L1234567890 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 God Morgen! Venter på en venn skal logge på Steam. Det var ikke kaldt her Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Guwn mårnings, folkens. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg får besøk om ca. en time. GLEDER MEG. 8D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg må tisse, men går ikke på do. Jeg vil stå opp, men går ikke ut av senga. Jeg har et sterkt behov for å pusse tennene, men går ikke og gjør det. Jeg vil lage frokost, men går ikke opp uten klær. Jeg må kle på meg, men orker ikke. Blæ, for en morgen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Skulle ha vært på fylla i går Lakus, da ville formen bare ha blitt bedre. Føler det sånn selv i dag, jeg burde virkelig tørke støv av pulten min og kasta masse dritt men jeg bare orker ikke annet enn å la meg stresse av alt rotet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva skal man gjøre? Om kroppen har lyst på en fridag så skal den få lov til det, men den kunne gjerne sagt ifra. Nå vil mor ha meg med på dagstur til Hamar og hodet mitt vil både spille hele dagen, se på Avatar og ut å feste. Jeg vil egentlig bare ligge her og slappe av. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Til dere som ikke har sett Avatar: Grace dies from her wounds. Jake manages to unite all the Na'vi tribes against the humans, and stops their plan to extract the Unobtainium. In the process, Neytiri kills Colonel Quaritch. All the humans, except for those who sided with the Na'vi, are forced to return to Earth. The great tree deity grants Jake his wish and transfers his spirit to the Na'vi avatar so that he can be with Neytiri forever. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg tror alle som i det hele tatt har sett en trailer har skjønt såpass Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg tror alle som i det hele tatt har sett en trailer har skjønt såpass Kødder du? Håpet liksom på sinna responser, men så kommer du å ødeleger alt! Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Til dere som ikke har sett Avatar: Grace dies from her wounds. Jake manages to unite all the Na'vi tribes against the humans, and stops their plan to extract the Unobtainium. In the process, Neytiri kills Colonel Quaritch. All the humans, except for those who sided with the Na'vi, are forced to return to Earth. The great tree deity grants Jake his wish and transfers his spirit to the Na'vi avatar so that he can be with Neytiri forever. Tøft. King Kong dør. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Avatar er oppskytt. CGI-runking er ikke kult. Historien er tynnere enn vann. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Avatar er oppskytt. CGI-runking er ikke kult. Historien er tynnere enn vann. Avatar levde enkelt opp til forventningene. Den visuelle opplevelsen i avatar er upåklakelig. Forøvrig er dramaturgien bunnsolid. Endret 9. januar 2010 av Boheme Netter Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Synes også det er verdt å nevne at i sann Tarantinostil dør alle andre enn Brad Pitt, B.J Novak og tyskeren Christoph Waltz i Inglorious Basterds. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Avatar levde opp til forventningene ja, men det var mest fordi jeg satt igjen med en "Ser stilig ut, er drittkjedelig"-følelse etter å sett traileren. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Avatar levde opp til forventningene ja, men det var mest fordi jeg satt igjen med en "Ser stilig ut, er drittkjedelig"-følelse etter å sett traileren. Du vil ikke tro dette, men dette er veldig beskrivende for hva jeg føler om dette innlegget! Uncanny. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ingenting er som å våkne til en tråd full av spoilere..... Hadde tenkt å se Avatar idag, men nå er den gleden ødelagt..... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Nei da, har sett den fra før av, men å poste spoilere på denne måten får dere bare til å virke som assholes. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ærlig talt. Filmen er jo fra i fjor! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hurraaa, har fortsatt fire episoder med Cougar Town å se før jeg må hoppe på en mulig Star Wars maraton. I HD. Awesome. Oh, and, folk går på isen utenfor her. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Synes bare det er drittunge å drive på sånn, Boheme netter. Nå her jeg jo sett filmen to ganger, men jeg synes likevel det er utrolig dårlig gjort om noen som ikke har sett den ser hva du har skrevet. Kanskje er ikke historien kjempebra, men det er likevel ganske ødeleggende å vite alle de største plottene før man ser filmen. Endret 9. januar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå