Craxmerax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Går det ann å bruke en "G" tast på G15 til å logge inn for meg på windows? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Haha. Jeg har tidligere hørt om folk som klager på støynivået på MacBook serien når den brenner CD´er og DVD´er, så når jeg skulle brenne en CD nå ble jeg litt fascinert over hva det er folk finner på å klage på. Den bråker seriøst mindre mens drevet kjører enn det en del av vennene mine sine laptoper gjør når de blir varme og viftene starter Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Kanskje du var heldig med din ^_^ Eller at viftene dine er ødelagte Endret 7. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hah, hugsar godt den songen der. Musikkvideoen òg for den del, ho med dei enorme solbrillene ^_^ Edit: Kva har ein vel Youtube til? Oooh suverent, der var mimringen komplett! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har fått ny datamus. Den lyser i 7 forskjellige farger. ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Kone? Nei. Selve dataen er kona mi. Musa er barnet vårt. Vi måtte skaffe oss et nytt barn siden det forrige barnet ble kvestet og døde i trappa på lillejulaften. Nice! Og den heter? Ehm.. Fra noe som heter Labtec. Tror det er denne. https://prisguiden.no/produkt/90722 Endret 7. januar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) For sent, så det ikke var Kone.. o.O Endret 7. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 I det siste har jeg testet hukommelsen min en del, og jeg må si jeg er litt fascinert over hva jeg greier å huske. Jeg kan hele det fonetiske alfabetet utenat, samt en god det av morsealfabetet og de 15 første desimalene i pi. Sistnevnet + telefonnummeret til en kamerat lærte jeg meg utenat etter å bare ha sett på tallene ca to ganger. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Bruker du objektplasserings-teknikken? Edit: Uansett, stikker og legger meg. God natt! Endret 7. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har ikke brukt noen spesiell teknikk på annet enn morsen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nei, nå er det jaggu meg slutt for i dag. Ha en himla god natt, alle sammen! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Så tidlig det blir stille her for tiden da. Kids these days.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja skjønner ikke helt hva som går av dem Går og legger meg i to timers tid ca jeg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Jeg kan hele det fonetiske alfabetet utenat Woah, imponerende! Det er mer enn jeg kan, og studerer tross alt de greiene der. Så tidlig det blir stille her for tiden da. Kids these days.. Too true, too true. ^_^ Endret 8. januar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 I dag skal jeg snakke om New York-turen min i 10 minutter på engelsk, og så fyker jeg opp en karakter i muntlig. Enkleste karakterklatringen ever. ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Over 20 minusgrader... Det er kos? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei og hopp alle sammen, jeg har fri i dag ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 God morgen allesammen, Lakus drepte meg to ganger i en tilfeldig match i går! :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå