Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som ikke ble så begeistret for Voddler? Selve konseptet er jo beyond beautiful, men det man må bruke tastaturet drepte litt av gleden for min del. Og hva er greia med at når man skriver inn ting så kommer det opp et ekstra tastatur på skjermen? Skjønner jo forsåvidt at det er for de som bruker en form for fjernkontroll, men man burde da strengt tatt la brukeren velge om han eller hun vil bruke tastaturet, musa eller en fjernkontroll sitt oppsett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har lyst til å være med på å danne et gamer.no lan?

PS: Jeg har ingen erfaring med å danne lan.

Jeg er med, jeg har mekket et LAN for 80 personer i en gymsal før. Har vert med på hele organiseringen. Kom bare 50 personer men vi tjente ca 20k. Er masse penger+erfaring+fun i LAN! Håper det er flere som blir med på dette!

Da må vi finne et sted osv hvor de fleste kan møte opp osv, tid osv. Men jeg tror at et gamer.no lan hadde virkelig slått ann.

Uhm, i går lagde jeg en tråd i "Helt andre ting" hvor jeg foreslo å ha et gamer.no LAN. Jeg fikk ideen litt "ubevisst" av å lese en post her i SO, men kunne ikke huske hvem som hadde postet den (det var tydeligvis deg).

Skrev tråden på grunn av at ingen andre gjorde det, men det gjør meg vel til en "idekaprer", noe som ikke alltid er like positivt. Uansett, sjekk ut posten (helt andre ting) og så kan vi se hvordan det blir.

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen, Laland! *burdagskose*

Jeg skal spise middag, på jobb, hjem igjen, osv. osv.

Gratulerer med dagen Laland. Fått noe kake?

Takk til dere begge! Kake har det blitt dårlig med etterpå, men jeg ender nok opp med en, enten det blir sjokoladekake, pannekake eller en forvokst muffin ^_^

Lenke til kommentar

Jeg glemte lua i setet mitt på bussen. Fikk lua til jul av broren min og mamma ble dritsur.. Han som jeg satt ved siden av tar ikke telefonen :(

Alt går visst galt i dag, fikk til og med blåskjerm under oppstarten av pcen!!

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Bra det blir kake da, men gjør en ting for meg :) Når du blåsser ut lysa så sier du etterpå "The cake is a lie".

Oioioi... Hvorfor måtte det stå en virkelig hot jente i kassa på carlings. Endte opp med å kjøpe, ikke bare jakke som jeg skulle, men bukse, lue, belte og en helt ny genser de akkuratt hadde fått inn. Svake sjel jeg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...