Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har lyst til å være med på å danne et gamer.no lan?

PS: Jeg har ingen erfaring med å danne lan.

Jeg er med, jeg har mekket et LAN for 80 personer i en gymsal før. Har vert med på hele organiseringen. Kom bare 50 personer men vi tjente ca 20k. Er masse penger+erfaring+fun i LAN! Håper det er flere som blir med på dette!

BTW: Epic video

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Hrmph, jeg vil også ha Voddler invite! Signa meg opp for uendeligheter siden, men har ikke hørt noen ting! :(

I tillegg sa læreren at vi i nær fremtid skal se Engler og Demoner på skolen (filmen). Hadde jo vært en god nyhet hvis en ser bort i fra at jeg holder på med boken akkurat nå!

Og, ikke nok med det, men jeg har også plutselig fått tre forskjellige skoleprosjekter, akkurat nå som jeg har så mange spill å spille! :cry:

Men, jeg får vel finne noen som har det verre en meg og le litt av dem, og så får jeg satse på at jeg føler meg bedre etterpå!

Endret av Error
Lenke til kommentar

God morgen godtfolk, da er jeg akkurat hjemme etter fem fantastiske dager i New York hvor jeg virkelig har kost meg og kommer ikke akkurat tomhendt hjem for å si det slik.

Selv ble nyttårsaften feiret på times square og det nye året ble penetrert i gatene ved fifth avenue. Hva har folket gjort de siste dagene og nyttårsaften?:)

Lenke til kommentar

Hmh. Ferien er over, og fyttikatta som det merkes.

Dagen startes med entrepenørskap. I nærmere et halvt år har fire medelever og jeg herjet med vår egen ungdomsbedrift med lik 0 hjelp eller støtte fra lærer og blir i dag påmindt(?) om at vi skal ha en fremføring om en uke, hvor vi skal presentere og selge produktet vårt. Det kommer på samme dag som tre av oss fem skal ha en heldagsprøve. Tre timer er over. Awesome.

Det blir fulgt opp av matte, hvor jeg lærer at det nok taler til min fordel at jeg ikke var i stand til å ha en prøve når jeg skulle, for snittet var blodig lavt og mine kunnskaper innenfor de aktuelle emnene er langt fra on-par, så der forsvinner kosehelgen. Atter to timer har passert. Awesome(seriøst, da pusher jeg meg til å lese. Fordeler ftw? =D).

Etter dette så blir det kontaktlærertimer, hurra! Første time stryker med til at læreren vår kjefter på oss fordi vi hun trodde vi hadde gjennomgått noe vi ikke hadde gjennomgått, som hadde blitt reflektert på en prøve hvor 90% av dem i klassen hadde gått ned i karakter. Jeg gikk opp! Den andre timen går ut på absolutt ingenting. Seriøst. Vi satt og ventet på at hun skulle komme. Hun hadde ikke gitt oss noen oppgaver eller beskjeder, men kom inn 14:50 for å gi oss lekser. Awesome? Nei.

Herre min hatt, jaggu gikk jeg ikke i andreklasse for ti år siden også! Kjenner det er på tide å bli ferdig med udugelige lærere. Jeg vil til New York etter tredjeklasse!

Lenke til kommentar

Uhm, Backstabber, går du på Sveio skole?

Du har forresten feil. 5/6 er 5 men på nippet til 6'er, og 6/5 er 6 men på nippet til femmer, akkurat som Eplefe sier.

5/6 er jo fem seksdeler, hvor 1, altså 6/6 er det beste. For at 6/5 skal vere en 6er på nippet til å vere en 5er må 5/5 vere karakteren 5. Noe som ville vere helt retarded, ettersom det ikke ville vere rett siden 1/5 og 1/6 ikke er det samme. Siden vårt system går fra 1 til 6 er 5/6 karater 5. Er 6/5 er noe helt annet. Det er over 5/5 altså over 1.

EDIT: Daft punk er litt awesome!

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...