Mokko Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det gjør jo saken en del enklere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Å ha episoder som var èn time er jo rein overkill, jeg får jo aldri lagt meg for å sett på The Wire når de varer så forbanna lenge - jeg må jo legge meg så tidlig for å få sett noe! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hehe jeg har det helt motsatte problemet. Synes episoder, og i alle fall serien i sin helhet, skal være lang. Jeg må også begynne å se tidlig for at jeg skal få tid til å legge meg/sove. ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Når alt kommer til alt var The Wire for kort og Kima for deilig til å være over 40. Fikk sjokk da jeg fant ut av det etter å ha sett henne i action. The Wire er en av de seriene jeg virkelig ikke hadde brydd meg om hadde 1,5 timers episoder. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Da kryper jeg til sengs. God natt folkens! Ps: Lese signatur Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) To nerder. Èn reise. Milevis fra sivilisasjonen. Hvordan skal de overleve? Vil de klare presset? Vil de noen gang nå målet? Og viktigst av alt, vil de noensinne kunne se på et spill på samme måte igjen? Følg med i neste episode av Over Grenser, Nerder i Sverige. Hva synes du Shampoo? Edit: Så forsvant han akkurat når jeg skulle avsløre åpningen av reisedokumentaren. Endret 11. januar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ps: Lese signatur Du fikk meg til å ville ha LAN´et i signaturen, men jeg vil også beholde den jeg allerede har. Bhuhuhuhuhu! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Første gang jeg bruker '10 for å repressentere et årstall. Jeg liker det. Edit: Og med det sier jeg god natt. Sleep Cycle må bevise seg igjen i natt, i tillegg til en heldagsprøve i matematikk i morgen. Whoopdeedoo! Endret 11. januar 2010 av Laland Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det merkes at de fleste har begynt på skole/jobb nå, blir fryktelig tidlig stille. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Morn morn, fri første økt i dag igjen ^_^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 I dag våknet jeg til nyheten om at Rammstein skal spille på Koengen. Yay 8D Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hahaha, whaat? Å ha Villanden i barnesetet med trønderske visecracks på vei til Vrådal hørtes faktisk rimelig awesome ut. Forøvrig er det en dialekt jeg elsker, rett og slett. Får nå håpe det var det sykeste som skjedde da.. din... din... twotimer! trudde du likte min jeg Lenke til kommentar
worthy Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Gud jeg dør på jobb, får jo faen meg telefoner konstant. Save me zombie jesus! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har religion. Vi snakker om Jesus. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Koselig å ha eventyrlesning i en skoletime da. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/01/12/nyheter/innenriks/straff/pisking/9885181/ kek Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg redigerer starten av en film som skal være ferdig i løpet av skole uka. Ellers tar jeg en tur innom SO her for å sjekke hva dere driver med. Eventyrlesning høres koslig ut btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå