Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må tisse, men går ikke på do. Jeg vil stå opp, men går ikke ut av senga. Jeg har et sterkt behov for å pusse tennene, men går ikke og gjør det. Jeg vil lage frokost, men går ikke opp uten klær. Jeg må kle på meg, men orker ikke.

Blæ, for en morgen.

Lenke til kommentar

Skulle ha vært på fylla i går Lakus, da ville formen bare ha blitt bedre. Føler det sånn selv i dag, jeg burde virkelig tørke støv av pulten min og kasta masse dritt men jeg bare orker ikke annet enn å la meg stresse av alt rotet.

Lenke til kommentar

Hva skal man gjøre? Om kroppen har lyst på en fridag så skal den få lov til det, men den kunne gjerne sagt ifra. Nå vil mor ha meg med på dagstur til Hamar og hodet mitt vil både spille hele dagen, se på Avatar og ut å feste. Jeg vil egentlig bare ligge her og slappe av.

Lenke til kommentar

Til dere som ikke har sett Avatar:

Grace dies from her wounds. Jake manages to unite all the Na'vi tribes against the humans, and stops their plan to extract the Unobtainium. In the process, Neytiri kills Colonel Quaritch.

All the humans, except for those who sided with the Na'vi, are forced to return to Earth.

The great tree deity grants Jake his wish and transfers his spirit to the Na'vi avatar so that he can be with Neytiri forever.

Lenke til kommentar

Til dere som ikke har sett Avatar:

Grace dies from her wounds. Jake manages to unite all the Na'vi tribes against the humans, and stops their plan to extract the Unobtainium. In the process, Neytiri kills Colonel Quaritch.

All the humans, except for those who sided with the Na'vi, are forced to return to Earth.

The great tree deity grants Jake his wish and transfers his spirit to the Na'vi avatar so that he can be with Neytiri forever.

Tøft.

King Kong dør.

Lenke til kommentar

Ingenting er som å våkne til en tråd full av spoilere.....

Hadde tenkt å se Avatar idag, men nå er den gleden ødelagt.....

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Nei da, har sett den fra før av, men å poste spoilere på denne måten får dere bare til å virke som assholes.
Lenke til kommentar

Synes bare det er drittunge å drive på sånn, Boheme netter. Nå her jeg jo sett filmen to ganger, men jeg synes likevel det er utrolig dårlig gjort om noen som ikke har sett den ser hva du har skrevet. Kanskje er ikke historien kjempebra, men det er likevel ganske ødeleggende å vite alle de største plottene før man ser filmen.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...