Eplefe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 http://voe.blogg.no og heidi alexandra olsen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Emilie AKA Voe er mye mer ålreit enn hu Heidi dokka. Emilie er penere også. Hun har et grønt og ett blått øye tilogmed. ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 The Horror. Er det fra Indiana Jones Raiders of the lost ark? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Stemmer det, Craxdm Jeg har fått igjen Guild Wars brukeren min etter at det ble hacket for tredje gang.. Jeg måtte endre på passord på hotmailen også, pga han må ha resetta det gjennom mail. Spora ipen som gjorde det. En fyr i kina o.O Ingen stor overraskelse der, Kina er velkjent for sånt. Eg ville forøvrig ha sjekka PC-ane du bruker jevnlig for keylogger/trojans etc. Som oftast sånn dei får tak i login/passord... Edit: Og du bruker sjølvsagt ikkje same passord fleire stader, sant? Endret 6. januar 2010 av Einride Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Beste bloggeren er jo selvfølgelig Lars Tangen! http://larstangen.blogg.no/ Lenke til kommentar
Einride Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Lars Monsen ler av kulda Sjølvsagt gjer han det ^_^ Endret 6. januar 2010 av Einride Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Likt å sett Lars Monsen på bybrua i Drammen i 22 minus og kuling i olabukse og tynn høstjakke Lenke til kommentar
Einride Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Likt å sett Lars Monsen på bybrua i Drammen i 22 minus og kuling i olabukse og tynn høstjakke Om du går så lite kledd i 20 blå og stiv kuling er det vel ikkje det kalde veret som er problemet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Folk er så redde for kulden. Greit nok at det er kaldt når du setter deg i bilen om morgenen og når du drar hjem igjen etter jobb, men det er jo fordi du nettopp har oppholdt deg lenge i et oppvarmet bygg. Jeg klarer meg fint ute med en god jakke og noe annet enn en joggebukse, så fremt jeg er i bevegelse. Vinteren er utrolig fin om man først kommer seg ut. Om man bare ser på den vil man ha sommer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg tror jeg går og legger meg, gitt. Noen trenger ca. 6 timer søvn før lange dager. ._. Jaja, jeg har i hvert fall picture of Dorian Gray å lese på bussen og ... sånn. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Skal legge meg jeg og. Har kommet litt for sent på jobb hver dag denne uka nå og sjefen begynner å bli litt grumpy av det. Må vel få litt mer enn de vanlige 4-5 timene. Det vil da si seks timer. Stor forandring... Men må man se Heroes før man legger seg så må man se Heroes før man legger seg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Derja. Dagen er over og det er under et år til jeg blir myndig. Hvis dere tror jeg er høy på pæra nå; nyt det mens dere kan. Det kommer bare til å bli mer awesome. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Alexandra kan være hovedattraksjonen på et eventuelt LAN. Tenk dere billettprisene man kan sette ^_^ Da må man jo begyne å betale folk for å komme. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Wheeey!! Forumet er oppe igjen etter maintence ^_^ God morgen! Atter en gang har jeg naturfag med dårlig lærer som jeg har klagd på de tre siste dagene... Endret 7. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Gud mårnings. Står å maler langsomt langs veggene Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Lars Monsen ler av kulda Sjølvsagt gjer han det ^_^ Det tar meg fem minutter å gå dit Lars Monsen bor nå. Fact. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå