...

Men her i småprat tråen er det generelt lite informativt som blir diksutert ja! har vel en tendens til å bli sånn tenker jeg.

Hva skal man ellers små prate om her da?

 

Men fra alvor til spøk! Hva dikker dere i helgene da? Jeg selv er en sucker for en drink som heter for gimlet!!

Lenke til kommentar
Tja jeg prøver å holde det noe informativt i haverfall i den tråd da...

Men her i småprat tråen er det generelt lite informativt som blir diksutert ja! har vel en tendens til å bli sånn tenker jeg.

Hva skal man ellers små prate om her da?

 

Men fra alvor til spøk! Hva dikker dere i helgene da? Jeg selv er en sucker for en drink som heter for gimlet!!

Deler drikking opp i tre faser jeg:

1) God øl. Dette er gjerne litt mørkere ølsorter slik som Newcastle, Guinnes og Kilkenney.

2) Full-øl. Tuborg, Dahls eller lignende.

3) Whisky. Sort varierer. Denne tas når rusen er godt på vei ned, og jeg ønsker noe godt i ganen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...