Lakus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg irriterer meg over at Mass Effect 2 ser ut til å bli mer et skytespill enn et rollespill. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har funnet det bandet som er bare helt latterlig morosomt.^_^ Finsk folke metal av alle ting. http://open.spotify.com/track/3Jfj1zyiYyYPvnIHbdlIZw RaaaawwwwRRRRR Juodaan VIINAA! Rai rai rai rai! Selv så hører jeg på Classic rock på Itunes:) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Awesome! Dette finnes i en iPhone versjon! Det heter iDaft og er gratis (den versjonen som heter iDaft Mobile og som koster 11 kroner er rent søppel) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Awesome. Det kommer til å redde mange kjedelige dager! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Der var Voddler på PC'en, synes de var kjappe med å gi meg inv med tanken på at jeg søkte for 45 dager siden ^^ Glemte at jeg også hadde fått en invite fra voddler. Innstallere og se om dette er noe tess da. RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE!!!!!!!!! Jeg har vert der i 7 månder /cry /cut. Nå er det -27 ute og +9 på rommet mitt Ullteppe FTW! EDIT: Epic for alle med win7 http://www.itavisen.no/831970/bli-windows-7-gud Endret 4. januar 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 -5 ute og behagelige 20.4 grader inne. I tillegg til Voddler. Awesome. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er rundt -15 hver dag her nå. Inne er det ikke like ille, avhengig a tid på døgnet, men om morgenen er det frysende kaldt på rommet mitt. Det gjelder å komme seg inn på badet kjapt etter å ha dratt av dyna. Er meldt -20 og nedover til helgen da... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 -18 her, og ovnen min står på do for at ikke vannet skal fryse. Denne t-skjorta var litt rå. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vel det er snø ute så dvs det er en plass mellom 0 og -256grader Inne her så er det en plass mellom 15 og 30grader tipper jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg blir så frustrert av å høre brødrene til Michael Jackson snakke om hvordan de savner ham og blabla. Hvor var de da han søkte hjelp til å gå mot Joe og endelig slåss mot misbruket han og brødrene led under i mange år? De vendte ryggen til ham i ÅREVIS før han døde og nå er det bare "buhu, vi savner ham sånn :<" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vel det er snø ute så dvs det er en plass mellom 0 og ?273.15° Inne her så er det en plass mellom 15 og 30grader tipper jeg Fixd. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har funnet det bandet som er bare helt latterlig morosomt.^_^ Finsk folke metal av alle ting. http://open.spotify....iYyYPvnIHbdlIZw Korpiklaani er sjef! Litt Finntroll-inspirerte, berre med meir drikking inne i biletet Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har funnet det bandet som er bare helt latterlig morosomt.^_^ Finsk folke metal av alle ting. http://open.spotify....iYyYPvnIHbdlIZw Korpiklaani er sjef! Litt Finntroll-inspirerte, berre med meir drikking inne i biletet Ja det skjønte jeg. Sanger som Vodka, Let's drink og Beer beer. Jeg synes vokalen ble litt for rølpete i blant, men ellers var det jo egentlig ganske kul musikk.^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hva gjør man når man kjeder seg? Jo, man memorerer de ti første desimalene i ? (pi). 3,1415926535. Kan jo muligens komme til nytte. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg blir så frustrert av å høre brødrene til Michael Jackson snakke om hvordan de savner ham og blabla. Hvor var de da han søkte hjelp til å gå mot Joe og endelig slåss mot misbruket han og brødrene led under i mange år? De vendte ryggen til ham i ÅREVIS før han døde og nå er det bare "buhu, vi savner ham sånn :<" Sing along now: Forresten, printa ut flybilletter til Sverige, men glemte at noen har pass og nasjonalitet type finsk og ikke norsk. Tror dere han vil bli nekta å ta flyet? Edit: Hva var desimaltalla til pi igjen? Endret 4. januar 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 1415926535 er de ti første ihvertfall, også kan du google litt om du har lyst på flere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Pi. Pokker, jeg vil se Watchmen. Og sove. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har faktisk merket at det ikke er så altfor vanskelig å memorere slike ting. Lærte meg de ti første grunnstoffene i kronologisk rekkefølge på fem min for en stund siden også. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Da har du et talent som jeg misunner deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå