Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tro det er helt forferdelig å drukne. Hvis du noen gang har prøvd å holde pusten over eller helst under vann skikkelig, skikkelig lenge, lungene dine bare skriker etter luft og du får totalt sjokk av å ikke kunne trekke pusten skikkelig. Det er ikke vanlig smerte som et stikk eller skuddsår, du føler at du brenner opp innenfra... :o

Lenke til kommentar

Selv tror jeg å dø, hikstende og gispende etter luft, må være helt jævlig. Noen få sekunder hvor du er våken og skjønner hva som skjer.. Du prøver å puste, men får det bare ikke til.. Du prøver å si ifra til noen, dra deg selv bort langs bakken, men det svartner.. Du besvimer, og litt etter litt gir organene opp. Det må være jævlig!

Lenke til kommentar

Du besvimer jo ikke med en gang, det er noen sekunder der du prøver å gispe etter luft, men det går bare ikke.

 

EDIT: Jeg har alltid lurt på hvorfor et menneske som dør en død der organer og viktige ting i kroppen ikke blir ødelagt, eller hvor alt kan repareres, ikke kan "skrus på igjen"? Hvorfor må et menneske være påslått gjennom hele livet, hva er forskjellen på en død kropp og en levende kropp, forskjellen som gjør at et dødt menneske med friske organer ikke kan våkne opp igjen?

Om noen har blitt kvalt og dødd av det, men så får tilført luft igjen (ja, jeg vet det kan gå like etterpå, men en stund senere), hvorfor kan h*n ikke bli levende igjen?

 

Mulig det er et idiotisk spørsmål, men jeg har alltid lurt litt på dette..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Noen få sekunder hvor du er våken og skjønner hva som skjer..

Det vil nok alltid være noen sekunder, eller til og med minutter hvor du vet at du nå kommer til å dø. Alltid.

 

Selv er jeg ikke særlig stor fan av det konseptet å dø, men må man så må man. Ikke at jeg vil få det overstått altså, men alle skal dø en gang. Er ikke sånn at jeg går rundt å tenker på det hele tiden, men når jeg først tenker over det så kjenner jeg jo at jeg absolutt ikke har lyst til å forsvinne, og det er nok det som setter inn i de fleste da de skjønner hva som er i ferd med å skje.

 

Om man dør av alderdom tror jeg det er mye lettere å akseptere døden, da fordi du vet at det er på tide. Jeg sier ikke at det er lettere for gamle mennesker å dø (selv om det rent fysisk er det - Lulz), men det er nok en del lettere å akseptere for dem enn for oss som har hele livet foran oss. Det er tross alt ikke sånn at 50 år er over på et øyenlikk heller.

Lenke til kommentar
Som Atsjonas vil jeg dø på en heroisk måte.

 

Hva er den værste måten dere kan tenke dere å dø på da? Jeg innbiller meg at drukning og brenning er mest pain, men jeg har aldri.. prøvd det, så er langt ifra sikker ;)

Meteoritter, Spist levende og flykræsj.

Spist levende ja må være litt ekkelt da...!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...