Laland Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nå er det over 30 minusgrader her! Men det er ikke mindre enn 10 minusgrader. Awesome. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Her er det kalt, jeg har tatt på meg slappebuksa, satt pizzaen i ovnen og skal omsider begynne på The Wire. Fikk sesong 4 av House på dvd til jul, men tror du ikke de har greid å legge to kopier av disk 3 og ingen av disk 4? Det verste er at det er fra pakkeriet eller hva det nå heter, for den lå i plasten den kommer i. Irriterende. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vel, jeg har 11 episoder med Cougar Town å se samt en sjokoladeløgn i ovnen. Win? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skal snart på fest, det er win det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg må droppe fest og løpe ut på dass hvert femte minutt. Det er win det! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Om jeg drikker en liter melk kan jeg og bli med på den paisley... Endret 8. januar 2010 av Nøtte Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skal være alene hjemme og se et eller anna ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Dere må stemme her alle sammen: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=10675!!! BTW så så jeg at Laland har 10082 innlegg nå!! Altså med de som er på SO Endret 8. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tsk, tsk, skal en poste så skal en poste. ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Enda et strømbrudd i området. Det blir vel det tiende eller noe sånt. Kos med stearinlys iallefall. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Mest kos når en av motsatt (eller samme, if that rocks your boat) kjønn sitter sammen med deg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg sitter og mimrer tilbake til da jeg spilte Duke Nukem (det første i serien). Kan ikke ha vært gamle pjokken da. Var vel omtrentlig samtidig som jeg spilte Lemmings og Formula One, Ducktales og andre godspill. Spillet hadde Teen rating (ESRB) når det kom, og jeg var vel noen år under ti år da. ^^ Men kult spill var det. http://en.wikipedia.org/wiki/Duke_Nukem_%28video_game%29 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Og hvis dere er i tvil om hva dere skal stemme under kveldens Melodi Grand Prix vil jeg minne om at våre venner i Keep of Kalessin har laget et albumcover inspirert av The Elder Scrolls: Oblivion. Coveret til albumet Kolossus: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Coveret til TES: Oblivion: Endret 8. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Keep of Kalessin er awesome, men de vinner aldri i verden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Jepp, liker de faktisk meget godt selv. Særlig Armada-plata, som har utrolig mange kule elementer. Spesielt salsasoloen de lirer fra seg i The Black Uncharted. Men nei, de vinner nok ikke. Og det spiller ingen rolle for meg, de har stilt opp og det syns jeg er tøft nok. Endret 8. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Keep of Kalessin er awesome, men de vinner aldri i verden. Tja, med tanke på at Lordi vant Eurovision med Hard Rock Hallelujah, kan Keep of Kalessin vinne Grand Prix. Førstnevnte var etter min mening et rimelig dårlig band, Keep of Kalessin var faktisk bra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Problemet er at verden syns det er stas med noe annerledes, Norge syns svartmetall selv av det mer fantasifulle slaget bare er fælt. Og av metallhuene i Norge er halvparten trangsynte nok til å syns bidraget er sellout, mens andre halvparten er for gamle til å gidde å bry seg med å stemme. Hehe, well I was proven wrong! ^_^ Endret 8. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg kom på nå at "Hellbrendy" playlista jeg har på spot er laget av deg AltF4, den har jeg satt meget stor pris på! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det var da morsomt! HellBrendy er nicket jeg bruker på nettjenester hvor AltF4 allerede er opptatt, som Xbox Live, Facebook , YouTube og så videre. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Helene Bøksle gjør Phantom of the Opera så vakkert :rolleyes: Endret 8. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå