Kiro Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei, og god morgen forum folk. Greide å miste det toget jeg egentlig skulle med i dag (som vanlig), men er no på vei... For en start på halvåret: ihjeltrøtt og sent ut. Håper dere har det bra! Noen som skal noe kjekt i dag? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 OM jeg finner noen å gjøre noe kjekt med i dag så skal jeg det! Utover det så har jeg ingen planer. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Krysser fingrene for at du finner noen! =) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 DEt gjør jeg og! Armer og bein! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er bra! Uff. Det var kaldt i arna. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 HAr ikke tatt tempen enda her i Oslo men regner med at det ikke er så veldig vart akkurat! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Sikkert kaldere der borte følte bare at det var en merkbar endring i forhold til sentrum. Misunner foreldrene mine og yngstesøss som er på vei til Lanzarote atm. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ohhh det hørtes veldig fælt ut ja :o Når jeg tenker meg om så har jeg skikkelig lyst til å finne på noe vilt og gærnt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Tenne på egne underbukser, mens de er på. Jeg skriver diktanalyse av En vise om byen hiroshima av Bjørneboe. Totally plankekjøring iom. at jeg hadde Bjørneboe til diktanalyseprosjekt i forfjor. ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvilke underbukser? Nja som å haike igjennom Norge, hoppe i fallskerm, skremme en unge eller bare noe greier men ikke gjør til vanlig. Noe i den duren jeg hadde sett for meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du har ikke på deg underbukser? VÅGALT. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Shut up woman get on my horse. I will take you trough the universe! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du har ikke på deg underbukser? VÅGALT. Så lenge jeg kan gå uten undertøy gjør jeg det. Men når det kommer til jobb og slikt så må jeg ha på meg bokser. Ikke like kult å vandre komando da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Plutselig smekker du snabben på en stekeplate, liksom. Jeg fikk seks på tentaaamen \o/ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nei er mer det hygieniske jeg tenker på. Også skifter vi i en unisex garderobe Og når man skifter så skifter man sko, bukse, kokkejakke, forstykke (Forkle) og kokkehatt. Hvilken tentamen fikk du 6 på da? Muntlig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, jeg skjønte egentlig det, lillebror går kokkelinjen, så jeg vet om skiftegreien og utstyret. Norsk skriftlig. 8D Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) For lillebroren din sin del håper jeg han har god mental og fysisk helse. Hvis ikke blir han spist levende. Men men da må jeg stikke ut en tur. Endret 4. januar 2010 av Nøtte Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg vil ikke uttale meg om hverken fysisk eller psykisk helse, men krysser fingrene for at han klarer seg. Han har penset seg inn på baker nå, da. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 En nøtt uten underbukser!! Skummelt. o.O God morgen. Jeg fant iPoden min i dag, jeg hadde selvsagt greid å legge den under tastaturet. Leta gjennom hele huset i går uten å finne den så er det, det første jeg gjør i dag ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå