Lakus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Mattulf prøver nyttesløst å røske igang dårlig stemning FUCK DETTE FORUMETS YOUTUBE TAGGER! Ene dagen virker den ene, den andre dagen virker en annen, og den tredje dagen virker ingen og de er fjernet fra drop-down menyene. Endret 11. januar 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 South Park suger, ingen av episodene er gode. You're doing it wrong. Slikt et innlegg tar objektivt sett feil. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Syns ikke South Park er all verdens selv. Ubisoft Nordic har lagt ut noen bilder fra Prince of Persia: The Forgotten Sands på Facebook. De har jo gått bort i fra den herlige nye stilen de hadde på det "første"! Dessuten ser Princen håpløst jalla ut. Vi snakker PoP: Warrior Within-jalla. Endret 11. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ^_^ Og Lakus det er bare kodene i slutten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Dere skal få lov til å ikke synes noe særlig om South Park, men å si "South Park suger, ingen av episodene er gode." er bare feil. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 [quote name='(FG)Jonas' date='11.01.2010 18:13' Og Lakus det er bare kodene i slutten. Jeg vet. Prøvde med hele adresseen, kun koden, yt-taggene og youtube-taggene. Ingenting virket da jeg postet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 @Lakus: http://www.youtube.com/watch?v=q1YUWceI6GA Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 South park er genialt, nuff said. Nå over til noe helt annet. Når jeg tok meg en formiddagslur idag etter skolen så hadde jeg den rareste drømmen jeg kan komme på jeg har hatt. Innholdet i drømmen var ikke så sykt, men var mer overrasket over hvem som var med i drømmen min, nemlig vår kjære moderator ved navn Laland. Drømmen bestod av at jeg satt i baksetet, bak Laland, og vi bare kjørte rundt. Tror vi skulle på hytta til Laland eller noe, jeg husker ikke helt. Eneste jeg husker er at jeg fikk han til å gapskratte med noen velplasserte, trønderske gloser. Så han virka som en hyggelig fyr. Needless to say, jeg våknet opp med et stort spørsmålstegn. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hahaha, whaat? Å ha Villanden i barnesetet med trønderske visecracks på vei til Vrådal hørtes faktisk rimelig awesome ut. Forøvrig er det en dialekt jeg elsker, rett og slett. Får nå håpe det var det sykeste som skjedde da.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jada, det ga seg etter bilturen, før det eskalerte til noe jeg ikke ville ha snakket om Det var forøvrig en fortreffelig biltur, så det kan jeg gjerne gjøre om igjen. Pick you up at eight? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 It's a date! Da får jeg brukt den nye genseren min =D Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har dere møtt hverandre (på forumtreff eller noe), eller er din drømme-Laland (kan høres litt feil ut) laget 100% av din egen fantasi? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er mer enn nok å bassere en fiksjonell Laland på. Godt over 10k innlegg per nå. Er et lite innblikk i personen da! ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jada, men jeg vil tro at personen i setet foran ham besto av mer enn stemmeløse sitater og smilies. Endret 11. januar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nei, vi har vel ikke møttes IRL.. enda. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Såååå... han kan ha sett en gulrotformet klapperslange i drømmen sin og trodd det var deg, og det uroer deg ikke? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvis det er inntrykket han har fått så uroer det meg selv, jo. Hvis det er tilfelle må jeg male et litt annerledes bilde av meg selv på internettet. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) [quote name='(FG)Jonas' date='11.01.2010 18:13' Og Lakus det er bare kodene i slutten. Jeg vet. Prøvde med hele adresseen, kun koden, yt-taggene og youtube-taggene. Ingenting virket da jeg postet. Bruk youtube taggen når du har med hele linken og bruk [ yt] når du bare ha koden på slutten.. Endret 11. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 I drømmer kan man jo se så mangt. Har selv møtt snakkende løver, aliens som bodde i tegnebrett og forskjellige typer Voldemorts. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 For å svare på hvordan Laland så ut, så mener jeg å huske at det var basert på bilder jeg har sett fra hans tur til New York, men som sagt så satt jeg i baksetet, så jeg så ikke mye av selve ansiktet. Kan ikke huske at han sa noe heller, det eneste han ytret var en koselig latter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå