Cloudemyx Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vi skal ha besøk i dag. Da skal vi spise taco. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 da er det bare å mekke litt liv om det er lite! Så hvilken del på en dame syns dere er mest sexy, eller på en mann om du heller den veien. For meg er det briller. Hvis en dame ser helt okay ut, blir hun ten-times hottere med briller på. Dette gjelder i hovedsakg bare for brunetter, men unntak har forekommet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Villanden, der sier du noe. Briller er damn hot. Problemet er bare at jeg bruker briller selv, og å kose ++ når begge har briller ender gjerne opp med at en part må se dårlig. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Lurer på om jeg ikke skall stikke ned på platekompaniet med gavekortet mitt i dag. Noen tips til hva jeg burde kjøpe? Maks 16+ år om det er spill. Det er på 500 kroner. Jeg fikk også et slikt til jul ^_^ Skal bruke det på mandag Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) @ AltF4: Ser den. Heldigvis for meg så trenger jeg ikke briller, mens dama mi er ei brunette med dårlig syn Win-win. Eneste som gjenstår er å overbevise henne om at briller er awesome, så hun holder seg unna linsene. Endret 2. januar 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 @ AltF4: Ser den. Heldigvis for meg så trenger jeg ikke briller, mens dama mi er ei brunette med dårlig syn Win-win. Eneste som gjenstår er å overbevise henne om at briller er awesome, så hun holder seg unna linsene. Har samme problemet selv Villanden. Dama mi bruker briller, men har begynt å gå over til linser, og jeg har ikke dårlig syn. Er noe helt spesielt når du ser hu stå og smile til deg med briller og det mørke håret ned på sidene :sikle: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) @ AltF4: Ser den. ^_^ Begge mine siste seriøse forhold var med jenter som brukte briller eller linser, og mitt neste forhold håper jeg fortsetter den tradisjonen. Enten det, eller så bør hun være innmari god på piano. Jeg har nemlig utviklet et ting for damer med sans for musikk også. Eller hun kan ha en gamerscore på over 10000. Da kan hun se så godt hun bare vil. Endret 2. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har samme problemet selv Villanden. Dama mi bruker briller, men har begynt å gå over til linser, og jeg har ikke dårlig syn. Er noe helt spesielt når du ser hu stå og smile til deg med briller og det mørke håret ned på sidene :sikle: Oh.. Preach brother. AltF4: Nothing spells HOT like a massive gamerscore. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nei, egentlig ikke. Har ei venninne som har både DS og PlayStation 2. Og hun bruker briller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 God morgen. Håper det er noe mat igjen i huset for nå er jeg skrubbsulten. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nei, egentlig ikke. Har ei venninne som har både DS og PlayStation 2. Og hun bruker briller. Da er mitt råd til deg, som din trønderske rådgiver, å gifte deg med jenta. Du kan alltids lære henne å spille piano senere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hun spiller gitar da. Og begynte for en måneds tid tilbake å jobbe som flyvertinne. Men må innse at jeg ikke har en sjanse på henne, vi er forholdsvis ulike Men nå får jeg forlate både Italia og SO1, min mor vil se Inglorious Basterds. Endret 2. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Synd for din del, buddy. For hun høres perfekt ut Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Da er mitt råd til deg, som din trønderske rådgiver, å gifte deg med jenta. Du kan alltids lære henne å spille piano senere. Nå må jeg desverre skuffe deg, men jobben som AltF4s trønderske rådgiver er det jeg som har. Sorry for your loss. Du kan jo alltids være min sidekick om du ønsker det? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Dumt man kutta ut pinneraketter. Det ødelegger mye for oss som ikke bor slik at man får se statlig betalt fyrverkeri. Stakkars alle de pappaene som må forklare poden hvorfor de tenner på en boks med noe hyling og litt farger istedet for en rakett stor som en voksen hund med en 2x4" pinne. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Du er hans Sør-Trønderske rådgiver, mens jeg er hans Nord-Trønderske rådgiver. edit: @ Vrengtpolvott of course Endret 2. januar 2010 av Villanden Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Dumt man kutta ut pinneraketter. Det ødelegger mye for oss som ikke bor slik at man får se statlig betalt fyrverkeri. Stakkars alle de pappaene som må forklare poden hvorfor de tenner på en boks med noe hyling og litt farger istedet for en rakett stor som en voksen hund med en 2x4" pinne. Har du ikke sett tre kassene med 1kg kruttvekt? da er det bare å mekke litt liv om det er lite! Så hvilken del på en dame syns dere er mest sexy, eller på en mann om du heller den veien. Em tiny blondes! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) God Morgen forumgjeng. Ja jeg sto faktisk opp nå. Planen var å våke, men det virker som jeg muligens kan ha sovnet. Så hvilken del på en dame syns dere er mest sexy, eller på en mann om du heller den veien. Øynene, helt soleklart øynene. They are the mirrors of the soul after all. Vennige øyne og et lite søtt smil smelter mitt hjerte på flekken. Endret 2. januar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Brukte gavekortet mitt på pk i dag. Batman: Arkham Asylum (Spillet, jeg har tegneserien fra før, og platekompaniet selger ikke tegneserier, det burde de gjøre) Fargo Eddie Vedder - Into The Wild Soundtrack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå