Error Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Oi oi oi, har jo fått halve SO til å kjøpe den appen jo! :o Vel, jeg får stikke til sengs nå. God natt! Forresten, husk å ha på flight mode når du bruker den iphone appen (husker aldri hva den heter). Den ligger farlig nær hodet ditt, så du kan bli utsatt for en del stråling. Edit: Får avslutte dagen med litt finsk akapella: Endret 10. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Så det er det som er originalen! Jeg syns faktisk den er innmari stilig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Den er utrolig fengende ja, men det ser jo absolutt ikke helt friskt ut Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Uhm.. iPhonen kan være på flymodus, men appen funker ikke på iPod Touch? Det var da merkverdig.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Å? Det er en kvartett som synger på tidlig nittitall eller noe slikt. Det var sånn man så ut på den tiden Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Today, my friend whacked me on the family jewels while I was washing my hands in the college bathroom. While I lay writhing in pain on the floor, a guy at the urinal turned around towards me to see what was wrong. He was still peeing. FML Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) http://www.dailymotion.com/video/x1nom4_la-webcam_fun This is so funny, you guys! Endret 10. januar 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Knis, jeg vet jeg lo. ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Uhm.. iPhonen kan være på flymodus, men appen funker ikke på iPod Touch? Det var da merkverdig.. Det står både at den funker og at den ikke funker på App Store, så jeg har lastet den ned og skal teste i natt. Så får vi se.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det er meningen at man skal legge dingsen under lakenet, ikke sant? Jeg har sånn laken som jeg strekker ganske langt under madrassen, men jeg skal da få det til, spørsmålet er bare hvor varm iPod'en blir av å ligg der og lade + kjøre app'en, det er ikke fare for at iPod under laken kan gjøre noen skade? Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) På bildet i instructions blir det faktisk vist at en skal ha iPhonen under lakenet, men igjen så er det et veldig tynt laken. Jeg tror egentlig ikke at det spiller noen rolle, så lenge du plasserer den på det området. Jeg kan dessverre ikke gi noen råd, fordi jeg av en eller annen grunn sov uten laken i går (første gang jeg prøvde appen). Endret 10. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Okay, da satser vi på under lakenet, pga muligheten for at den faller ned om jeg ikke gjør det. Da sier jeg natta. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Der var tråden tom ser det ut til. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Gå og legg dere, folkens. Jobb/skoleuke begynner i morgen! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er veldig klar over det. Gruer meg til å stå opp klokken fem. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Stikker folk allerede? Skuff! Jeg stikker ikke før om.. tyve minutt! =D Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Slett ikke, jeg har ingen intensjoner om å rissikere livet ved å gå ut i morgen. Blank is med vann på toppen, kombinert med lange og bratte bakker er ikke en god kombinasjon. Endret 10. januar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Du kan jo gå med brodder da, så lenge du ikke er redd for at folk tror du er en gammel dame. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er du gal? Da må jeg jo først skaffe meg brodder, og for å gjøre det må jeg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå