psyched Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 http://www.nettavisen.no/nyheter/article2796270.ece Den skal visst nok ha kommet fra 4chan Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Alt fra 4chan er seriøse ting:) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 http://www.nettavisen.no/nyheter/article2796270.ece Den skal visst nok ha kommet fra 4chan Oi, det var overraskende. Det er jo bare ca 500m unna hybelen min. :o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Korn – Kidnap The Sandy Claws Haha Korn har laget en cover av en av favorittlåtene mine fra The Nightmare Before Christmas! ^_^ Jeg datt av Korn-bølgen etter Issues (Follow the Leader er ett av mine absolutte favorittalbum) men jeg må si jeg savner stemmen til Jonathan Davis, som i denne coverlåta virkelig skinner, selv om låta er produsert i hjel. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Helene Bøksle gjør Phantom of the Opera så vakkert :rolleyes: Synes hun gjør det meste vakkert jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Min brudekake i bryllupet (man skal ha tre kaker tradisjonelt, brudekake, brudgomskake og bryllupskake) skal være Nightmare Before Christmas-themed. Må finne en konditor som vil ta en litt vanskelig oppgave, da. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nå sier jeg nighty natt til alle sammen :rolleyes: Snakkes i morra Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg kan hele det fonetiske alfabetet utenat Woah, imponerende! Det er mer enn jeg kan, og studerer tross alt de greiene der. Hva studerer du, sa du? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bachelor i Språk og Litteratur. Ex.fac som vi hadde nå på høsten handler mye om fonetikk bl.a glottale plosiver og bilabiale frikkativer. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Mye? Vi har jo akkurat startet, det står 00:55 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 OI er klokka så mye alt! Nei, det er bare du som hallisinuerer. Jeg har herpes! Oppe eller nede? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Eh.. Endret 9. januar 2010 av Mattulf Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg sier god natt. Awesome. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg skulle legge meg tidlig i dga i grunn men men... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Eh.. um jaja herpes e flott det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 God morgen alle sammen, god morgen... dere vet dere kan den så syng i vei. Ville bare ønske dere alle en riktig god morgen, og oppfordre til å sette av noen sekunder til å tenke over hvor du er. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 En riktig, riktig god morgen til dere alle sammen ^_^ Det er iiiiiiskaldt på rommet mitt hvor jeg er nå!! (Jeg tenkte over at jeg var hjemme RoR ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå