Nøtte Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kamelen skal også til TG da Laland kanskje han og kan få ære med i brorskapet? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) You made me realize that I must contact that guy I originally intended og bringing with us to the Vikingskip! To Facebook! *batman-ish-bildesnurring* Edit: Kamel1, kan jeg se tåen din..? :rolleyes: Endret 1. januar 2010 av Laland Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Jeg skal på TG ja det stemmer på ei prikk. Men den eneste vennen jeg har igjen som gamer har latt meg igjen i stikka og jeg har hverken sjåfør eller noen å dra oppover med. Det spøker for TG10, men jeg er åpen for forslag på PM! Jeg viser tåa mi til alle, send PM og merk den FåsjåpåtåaRI!! Endret 1. januar 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) HAHAHA Du er sykere enn jeg trodde Laland! @Mothercamel: Du kan da vel slenge deg i Lag med meg og laland. Jeg kjenner i grunn heller ingen som skal oppover. Endret 1. januar 2010 av Nøtte Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Uhm, hvordan fungerer last.fm funksjonen på audiosurf? Jeg går inn på options og skriver inn brukernavn og passordet mitt på last.fm, men så skjer det ingen ting! Halp plox? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 What? Er det last.fm funksjoner på audiosurf? D: Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ja, på options er det en boks som heter "last.fm". Trykk på den, logg inn og du skal egentlig få tilgang til musikken du har på last.fm. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har ikke noe musikk på last.fm uansett. Men jeg vil ha spotify støtte! Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Har vel egentlig ikke musikk på last.fm selv, men jeg kan jo begynne å bruke det. Spotify hadde vært gull, men jeg tror ikke det går siden spotify bruker streaming. Last.fm derimot bruker scrobbling (så vidt jeg har forstått det) Edit: Det virker som du ikke kan spille sangene du har på last.fm likevel. Det popper bare opp litt statistikker på din last.fm konto.. Endret 1. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
Einride Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 EasyCap (capture card) og AV Splitters Ikkje forvent spesielt god kvalitet på videoane frå det oppsettet... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Er dette bra nok for deg? Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Amagad, Steamforumene er helt forjævlige! Hvis du skal bruke søk funksjonen må du for HVER gang du søker vente 60 sekunder, og skrive inn en captcha som i 9/10 tilfeller er drit vanskelig å lese. Ikke nok med det, men et ord med fire bokstaver er for kort, og da stryker søkemotoren bort det ordet! I tilllegg, hvis du vil søke innenfor et spesielt forum så må du for hver gang du failer i å søke (noe som skjer ofte på grunn av den ultimate noobheten til søkefunksjonen), finne det forumet du skal til (blant minst 100 andre) Endret 1. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ur random guy on teh nets; I vil nicht giev deetailjers. Det er rett og slett trist å se deg skryte om at du ble med en jente hjem. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Er dette bra nok for deg? Tja, til den prisen kan ein vel nesten ikkje klage, men kvaliteten blir jo så som så. At du i tillegg må spele i 480i/p er jo også eit minus. Endret 1. januar 2010 av Einride Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg må egentlig på do o.O.. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ur random guy on teh nets; I vil nicht giev deetailjers. Det er rett og slett trist å se deg skryte om at du ble med en jente hjem. Du er nok bare misunnelig, sånn som resten av oss. Forresten, er det noen som har lyst til å dele steam navnene sine med meg? Account navnet mitt er error_3033. På friend list heter jeg Gorm/Error (eller noe sånt) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det er rett og slett trist å se deg skryte om at du ble med en jente hjem. Jeg skriver ganske ofte om dagen som skjedde, og er ikke fremmed for å bruke den type ordbruk. Ikke er det skryt, og ikke er det trist. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har noen av dere sett Cool Hand Luke? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hmmm hva skjer så på denne dagen da? Folk virker litt redusertl. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 http://www.weebls-stuff.com/toons/kenya/ This Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå