Rider of Reason Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Så hva skjer i de tusen hjem? Er det mye stress å starte på et nytt (ti)år igjen? Gratulerer med dagen Lexiboij og Backstabber. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det som er stress er skole om ett døgn. Også at jeg må bruke timene fra kl 10 til 13 på å kjøre hjem fra hytta, og timene fra 15 og til en gang på kvelden på middag hos mormor. Ikke at det ikke er hyggelig det, men jeg ville gjerne brukt den siste dagen av ferien på gaming og tid med kamerater, kanskje jeg kunne gått på kino eller noe. Men neida.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Starter ikke på jobb før på Tirsdagen. Eller så skjer dette http://www.youtube.com/watch?v=ykwqXuMPsoc Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Svært tilfeldig at jeg var innom denne tråden nå. Anyways, takker for gratulasjoner fra begge to. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Og da sier jeg god natt.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Gratulerer med dagen som var, Lexiboij og backstabber. Og AltF4: He started it Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Gratulerer med dagen som var, Lexiboij og backstabber. Og AltF4: He started it Dagen som var?????????? God natt Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Gratulerer med dagen som var, Lexiboij og backstabber. Og AltF4: He started it Dagen som var?????????? God natt HAPPY BURSDAG TIL DERE BEGGE!!! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dagen som var?????????? God natt Oops. Jeg trodde postene som gjaldt deres bursdag i denne tråden ble skrevet før kl.00. My bad. Gratulerer så meget med dagen idag, backstabber og Lexiboij Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 God morgen og gratulerer med dagen til backstabber og Lexiboij! For no' dritt at det er siste dag i ferien. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Gratulerer med dagen bacjstabber og Lexiboij ^_^ På mandag skal lærerne ha planleggingsdag så vi begynner ikke før på tirsdag Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Gratulerer med dagen backstabber og Lexiboj. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 FUKKEN AWSUM, det er skole og jobb i morgen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dette må dere inn på ^_^: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=10675 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Og AltF4: He started it Så så, her er vi alle venner - gi hverandre en real lisseslipsklem så er vi ferdig med den saken. Gratulerer til Lexiboij og backstabber ja! Håper dere får en fin dag. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er nesten skummmelt at jeg blir så glad for gratulasjoner fra personer som jeg aldrig har møtt Tusen takk Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Gratulerer med dagen, Lexiboij og backstabber! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Oi, her har visst PS3en stått på i en uke og kjørt Folding@Home.. Jaja, ikke det verste som kunne skjedd. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ohhh som jeg gruer meg til samboeren kommer hjem. Da kan jeg ikke sprade runt i adams drakt og kongens klær mere her hjemme. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD! Soundgarden skal gjenforenes med orginalbesetningen! EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK! Det var virkelig en god nyhet. Black Hole Sun er jo en klassiker her i huset. For ikke å glemme Jesus Christ Pose, 4th of July, Rusty Cage, Slaves and Bulldozers, The Day I Tried to Live gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Cornell pleier å være best i bandsammenheng, og selv om den siste solo-skiva hans var så og si møkk så er det iallefall bittelitt håp for at ikke Soundgarden blir "pussifisert" også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå