Laland Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vaenas gjorde det eneste riktige. Nå trengs det bare en vittig kommentar og en tur innom H&M med spandérbuksene på, så er vi i mål! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hedi Alexandra Olsen er da virkelig ikke virkelig pen. Min mening, selvsagt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hedi Alexandra Olsen er da virkelig ikke virkelig pen. Min mening, selvsagt. Phø.. Sier du bare pga hun ikke nevnte navnet ditt i statusen sin. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har dere sett jenta, kanskje? Sånn på ekte, mener jeg? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hendene var gode og varme etter jeg sto 3 minutt med dem under varmt vann.. Nå er de kalde igjen. Ingen som gidder å fyre :wacko: Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har fått igjen Guild Wars brukeren min etter at det ble hacket for tredje gang.. Jeg måtte endre på passord på hotmailen også, pga han må ha resetta det gjennom mail. Spora ipen som gjorde det. En fyr i kina o.O Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har dere sett jenta, kanskje? Sånn på ekte, mener jeg? Det var en veldig rosa jente som tok bilde av meg og noen av våre nye landsmenn en gang vi gikk rundt i Oslo litt sent på kvelden. Hvem andre kan det ha vært? =D Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 En.. annen rosa jente? Kryr jo av dem. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg får prøve en venn sin voddler Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fordi, Mokko, det er slikt Heidi Alexandra gjør. Jeg finner bare ikke det blogginnlegget med bilde og alt akkurat nå! Heldigvis skrøner jeg bare; har aldri sett kvinnemennesket i virkeligheten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Alexandra kan være hovedattraksjonen på et eventuelt LAN. Tenk dere billettprisene man kan sette ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fordi, Mokko, det er slikt Heidi Alexandra gjør. Jeg finner bare ikke det blogginnlegget med bilde og alt akkurat nå! Heldigvis skrøner jeg bare; har aldri sett kvinnemennesket i virkeligheten. Men det har denne karen her. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Mokko, jeg vil ta på deg. Og ja - Heidi Alexandra, eller, et intervju med henne foran resten av lan-deltagerne blir hovedattraksjonen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har sett Heidi i virkeligheten. Hun er skikkelig stygg der og. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Når var det vi begynte å kalle henne Heidi? Jeg skal begynne å si Barack istedenfor Obama. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) That's not what it is about. Jeg mener, vi kan kontakte VOE også. Eventuelt begge. Tanker? Anyone? Edit: Lakus, det var Eplefe som begynte - og sluttet trenden med å kalle henne Heidi. Barack Hussein måtte du ha kalt ham før for å få det til å make sense. Endret 6. januar 2010 av Laland Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Heter hun "Voe" til fornavn eller er det et slags akronym? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Bare en form for kallenavn. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvem snakker vi om egentlig? o.O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå