Laland Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Eventuelt å oppholde seg på Innlegg.no. ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Den siste feriedagen. Jeg er i gang med Mass Effect. Strømmen går i hele nabolaget. Great. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg diskuterer en sak på et annet forum med en idiot. Minn meg på at jeg ikke skal diskutere med idioter. Hvilket forum? Eventuelt å oppholde seg på Innlegg.no. ^_^ ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ohh da er det vel på tide og lage middag da:) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) I see you, AltF4. Endret 3. januar 2010 av Villanden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Pokker, om 3 timer bør jeg finne senga og jeg har lyst til å gjøre noe artig før den tid, men jeg aner ikke hva. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du kan alltids knyte på deg et lisseslips og sette på litt DDE. Morsommere enn det blir det ikke. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 ikke mobb dde de har faktisk god musikk om du har drukket nok! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei hei. Jeg kommer fra samme by som dem, så det trenger du ikke å fortelle meg, min gode mann. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 jeg var på nashspiel med dem en gang Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Et eller annet skjer når DDE spiller live, folk blir helt sjuke i huet! Har vært på 3 konserter og det samme skjer hver gang.. Alle sammen, uansett alder hopper rundt omkring dritafulle og vræler etter en tekst de ikke klarer å uttale. Samtlige 40-60 år gamle damer er plutselig 20 igjen(og ser etter folk på samma alderen).. Så kan du jo spørre deg da, hvorfor gå dit? Mammakamel says: Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 jeg var på nashspiel med dem en gang Word?!? Med hele gjengen da eller? Fikk du snakka med dem? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg var way beyond snakkefronten da men jeg husker jeg var på nash med bjarne i hvertfall! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg diskuterer en sak på et annet forum med en idiot. Minn meg på at jeg ikke skal diskutere med idioter. Hvilket forum? Eventuelt å oppholde seg på Innlegg.no. ^_^ ^_^ Det er ikke et spillforum. Best å holde seg her ja. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 This is unbefuckingleavable. En time etter at strømmen er tilbake setter jeg meg ned for å spille mer. Og strømmen går i hele nabolaget igjen etter 15 minutter. FUCK. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kjip den ja. Husker jeg hadde sittet og spilt Wind Waker i 3 timer uten å lagre, så gikk strømmen. Da var jeg sånn passe FFFFFUUUUUUU. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Du kan alltids knyte på deg et lisseslips og sette på litt DDE. Morsommere enn det blir det ikke. Har ikke lisseslips. Ikke mokasiner heller, dog jeg kan med litt fantasi (eller maskara) late som om jeg har bart. Endret 3. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nachspiel i oslo til 7 om morran *uff* Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 This is unbefuckingleavable. En time etter at strømmen er tilbake setter jeg meg ned for å spille mer. Og strømmen går i hele nabolaget igjen etter 15 minutter. FUCK. HAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Akkurat i det jeg tenkte "får vel pakke sekken for i morgen!" lusker jeg meg inn på skolens nettsider og finner atter en gang ut at jeg ikke begynner før tirsdag. Awesome. *Klikke-seg-inn-på-skolens-hjemmesider-og-håpe-mye-på-et-mirakel*... Faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå