Lakus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Guilty pleasure, it is. Mmm. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 HEYHEYHEY! Hold your horses! Snakker vi leekspin?! Den og Manamana kan jeg by heart og er så med på. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=WNDh_tFIHn4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ny-de-lig. En herlig, cathy tune som ble spilt av i godt over 1000 timer i 10. klasse når vi fikk skolelaptoper. Good times. Men nå er det jaggu meg kvelden, så jeg får bid you good Sirs good day! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du kan ikke stikke av før vi har fått gratulert deg med dagen, som det ifølge profilen din er passende å gjøre nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Whut? Har Laland bursdag? Gratulerer med dagen!!!! Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gratulerer med dagen Laland Edit: Klokka er kvart på ett Dette ble litt for sent! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tid er relativt det Error. Må uansett være våken i 4 timer til jeg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Haiketur? Jeg tar med spade! =D Det var tider det Men fra spøk til alvor; jeg synes noen kan ta initativ til å lage en forumkaraoke ut av enten "Forente Artister" med "Venn" eller Steklovata med Novi God. Vil du være en venn! GRATULERER MED DAGEN LALAND!!!! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gratulerer med dagen til vår alles kjære Håkon Laland! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gratulerer så meget med dagen, Laland, og ettersom backstabber og Lexiboij fikk kake, så burde vel du også få en. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gratulerer med dagen vår kjære moderator Laland ^_^ Du har alltid vært mitt forbilde her på forumet!! Jeg har naturfag og læreren vår (Giggi) er dårlig til å lære bort, det er rett og slett håpløst. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er det noen som har lyst til å være med på å danne et gamer.no lan? PS: Jeg har ingen erfaring med å danne lan. Jeg er med, jeg har mekket et LAN for 80 personer i en gymsal før. Har vert med på hele organiseringen. Kom bare 50 personer men vi tjente ca 20k. Er masse penger+erfaring+fun i LAN! Håper det er flere som blir med på dette! Da må vi finne et sted osv hvor de fleste kan møte opp osv, tid osv. Men jeg tror at et gamer.no lan hadde virkelig slått ann. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gratulerer med dagen Laland! Du er en av forumets store personligheter! Vi fikk fri i går, i dag og i morgen fordi det var for kaldt på skolen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Lucky bastard <_< Det kunne jeg og tenkt meg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) 4+ på engelsktentamen.. ELENDIG Endret 6. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er jo en grei karakter det! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jo, men jeg fikk seksere og femmere i engelsk på ungdomsskolen Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) 7k i lønn! JADAAAAAAA! Nå skal det nevnes at jeg bare jobber lørdager + noen få dager fra 3-6. Har bare jobbet 3 dager i julen. Endret 6. januar 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå