Nøtte Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hahahaha Den var faktisk ganske kul! Only in Kenya!!! Forget Norway!! Kenya!! Brrr brrr brrbr brrr brrr brrr! Hærlig rythme og musikk! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg takler ikke den sangen. Jeg får meg ikke til å lukke vinduet når den er oppe. Med en irriterende natt foran meg så sier jeg god natt! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Da har jeg lest ferdig Det tapte symbol av Dan Brown, synes den var bedre enn den andre boken jeg har lest av ham, Da Vinci koden. I tillegg fant jeg et sitat jeg synes var veldig fint der, og som nå ligger i min signatur av mangel på noe særlig annet å fylle den med. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har lyst til å se en film før jeg legger meg, men jeg aner ikke hvilken. Hmm... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Epic, epic, epic. Bestill før Apple avbestiller. http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=38844&productId=253898&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=&extcmp=NO_TDAFF_misc Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hahaha. Genialt. Noe for AltF4? Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Finnes det en Steam-gruppe for gamer.no medlemmer? Tenker da ikke på en gruppe som Fortress Gamer (som så vidt jeg vet bare gjelder TF2) men en generell gruppe. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ikke som jeg vet. Vet også om en Gamer.no Left 4 Dead-gruppe. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nå er forresten finalen av årets bruker oppe. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Min stemme er avgitt, og jeg sier godt natt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Oi ante ikke at klokka var så mye i grunn. Tiden flyr når man ser på film prater med mennesker og egentlig lever litt! Carrie Anne Moss I filmen chocolat er bare heit! I matrix er ho ikke så fin mangler litt form og fylde men gud det tar ho igjen i i den filmen! Jaja da går jeg og sjekker inn i drømmeland! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Morn morn, jeg tror jeg sannelig skal hoppe inn i Gothic III i dag igjen ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hahaha. Genialt. Noe for AltF4? Hadde jeg vært begeistret for Apple hadde det blitt et kjøp på dagen! Dette bildet er faktisk et utrolig stilig bilde. Det første utkastet til en idè som på den tiden hadde navnet twttr. Endret 2. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 God morgon alle saman Er no ferdig med frukost, og sitt og les i Wullfmorgenthaler-heftet mitt, mens eg prøver å finne ut kva eg skal gjere. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Lite liv det var her i dag <_< Endret 2. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 da er det bare å mekke litt liv om det er lite! Så hvilken del på en dame syns dere er mest sexy, eller på en mann om du heller den veien. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Psssh. Grunnen til at det er lite liv her er at folk knapt har fått tid til å våkne opp. Vent til kvelden kommer du. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 JEg har i det minste prøvd å holde litt liv i tråden de siste to dagene. Hei Snorre long time no see! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Lurer på om jeg ikke skall stikke ned på platekompaniet med gavekortet mitt i dag. Noen tips til hva jeg burde kjøpe? Maks 16+ år om det er spill. Det er på 500 kroner. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 da er det bare å mekke litt liv om det er lite! Så hvilken del på en dame syns dere er mest sexy, eller på en mann om du heller den veien. Sjarm. Du trenger ikke deilig bakdel eller to bra fordeler om du er sjarmerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå