AltF4 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Var det ikke noen som diskuterte slike husketeknikker her i SO1 for en stund tilbake? Jeg glemmer å gå og legge meg. Pokker. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Var det ikke noen som diskuterte slike husketeknikker her i SO1 for en stund tilbake? Jeg glemmer å gå og legge meg. Pokker. http://www.eksamensoppgaver.org/artikler/glem-pugginga-og-husk-dette/1/ Jeg glemte forresten også å legge meg. Hvorfor går tiden så fort på kvelden!?! Er sikkert trøtt som et helsike i morgen, men det får nå bare være.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvorfor måtte ferien slutte? Jeg som hadde det så bra! Nå er det matte og engelsk med tidenes minst engasjerende lærere den dag i dag. Argh! Jaja, får vel heller ta det gode med det onde. God natt! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 I går la jeg meg kl tolv og sovna kl tre, så i dag vurderer jeg å bare utnytte den tiden foran Macen, i stedet for å bare ligge i senga. Men så kan det jo hende jeg får sove i natt, da.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fuck. Jeg skal opp halv syv i morgen, men jeg har blitt hektet på Heroes igjen. Èn episode til så er det kvelden. Loooover. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Uff seriøs dramasnakk med kompiser som er rundbrennere. takk for den error ; ) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 God Tirsdagsmorgen/natt! Nå har jeg endelig fått varmen i meg igjen etter en iskald skitur. Startet oppover i går morges og kom ned igjen kl 21.20 i kveld. Diverse blåflekker og svært stivfrosne fingre og tær, i tillegg til det som kanskje er starten på en forkjølelse, forteller meg at det skal bli svært lenge til jeg blir med på noe sånt igjen. Hva har hendt i andre deler av landet imens da, eller kanskje enda mer interssant, hva kommer til å skje? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Men samtidig er du vel glad du gjorde det ; ) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Ja er vel det, men det kan spørres om det egentlig bare er glede over å være nede igjen. Å sove i telt i -25 var ikke akkurat så hyggelig. Hadde det bare vært noen jenter med på turen ville kulden ha kommet til nytte, i og med at vi lå svært tett den natta. Edit: Og da er det vel på tide med litt søvn, ikke mange dager før man må klistre øynene til skolebøkene igjen. Skulle ønske jeg hadde penger nok til å ta et år fri og reise rundt for å se verden, men akk, det blir nok bare med drømmen. Endret 5. januar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Våkna nå og trodde klokken var sånn 4-5. Prøvde å sove igjen, men fikk ikke det til. Sjekk på PC'en at den var 7. Endelig fin døgnrytme. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 God morgen folkens. Jeg fant ut i dag tidlig at vi hadde fri første økt så nå er jeg litt pissed Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 God morgen:) jeg starter i ny jobb i dag! Yay! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Var for kaldt på skolen så vi fikk dra hjemm. Nord-norge for the win! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Naturfag er ganske kjedelig, spesielt med lærerer som er dårlige til å lære bort.. :wacko: Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Og da er det vel på tide med litt søvn, ikke mange dager før man må klistre øynene til skolebøkene igjen. Skulle ønske jeg hadde penger nok til å ta et år fri og reise rundt for å se verden, men akk, det blir nok bare med drømmen. Artig at du sier det, jeg har nemlig tenkt til å gjøre akkurat dét et par år. Jeg vil jo planlegge nøyere når den tid kommer, men jeg har jo så klart lyst til å bare dra, uten noe særlig penger eller bagasje, og selv måtte sørge for å klare å komme seg rundt omkring. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg fikk Voddler-invite! ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 -5 ute og behagelige 20.4 grader inne. I tillegg til Voddler. Awesome. Jeg fikk Voddler-invite! ^_^ Jeg og. ^^ *krampegråt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå