Ollorca Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Akkurat i det jeg tenkte "får vel pakke sekken for i morgen!" lusker jeg meg inn på skolens nettsider og finner atter en gang ut at jeg ikke begynner før tirsdag. Awesome. *Klikke-seg-inn-på-skolens-hjemmesider-og-håpe-mye-på-et-mirakel*... Faen. Lol... xD Skal jeg gjøre det samme right away. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg blir iallefall hentetav sjefen her hjemme klokken ti i morgen tidlig, men det er en mager trøst for først å ha mistet en og en halv dag med nett i starten av ferien for så å miste strømmen den siste. Det er de to viktigste dagene i en ferie og de ble hurramegrundset. Bla, bla, bla, happy thoughts. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) jeg var på nashspiel med dem en gang Word?!? Med hele gjengen da eller? Fikk du snakka med dem? Jeg er i slekt med noen som er i slekt med han ene, ikke helt sikker på hvem av dem det er. EDIT: Den stakkars innboksen min er blitt fylt opp av spam fra Facebook i dag. Endret 3. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Einride Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) This is unbefuckingleavable. En time etter at strømmen er tilbake setter jeg meg ned for å spille mer. Og strømmen går i hele nabolaget igjen etter 15 minutter. FUCK. L2UPS eller L2laptop In other news, eg kjøpte nettopp Torchlight til €3,99 på Steam. Håpet er at laptopen med ein Intel graphics decelerator klarar å køyre det nokonlunde. Treng eit godt offline-spel for reise etc. EDIT: Den stakkars innboksen min er blitt fylt opp av spam fra Facebook i dag. Der er Gmail labels good stuff. Trykk på label, merk alt og slett ^_^ Endret 3. januar 2010 av Einride Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Die Apokalyptischen Reiter – Ghostriders In The Sky Denne sangen er så harry at jeg måtte høre på den for latteren sin skyld. Nå elsker jeg den fordi den er så bra. Usikker på om dette er en god ting. Og jeg burde gå og legge meg. Endret 3. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Akkurat i det jeg tenkte "får vel pakke sekken for i morgen!" lusker jeg meg inn på skolens nettsider og finner atter en gang ut at jeg ikke begynner før tirsdag. Awesome. *Klikke-seg-inn-på-skolens-hjemmesider-og-håpe-mye-på-et-mirakel*... Faen. Jeg er redd jeg lider samme skjebne som deg Mokko.. Får satse på at vi får fri en dag Laland ikke får fri, så vi kan le høyt av han! Vel, er bare å stupe til sengs så jeg ikke blir alt for trøtt i morgen da. God natt! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Nå skal jeg sove!! God natt godtfolk ^_^ Endret 3. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg også. Kommer ikke over hvor trist det er at ferien er slutt. Åååååh som jeg gleder meg til vinterferien, påskeferien og ikke minst sommerferien. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har ikke lisseslips. Ikke mokasiner heller, dog jeg kan med litt fantasi (eller maskara) late som om jeg har bart. Jeg ser at julegaven min til deg har forsvunnet i postsystemet. Typisk.. Jeg er i slekt med noen som er i slekt med han ene, ikke helt sikker på hvem av dem det er. Men du er jo fra Levanger, tror jeg, så det teller ikke Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Huff jeg klarte og vinne en kulturell victory i Civilization 4 Gratulerer med dagen Isaac Newton! Endret 4. januar 2010 av Nøtte Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nei skulle en sett, det ble jaggu natt i dag også! Legger merke til en ytterst laber aktivitet her og må atter en gang understreke at jeg ikke må avbryte min ferie før tirsdag 5. januar. Måtte dere alle have a good one! God natt! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) http://bildr.no/view/560361 >: Endret 4. januar 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Så hadde natten kommet krypende, og Villanden måtte nok en gang finne puta, vel vitende og beroliget av tanken av at han hadde en uke til med ferie. God natt, folkens. Måtte deres første dag etter ferien være en oppfriskende og lærerik affære. Endret 4. januar 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nei skulle en sett, det ble jaggu natt i dag også! Legger merke til en ytterst laber aktivitet her og må atter en gang understreke at jeg ikke må avbryte min ferie før tirsdag 5. januar. Måtte dere alle have a good one! God natt! Pluss en:) Narwhales! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg la meg kl kvart på tolv, men sovna ikke før noen minutter over tre. Jeg bare lå og tenkte på alt mulig rart i tre jævla timer og nå er jeg trøtt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Dho jeg prøvde å legge meg for å sove men jeg er enda ikke trøtt! Litt småkjipt når jeg skal på jobb i morra men men da får jeg i hvertfall snudd litt døgn! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Join the club, Mokko. La meg rundt tolv, sovna sikkert ikkje før i to-tida. Katatoniske tilstandar når eg stod opp kl seks... Vår alles kjære koffein, gjer ein ekstra innsats i dag! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ohh burde jeg kjøpe en slik jakke?? Kjempeskummel link til en enda skumlere nettside! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå