Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God Tirsdagsmorgen/natt! Nå har jeg endelig fått varmen i meg igjen etter en iskald skitur. Startet oppover i går morges og kom ned igjen kl 21.20 i kveld. Diverse blåflekker og svært stivfrosne fingre og tær, i tillegg til det som kanskje er starten på en forkjølelse, forteller meg at det skal bli svært lenge til jeg blir med på noe sånt igjen. ;)

Hva har hendt i andre deler av landet imens da, eller kanskje enda mer interssant, hva kommer til å skje?

Lenke til kommentar

Ja er vel det, men det kan spørres om det egentlig bare er glede over å være nede igjen. Å sove i telt i -25 var ikke akkurat så hyggelig. Hadde det bare vært noen jenter med på turen ville kulden ha kommet til nytte, i og med at vi lå svært tett den natta. ;)

Edit: Og da er det vel på tide med litt søvn, ikke mange dager før man må klistre øynene til skolebøkene igjen. Skulle ønske jeg hadde penger nok til å ta et år fri og reise rundt for å se verden, men akk, det blir nok bare med drømmen. :(

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Og da er det vel på tide med litt søvn, ikke mange dager før man må klistre øynene til skolebøkene igjen. Skulle ønske jeg hadde penger nok til å ta et år fri og reise rundt for å se verden, men akk, det blir nok bare med drømmen. :(

Artig at du sier det, jeg har nemlig tenkt til å gjøre akkurat dét et par år. Jeg vil jo planlegge nøyere når den tid kommer, men jeg har jo så klart lyst til å bare dra, uten noe særlig penger eller bagasje, og selv måtte sørge for å klare å komme seg rundt omkring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...