Lakus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Too bad, man. I bet you had a lot of memories in that place. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Mye det skjer her i dag ja... Jeg ser Star Trek på blueray. Det er fullt av win ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er det bare jeg osm synes at google sin nexus one er litt oppskrytt? Så ikke spesielt bra ut... Lenke til kommentar
Einride Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Telefonen er jo omtrent berre ein rebranda HTC-modell. Ikkje noko gale i det, og er vel mest for å pushe Android at Google gjer dette. Edit: That said, eg vil ha ein. Nye gadgets er alltid bra ^_^ Endret 7. januar 2010 av Einride Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hater mat og helse <_< Tvinger meg til og ete mat eg ikke liket, i dag gulpet eg opp hele driten og holdt på og spy. OG eg måtte ta oppvasken til hele kjøkkenet mens de andre åt oste kake (Som eg heller ikke liker ) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Meh, om jeg ikka hadde iPhone og hadde 5k jeg måtte bruke på tlf hadde kjøpt iPhone anyway. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Gah, leser på Twitter at Vidzone har laga til ei Metal playlist. Startar Vidzone og sjekker playlista. Marylin Manson, Godsmack etc. Berre ubrukeleg hardcore/metalcore/whatever. Ein Cannibal Corpse song var vel einaste brukande så vidt eg kunne sjå <_< Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nja, marylin manson har gode sanger Lenke til kommentar
Einride Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Veldig uenig, men poenget mitt var uansett at eg synst det var fint lite metal i den playlista, trass namnet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Komplement*. Åååh, så trøtt og sliten jeg er. Kompliment* Heime frå arbeid! Hurra! No lagar ein pommes frites og hamburger til heile gjengen her heime, bortsett frå dei to små som ligg oppe og søv. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Selv om jeg ikke er særlig glaf i nynorsk selv, så blir jeg alltid litt glad når jeg leser det. Må assosiere(?) det med Øystein Furevik sine anmeldelser. Aaanyhow, ser åpningen til CES i reprise nå. Awesome. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nettopp bestilt Battlefield Bad Company 2 Limited Edition på CDON.no for identisk pris lik det vanlige spillet. 549,- kr B) Håper jeg bare var tidsnok til at lageret rakk for meg, så slipper jeg å få Bad Company 2 i posten. Hadde vært digg med Limited Edition. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Melder om at det er opprettet en ny Photoshop-konkurranse - Project TST II. For de som kanskje har lyst til å pirke på at jeg bryter regler i førstepost, vil jeg minne dere på detaljene: Dette er ikke en tråd for å gjøre andre oppmerksom på dine tråder hvor du ber om hjelp eller svar. Altså er ikke tråden min en hvor jeg trenger hjelp. Det er bare en tråd jeg tror dere andre vil ha glede av, og derfor poster her. Endret 7. januar 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Uenig, Shampoo. Det var jeg som dikterte reglene i førstepost - nå blir det warn! ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Man kan alltid klage på små leifer. Why? Because it is cewl. And it annoys other individuals. I min bok burde da rettelsen også stemme: Komplement*. Kompliment* ^_^ Endret 7. januar 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Komplement*. Åååh, så trøtt og sliten jeg er. Kompliment* Det var litt fail ja, gikk visst litt fort i svingene der. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Testing pågår. Testing pågår. Hvorfor er det noen steder (som http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=4238her) at Skjul-funksjonen ikke lar seg åpne? Endret 7. januar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Antiloop – In My Mind Gud bedre hele min ungdomstid på klubben før jeg begynte høre å på Offspring og så Dimmu Borgir kan oppsumeres i denne låta tror jeg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvorfor er det noen steder (som http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=4238her) at Skjul-funksjonen ikke lar seg åpne? Poster som brukte skjul-tagger før forumoppdateringen kan ikke åpnes lenger, dessverre. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Antiloop – In My Mind Gud bedre hele min ungdomstid på klubben før jeg begynte høre å på Offspring og så Dimmu Borgir kan oppsumeres i denne låta tror jeg. Hah, hugsar godt den songen der. Musikkvideoen òg for den del, ho med dei enorme solbrillene ^_^ Edit: Kva har ein vel Youtube til? Endret 7. januar 2010 av Einride Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå