Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Når vi først er inne på folk som har kommet til live igjen etter døden er det verdt å nevne David Gahan. ^_^ Lenke til kommentar
JanF Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er jeg den eneste som ikke vil dø? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Vil tro det er helt forferdelig å drukne. Hvis du noen gang har prøvd å holde pusten over eller helst under vann skikkelig, skikkelig lenge, lungene dine bare skriker etter luft og du får totalt sjokk av å ikke kunne trekke pusten skikkelig. Det er ikke vanlig smerte som et stikk eller skuddsår, du føler at du brenner opp innenfra... :o Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er litt anderledes når du ikke har luft, og fortår at du dør vil jeg tro. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Selv tror jeg å dø, hikstende og gispende etter luft, må være helt jævlig. Noen få sekunder hvor du er våken og skjønner hva som skjer.. Du prøver å puste, men får det bare ikke til.. Du prøver å si ifra til noen, dra deg selv bort langs bakken, men det svartner.. Du besvimer, og litt etter litt gir organene opp. Det må være jævlig! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Uhm hallo, nei. Dør du av oksygen mangel besvimer du først. Du opplever ikke smerte, men en psykologisk angst. Deretter dør du når du er "passed out". Mye verre å svelge syre eller drukne Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kommer vel et punkt hvor man kjenner at lungene ikke trekker til seg luft? Man kan da holde pusten i noen sekunder; er vel ikke annerledes om det ikke er frivillig - med mindre panikken tar overhånd. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Du besvimer først uansett, det er jo ikke en vond død. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Du besvimer jo ikke med en gang, det er noen sekunder der du prøver å gispe etter luft, men det går bare ikke. EDIT: Jeg har alltid lurt på hvorfor et menneske som dør en død der organer og viktige ting i kroppen ikke blir ødelagt, eller hvor alt kan repareres, ikke kan "skrus på igjen"? Hvorfor må et menneske være påslått gjennom hele livet, hva er forskjellen på en død kropp og en levende kropp, forskjellen som gjør at et dødt menneske med friske organer ikke kan våkne opp igjen? Om noen har blitt kvalt og dødd av det, men så får tilført luft igjen (ja, jeg vet det kan gå like etterpå, men en stund senere), hvorfor kan h*n ikke bli levende igjen? Mulig det er et idiotisk spørsmål, men jeg har alltid lurt litt på dette.. Endret 12. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Som Atsjonas vil jeg dø på en heroisk måte. Hva er den værste måten dere kan tenke dere å dø på da? Jeg innbiller meg at drukning og brenning er mest pain, men jeg har aldri.. prøvd det, så er langt ifra sikker Meteoritter, Spist levende og flykræsj. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 hmm død er en naturlig del av livet! Er nok ikke så kjempe redd for å dø da jeg vet at jeg har gjort ganske så mye morro i livet mitt og er ganske så fornøy fram til nå ivhertfall !! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sant.. men må være forferdelig på psyken. Når jeg mener smerte mener jeg ikke nødvendigvis bare det fysiske - hva i alle dager skal man tenke på i en sånn situasjon? Stresset må jo ta helt overhånd! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen få sekunder hvor du er våken og skjønner hva som skjer.. Det vil nok alltid være noen sekunder, eller til og med minutter hvor du vet at du nå kommer til å dø. Alltid. Selv er jeg ikke særlig stor fan av det konseptet å dø, men må man så må man. Ikke at jeg vil få det overstått altså, men alle skal dø en gang. Er ikke sånn at jeg går rundt å tenker på det hele tiden, men når jeg først tenker over det så kjenner jeg jo at jeg absolutt ikke har lyst til å forsvinne, og det er nok det som setter inn i de fleste da de skjønner hva som er i ferd med å skje. Om man dør av alderdom tror jeg det er mye lettere å akseptere døden, da fordi du vet at det er på tide. Jeg sier ikke at det er lettere for gamle mennesker å dø (selv om det rent fysisk er det - Lulz), men det er nok en del lettere å akseptere for dem enn for oss som har hele livet foran oss. Det er tross alt ikke sånn at 50 år er over på et øyenlikk heller. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Som Atsjonas vil jeg dø på en heroisk måte. Hva er den værste måten dere kan tenke dere å dø på da? Jeg innbiller meg at drukning og brenning er mest pain, men jeg har aldri.. prøvd det, så er langt ifra sikker Meteoritter, Spist levende og flykræsj. Spist levende ja må være litt ekkelt da...! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Att falskjermen ikke funker og båt som synker er også to måter jeg ikke vil dø på. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er snakk om sekunder, så hadde ikke betydd så mye. Når du sier det, så ville det å bli spist levende av flokk ulver eller noe sånt vært helt forferdelig Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kule til bakhodet når man ikke ser det komme. Eventuelt i tinningen. Sånn skulle jeg gjerne ha sagt farvell! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Eller bli spist levende av innsekter. Har heller ikke lyst til og dø når jeg er ung. Det er vel lettere og akseptere døden jo eldre man er. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 ganske så naturlig å akkseptere døden jo eldre man blir. Det har vel noe å gjøre med at man føler at man har utgjort noe her i verden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå