Craxmerax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Bare fem minutter til frihet fra naturfag ^_^ Men norsk læreren er jo enda kjedeligere <_< Endret 7. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kjedelig <_< Vi lager dikt med tema Draum om hausten i norsk økta, gørr kjedelig.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvorfor får vi aldri lov til å lage dikt i norsken? : < Jeg skulle mer enn gjerne gjort det! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Vil skrive for meg? Endret 7. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Skulle jeg gjerne gjort, men jeg har skole selv. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ser på american pie 2 i fritimen, han spiller sånn derre blåseinstrument for mange tilskuere. Flaut. ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Nå kyssa just Kevin og Stiffler ^_^ Endret 7. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kjedelig <_< Vi lager dikt med tema Draum om hausten i norsk økta, gørr kjedelig.. That sux. Hater dikt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 That sux. Hater dikt Det der er muligens det teisteste du har sagt. Noensinne. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nå er jeg lei av å kaste opp. Selv om det er 32 timer siden sist. Alt smaker dritt! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 That sux. Hater dikt Det der er muligens det teisteste du har sagt. Noensinne. Jeg er faktisk enig med backstabber her. Men det kan være fordi vi har en lærer som er veldig filosofisk - dette kan jeg jo være bra, men når han er elendig til å lære bort så går det ikke helt. Vi sang en på nynorsk eller rettere sagt så sang han.. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Lars Monsen ler av kulda Sjølvsagt gjer han det ^_^ Det tar meg fem minutter å gå dit Lars Monsen bor nå. Fact. Ikke bare har du et liv som er fylt til randen med awesomeness (har nevnt noe før, f.eks Frostmourne) men du bor også ved siden av Chuck Norris' lillebror! Wow! Endret 7. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det tar meg fem minutter å gå dit Lars Monsen bor nå. Fact. Den forhenværende svigerbroren min og Lars Monsen er tremenninger. Fact. Kjedelig <_< Vi lager dikt med tema Draum om hausten i norsk økta, gørr kjedelig.. Nei, morsomt! Tror jeg skal skrive noe om det temaet nå. Jeg elsker å sysle med skriving, men det vet dere kanskje allerede. ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 That sux. Hater dikt Det der er muligens det teisteste du har sagt. Noensinne. Det tar jeg som et komplemang Man kan ha forskjelig smak vettu Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Komplement*. Åååh, så trøtt og sliten jeg er. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Og likevel klarer du å pirke på små leifer ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Narko-Razzia på nabo huset^^. Sa til stemoren min når de flyttet inn at de hadde en Hasj-plantasje, hvem tok riktig da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Man kan alltid klage på små leifer. Why? Because it is cewl. And it annoys other individuals. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) It certainly does. Ahh WE SPEAK ENGLISH!! ^_^ Narko-Razzia på nabo huset^^. Sa til stemoren min når de flyttet inn at de hadde en Hasj-plantasje, hvem tok riktig da? Så gøy da Endret 7. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå