Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der var Voddler på PC'en, synes de var kjappe med å gi meg inv med tanken på at jeg søkte for 45 dager siden ^^

Glemte at jeg også hadde fått en invite fra voddler. Innstallere og se om dette er noe tess da.

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE!!!!!!!!! Jeg har vert der i 7 månder /cry /cut.

Nå er det -27 ute og +9 på rommet mitt :( Ullteppe FTW!

EDIT: Epic for alle med win7 http://www.itavisen.no/831970/bli-windows-7-gud

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Er rundt -15 hver dag her nå. Inne er det ikke like ille, avhengig a tid på døgnet, men om morgenen er det frysende kaldt på rommet mitt. Det gjelder å komme seg inn på badet kjapt etter å ha dratt av dyna.

Er meldt -20 og nedover til helgen da...

Lenke til kommentar

Jeg blir så frustrert av å høre brødrene til Michael Jackson snakke om hvordan de savner ham og blabla. Hvor var de da han søkte hjelp til å gå mot Joe og endelig slåss mot misbruket han og brødrene led under i mange år? De vendte ryggen til ham i ÅREVIS før han døde og nå er det bare "buhu, vi savner ham sånn :<"

Lenke til kommentar

Jeg har funnet det bandet som er bare helt latterlig morosomt.^_^

Finsk folke metal av alle ting.

http://open.spotify....iYyYPvnIHbdlIZw

Korpiklaani er sjef! Litt Finntroll-inspirerte, berre med meir drikking inne i biletet :D

Ja det skjønte jeg. Sanger som Vodka, Let's drink og Beer beer. Jeg synes vokalen ble litt for rølpete i blant, men ellers var det jo egentlig ganske kul musikk.^_^

Lenke til kommentar

Jeg blir så frustrert av å høre brødrene til Michael Jackson snakke om hvordan de savner ham og blabla. Hvor var de da han søkte hjelp til å gå mot Joe og endelig slåss mot misbruket han og brødrene led under i mange år? De vendte ryggen til ham i ÅREVIS før han døde og nå er det bare "buhu, vi savner ham sånn :<"

Sing along now:

Forresten, printa ut flybilletter til Sverige, men glemte at noen har pass og nasjonalitet type finsk og ikke norsk. Tror dere han vil bli nekta å ta flyet?

Edit: Hva var desimaltalla til pi igjen?

:D

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...