Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Akkurat i det jeg tenkte "får vel pakke sekken for i morgen!" lusker jeg meg inn på skolens nettsider og finner atter en gang ut at jeg ikke begynner før tirsdag. Awesome.

*Klikke-seg-inn-på-skolens-hjemmesider-og-håpe-mye-på-et-mirakel*... Faen.

Lol... xD Skal jeg gjøre det samme right away.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir iallefall hentetav sjefen her hjemme klokken ti i morgen tidlig, men det er en mager trøst for først å ha mistet en og en halv dag med nett i starten av ferien for så å miste strømmen den siste. Det er de to viktigste dagene i en ferie og de ble hurramegrundset. Bla, bla, bla, happy thoughts.

Lenke til kommentar

jeg var på nashspiel med dem en gang :)

Word?!? Med hele gjengen da eller? Fikk du snakka med dem?

Jeg er i slekt med noen som er i slekt med han ene, ikke helt sikker på hvem av dem det er.

EDIT: Den stakkars innboksen min er blitt fylt opp av spam fra Facebook i dag. :(

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

This is unbefuckingleavable. En time etter at strømmen er tilbake setter jeg meg ned for å spille mer. Og strømmen går i hele nabolaget igjen etter 15 minutter.

FUCK.

L2UPS eller L2laptop :p

In other news, eg kjøpte nettopp Torchlight til €3,99 på Steam. Håpet er at laptopen med ein Intel graphics decelerator klarar å køyre det nokonlunde. Treng eit godt offline-spel for reise etc.

EDIT: Den stakkars innboksen min er blitt fylt opp av spam fra Facebook i dag. :(

Der er Gmail labels good stuff. Trykk på label, merk alt og slett ^_^

Endret av Einride
Lenke til kommentar

Akkurat i det jeg tenkte "får vel pakke sekken for i morgen!" lusker jeg meg inn på skolens nettsider og finner atter en gang ut at jeg ikke begynner før tirsdag. Awesome.

*Klikke-seg-inn-på-skolens-hjemmesider-og-håpe-mye-på-et-mirakel*... Faen.

Jeg er redd jeg lider samme skjebne som deg Mokko..

Får satse på at vi får fri en dag Laland ikke får fri, så vi kan le høyt av han!

Vel, er bare å stupe til sengs så jeg ikke blir alt for trøtt i morgen da.

God natt!

Lenke til kommentar

Har ikke lisseslips. Ikke mokasiner heller, dog jeg kan med litt fantasi (eller maskara) late som om jeg har bart.

Jeg ser at julegaven min til deg har forsvunnet i postsystemet. Typisk..

Jeg er i slekt med noen som er i slekt med han ene, ikke helt sikker på hvem av dem det er.

Men du er jo fra Levanger, tror jeg, så det teller ikke :)

Lenke til kommentar

Så hadde natten kommet krypende, og Villanden måtte nok en gang finne puta, vel vitende og beroliget av tanken av at han hadde en uke til med ferie.

God natt, folkens. Måtte deres første dag etter ferien være en oppfriskende og lærerik affære.

Coffee_No_Sleep.GIF_copy.gif

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Nei skulle en sett, det ble jaggu natt i dag også! Legger merke til en ytterst laber aktivitet her og må atter en gang understreke at jeg ikke må avbryte min ferie før tirsdag 5. januar. Måtte dere alle have a good one! God natt!

Pluss en:)

Narwhales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...