Villanden Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ahh. Hjemme fra skolen igjen. To timer med søvn er ikke nok, kjenner jeg. Så nå blir det en episode Generation Kill før jeg henter inn tapt søvn. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 En halvannen time på legevaktens ventererom nå... Jeg vil inn snart. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Du kommer aldri inn! Gå til det lokale postkontoret, der har de skikk på køen. Sikkert en gammel dame som har et kjerringtips til deg der. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det er ingentin galt med meg. Foten vil bare ikke sammerbeide meg meg lenger etter noen par møter med isen. Verker noe så sinnsykt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det er noe galt med foten din. Foten din er en del av deg. Ergo er det noe galt med deg. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Laland kom med en flott oppskrift for å slippe slikt i går "natt" Kan være verdt å prøve ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 1. Last ned forChan applikasjonen fra App Store. 2. Legg inn URL'en til ditt favoritt 4chan forum. 3. ??????? 4. PROFIT!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Lønn i morgen, lønn i morgen, LØNN I MORGEN. Gleder meg litt. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 1. Last ned forChan applikasjonen fra App Store. 2. Legg inn URL'en til ditt favoritt 4chan forum. 3. ??????? 4. PROFIT!! har ikke iføn, men har 4chan appen til Firefox Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kan ikke si jeg følte meg sånn mye mer opplagt enn tidligere, men så våknet jeg også et par ganger i løpet av natten som sikkert stjal en del søvn. Ser ikke ut som om den vekket meg da jeg var særlig våken heller.. Er vel nok en kombinasjon av at du har for lite søvn og at du våknet mange ganger i løpet av natten (ergo, den dype søvnen ble utsatt). Selv har den vekket meg utrolig behagelig to dager på rad! Uansett, appen er awesome til 6kr B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Endelig hjemme. Læreren min er dum, fransk suger og alt det der. Nå tar jeg meg en tur ned på isen og tar noen bilder! Ciao! Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 For dere som skal på gamer.no LAN er det nå avstemning om når LANet skal være. Stemme asap! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har hodepine av en annen verden, og litt vondt for å puste skikkelig. Blir neppe bedre når jeg kommer ut i Europas kjipeste luft. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kan ikke si jeg følte meg sånn mye mer opplagt enn tidligere, men så våknet jeg også et par ganger i løpet av natten som sikkert stjal en del søvn. Ser ikke ut som om den vekket meg da jeg var særlig våken heller.. Er vel nok en kombinasjon av at du har for lite søvn og at du våknet mange ganger i løpet av natten (ergo, den dype søvnen ble utsatt). Selv har den vekket meg utrolig behagelig to dager på rad! Uansett, appen er awesome til 6kr B) Jada, jeg har fortsatt tro på appen, og jeg skal teste den ut de neste nettene også. Hvilken alarmlyd bruker dere? Jeg har en følelse av at lydene kan være litt for harmoniske til å faktisk vekke meg, men "Gymnopédie" på full guffe gjorde absolutt susen. Tok bare den jeg synes hørtes mest høylytt ut. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Isen var lite trygg inne ved land og utstikkeren vår (type-finnes-ved-mange-offentlige-båtplasser) har ramlet halvveis ned. Igjennom 5 enorme metallbolter. Awesome. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 http://www.hardware.no/artikler/lanserer_kabinett_som_skiller_seg_ut/74221 Awesome!!!! Om jeg bare hadde baller til å bruke 5k på et kabinett Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det er veldig fort den beste South Park-episoden. Det kan jeg like. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 South Park suger, ingen av episodene er gode. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Joda. Noen av de er helt topp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå