Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal på TG ja det stemmer på ei prikk. Men den eneste vennen jeg har igjen som gamer har latt meg igjen i stikka og jeg har hverken sjåfør eller noen å dra oppover med. Det spøker for TG10, men jeg er åpen for forslag på PM!

Jeg viser tåa mi til alle, send PM og merk den FåsjåpåtåaRI!!

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Har vel egentlig ikke musikk på last.fm selv, men jeg kan jo begynne å bruke det.

Spotify hadde vært gull, men jeg tror ikke det går siden spotify bruker streaming. Last.fm derimot bruker scrobbling (så vidt jeg har forstått det)

Edit: Det virker som du ikke kan spille sangene du har på last.fm likevel. Det popper bare opp litt statistikker på din last.fm konto..

Endret av Error
Lenke til kommentar

Amagad, Steamforumene er helt forjævlige!

Hvis du skal bruke søk funksjonen må du for HVER gang du søker vente 60 sekunder, og skrive inn en captcha som i 9/10 tilfeller er drit vanskelig å lese.

Ikke nok med det, men et ord med fire bokstaver er for kort, og da stryker søkemotoren bort det ordet!

I tilllegg, hvis du vil søke innenfor et spesielt forum så må du for hver gang du failer i å søke (noe som skjer ofte på grunn av den ultimate noobheten til søkefunksjonen), finne det forumet du skal til (blant minst 100 andre)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Ur random guy on teh nets; I vil nicht giev deetailjers.

Det er rett og slett trist å se deg skryte om at du ble med en jente hjem.

Du er nok bare misunnelig, sånn som resten av oss.

Forresten, er det noen som har lyst til å dele steam navnene sine med meg?

Account navnet mitt er error_3033.

På friend list heter jeg Gorm/Error (eller noe sånt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...